8 دانشگاه برتر تیمور شرقی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه دیلی

تیمور شرقی - آسیا
Avenida Bispo de Madeiras Dili Dili Dili East Timor

Universidade de Díli (دانشگاه دیلی) که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط حومه شهر کوچک دیلی (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. Universidade de Díli (UNDIL) که توسط Agência Nacional para a Avaliação e Acreditação Académica (کمیسیون ملی ارزیابی و اعتباربخشی آکادمیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) در شرق تیمور است. Universidade de Díli (UNDIL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNDIL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13138

موسسه قهوه تیمور شرقی

تیمور شرقی - آسیا
Rua Gleno Distrito Ermera Gleno Ermera East Timor

مؤسسه قهوه تیمور شرقی که در سال 2003 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ گلنو (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) Ermera واقع شده است. مؤسسه قهوه تیمور شرقی (ECTI) که به طور رسمی توسط Agência Nacional para a Avaliação e Acreditação Académica (کمیسیون ملی ارزیابی و اعتباربخشی آکادمیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط شرق تیمور است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو). موسسه قهوه تیمور شرقی (ECTI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ECTI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 0

دانشگاه صلح

تیمور شرقی - آسیا
Avenida Osindo, Manleuana Dili Dili East Timor

دانشگاه داپاز (دانشگاه صلح) که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک دیلی (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه داپاز (UNPAZ) که رسماً توسط Agência Nacional para a Avaliação e Acreditação Académica (کمیسیون ملی ارزیابی و اعتباربخشی دانشگاهی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط شرق تیمور (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه داپاز (UNPAZ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNPAZ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 0

موسسه فناوری دیلی

تیمور شرقی - آسیا
Rua DIT Ai-Mutin Dili 55718 Dili East Timor

موسسه فناوری دیلی که در سال 2002 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک دیلی (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Eocusi است. مؤسسه فناوری دیلی (DIT) که رسماً توسط Agência Nacional para a Avaliação e Acreditação Académica (کمیسیون ملی ارزیابی و اعتباربخشی دانشگاهی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی تیمور شرقی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. موسسه فناوری دیلی (DIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله تیمور شرقی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی تیمور شرقی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. DIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 0

دانشگاه لوروسای تیمور شرقی

تیمور شرقی - آسیا
Avenida Becora Dili Dili East Timor

Universidade Oriental Timor Lorosae (دانشگاه شرقی تیمور شرقی) که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک دیلی (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. دانشگاه شرقی تیمور لوروسا (UNITAL) که رسماً توسط Agência Nacional para a Avaliação e Acreditação Académica (کمیسیون ملی ارزیابی و اعتباربخشی آکادمیک) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 9,000-9999 دانش آموز شرقی بیشتر) موسسه آموزشی. Universidade Oriental Timor Lorosae (UNITAL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. یونیتال همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 0