6 دانشگاه برتر جامائیکا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه هند غربی، مونا

جامائیکا - آمریکای لاتین
Mona Campus Mona Saint Andrew Jamaica

دانشگاه هند غربی، مونا، در سال 1948 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ مونا (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر)، سنت اندرو واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش جامائیکا به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه هند غربی، مونا (UWI) یک مؤسسه آموزش عالی جامائیکایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه هند غربی، مونا (UWI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه می‌شود. از مطالعه برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی جامائیکایی با قدمت 72 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UWI همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5094

دانشگاه کارائیب شمالی

جامائیکا - آمریکای لاتین
Manchester Road Mandeville Manchester Jamaica

دانشگاه کارائیب شمالی که در سال 1907 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ ماندویل (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) منچستر واقع شده است. دانشگاه کارائیب شمالی (NCU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جامائیکا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی جامائیکای مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-ادونتیست وابسته است. دانشگاه کارائیب شمالی (NCU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی جامائیکا با قدمت 113 سال، یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان دارد. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NCU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6544

دانشگاه فناوری جامائیکا

جامائیکا - آمریکای لاتین
237 Old Hope Road Kingston Kingston Jamaica

دانشگاه فناوری جامائیکا که در سال 1958 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ کینگستون (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش جامائیکا به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه فناوری جامائیکا (UTech) یک مؤسسه آموزش عالی جامائیکا با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام رتبه بندی: 8000-8999 دانشجو) است. دانشگاه فناوری جامائیکا (UTech) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی جامائیکایی 62 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UTech همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7278

دانشگاه مشترک المنافع کارائیب

جامائیکا - آمریکای لاتین
17 Worthington Avenue Kingston Kingston Jamaica

دانشگاه کارائیب مشترک المنافع که در سال 2004 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ کینگستون (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Montego Bay، Ocho Rios، Savanna-La Mar، Mandeville، May Pen. به طور رسمی توسط وزارت آموزش جامائیکا به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه کارائیب مشترک المنافع (UCC) یک مؤسسه آموزش عالی جامائیکایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه کارائیب مشترک المنافع (UCC) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی جامائیکایی 16 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی جامائیکایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8930