4 دانشگاه برتر جزایر کیمن به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه سنت متیو

جزایر کیمن - آمریکای لاتین
Seven Mile Beach George Town KY1-1201 Grand Cayman Cayman Islands

دانشگاه سنت متیو که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ جورج تاون (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر)، گراند کیمن واقع شده است. دانشگاه سنت متیو (SMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، آموزش، اشتغال، جوانان، ورزش و فرهنگ جزایر کیمن به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی کیمانیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. دانشگاه سنت متیو (SMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 23 ساله کیمانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7623

کالج دانشگاهی جزایر کیمن

جزایر کیمن - آمریکای لاتین
168 Olympic Way, PO702GT George Town KY1-1107 Grand Cayman Cayman Islands

کالج دانشگاه جزایر کیمن که در سال 1975 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ جورج تاون (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) گراند کیمن واقع شده است. کالج دانشگاهی جزایر کیمن (UCCI) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، آموزش، اشتغال، جوانان، ورزش و فرهنگ جزایر کیمن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کیمانایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. . کالج دانشگاهی جزایر کیمن (UCCI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کیمانی با قدمت 45 سال دارای یک خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. UCCI همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9907

کالج بین المللی جزایر کیمن

جزایر کیمن - آمریکای لاتین
595 Hirst Road, PO Box 136 Newlands KY1-1501 Grand Cayman Cayman Islands

کالج بین‌المللی جزایر کیمن که در سال 1970 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ نیولندز (محدوده جمعیت 10000 تا 49999 نفر)، گراند کیمن واقع شده است. کالج بین المللی جزایر کیمن (ICCI) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، آموزش، اشتغال، جوانان، ورزش و فرهنگ جزایر کیمن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کیمانایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: زیر 250 دانشجو) است. کالج بین‌المللی جزایر کیمن (ICCI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی کیمانی با قدمت 50 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی کیمانی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ICCI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10787

دانشکده حقوق ترومن بودن

جزایر کیمن - آمریکای لاتین
Former CIBC Building, 54 Edward Street George Town KY1-1110 Grand Cayman Cayman Islands

دانشکده حقوق ترومن بودن که در سال 1982 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ جورج تاون (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، گراند کیمن واقع شده است. دانشکده حقوق ترومن بودن (TBLS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، آموزش، اشتغال، جوانان، ورزش و فرهنگ جزایر کیمن به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی کیمانیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: زیر 250 دانشجو) است. دانشکده حقوق ترومن بودن (TBLS) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کیمانی با قدمت 38 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TBLS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 11754