59 دانشگاه برتر جمهوری چک به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه چارلز

جمهوری چک - اروپا
Ovocný trh 3-5 Prague 116 36 Prague Czech Republic

دانشگاه کارلوا (دانشگاه چارلز) که در سال 1348 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر پراگ (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Hradec Kralove، Plzen. دانشگاه کارلووا (بریتانیا) که توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش جمهوری چک به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط چک بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو). Univerzita Karlova (بریتانیا) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چک با قدمت 672 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. بریتانیا همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 207

دانشگاه ماساریک

جمهوری چک - اروپا
Zerotínovo nám. 617/9 Brno 601 77 South Moravian Region Czech Republic

Masarykova univerzita (دانشگاه ماساریک) که در سال 1919 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط برنو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، منطقه موراویای جنوبی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Telc است. دانشگاه Masarykova (MU) که رسما توسط وزارت آموزش و پرورش، جوانان و ورزش جمهوری چک به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 30000-34999 دانشجوی آموزش عالی چک) . Masarykova univerzita (MU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 101 ساله چک دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی چک را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 277

دانشگاه فنی چک در پراگ

جمهوری چک - اروپا
Jugoslávských partyzánu 1580/3 Prague 160 00 Prague Czech Republic

Ceské vysoké ucení technické v Praze (دانشگاه فنی چک در پراگ) در سال 1707 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر پراگ (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کلادنو است. Ceské vysoké ucení technické v Praze (CVUT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، جوانان و ورزش جمهوری چک به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام تک رتبه ای: 15،990 دانش آموز همکار چک) است. موسسه آموزش عالی. Ceské vysoké ucení technické v Praze (CVUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چک با قدمت 313 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی چک را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. CVUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 455

دانشگاه صنعتی برنو

جمهوری چک - اروپا
Antoninska 548/1 Brno 601 90 South Moravian Region Czech Republic

Vysoké ucení technické v Brne (دانشگاه فناوری برنو) که در سال 1899 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط برنو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) منطقه موراویای جنوبی واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش جمهوری چک (وزارت آموزش، جوانان و ورزش جمهوری چک) به رسمیت شناخته شده است، Vysoké ucení technické v Brne (VUT/BUT) یک دانش آموز بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 15،099-15،090 دانش آموز). موسسه آموزش عالی چک Vysoké ucení technické v Brne (VUT/BUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 121 ساله چک دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی چک را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. VUT/BUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری. .

رتبه جهانی: 684

دانشگاه پالاکی در اولوموک

جمهوری چک - اروپا
Krizkovskeho 8 Olomouc 771 47 Olomouc Region Czech Republic

Univerzita Palackého v Olomouci (دانشگاه Palacký، Olomouc) در سال 1573 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک اولوموک (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، منطقه Olomouc قرار دارد. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، جوانان و ورزش جمهوری چک (وزارت آموزش و پرورش، جوانان و ورزش جمهوری چک) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه بزرگی است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 20000-2499 دانشجوی تحصیلات عالی در چک) موسسه، نهاد. Univerzita Palackého v Olomouci (UPOL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چک با قدمت 447 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UPOL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 894

دانشگاه بوهمای غربی در پیلسن

جمهوری چک - اروپا
Univerzitní 2732/8 Pilsen 301 00 Plzen Region Czech Republic

Západoceská Univerzita v Plzni (دانشگاه بوهمای غربی) که در سال 1991 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Pilsen (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، منطقه پلزن واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در چب است. رسماً توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش جمهوری چک (وزارت آموزش، جوانان و ورزش جمهوری چک) به رسمیت شناخته شده است. موسسه، نهاد. Západoceská Univerzita v Plzni (ZCU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چک با قدمت 29 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ZCU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 915

دانشگاه اقتصاد در پراگ

جمهوری چک - اروپا
Nam. Winstona Churchilla 4 Prague 130 67 Prague Czech Republic

Vysoká škola ekonomická v Praze (دانشگاه اقتصاد، پراگ) در سال 1953 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر پراگ (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Jindrichuv Hradec است. Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، جوانان و ورزش جمهوری چک به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14 دانش آموز چکی بالاتر) است. موسسه آموزشی. Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چک 67 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. VŠE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 994

دانشگاه کشاورزی چک در پراگ

جمهوری چک - اروپا
Kamycka 129 Prague 165 00 Prague Czech Republic

Ceská zemedelská univerzita v Praze (دانشگاه علوم زیستی چک پراگ) در سال 1906 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر پراگ (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر جمعیت) قرار دارد. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، جوانان و ورزش جمهوری چک، Ceská zemedelská univerzita v Praze (CZU/CULS) یک دانش آموز بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 150990-15 دانشجو) موسسه آموزش عالی چک Ceská zemedelská univerzita v Praze (CZU/CULS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چک 114 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی چک را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CZU/CULS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری. .

رتبه جهانی: 1113

VŠB - دانشگاه فنی استراوا

جمهوری چک - اروپا
17. listopadu 15/2172 Ostrava 708 00 Moravian-Silesian Region Czech Republic

VŠB - Technická univerzita Ostrava (VSB - دانشگاه فنی استراوا) در سال 1849 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط استراوا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 اینچ) واقع شده است. منطقه سیلسیا این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Most، Trinec، Šumperk، Valašské Mezirící. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، جوانان و ورزش جمهوری چک به رسمیت شناخته شده است. موسسه آموزش عالی چک VŠB - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TUO) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 171 ساله چک دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. VŠB-TUO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری. .

رتبه جهانی: 1317

دانشگاه فنی در لیبرک

جمهوری چک - اروپا
Studentská 2 Liberec 461 17 Liberec Region Czech Republic

Technická Univerzita v Liberci (دانشگاه فنی لیبرک) در سال 1953 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک لیبرک (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، منطقه لیبرک واقع شده است. Technická Univerzita v Liberci (TUL) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، جوانان و ورزش جمهوری چک به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 7000-99999 دانش آموز چک) متوسط است موسسه آموزش عالی. Technická Univerzita v Liberci (TUL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چک 67 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی چک را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TUL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1559

دانشگاه مندل در برنو

جمهوری چک - اروپا
Zemedelska 1 Brno 613 00 South Moravian Region Czech Republic

Mendelova univerzita v Brne (دانشگاه مندل در برنو) در سال 1919 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط برنو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، منطقه موراویای جنوبی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در لدنیس است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، جوانان و ورزش جمهوری چک به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه مندلووا در مقابل برن (MENDELU) یک متوسط است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 8000-99999 دانش آموز در چک) موسسه آموزش عالی. Mendelova univerzita v Brne (MENDELU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 101 ساله چک دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی چک را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. MENDELU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 1599

دانشگاه بوهمای جنوبی در České Budějovice

جمهوری چک - اروپا
Branišovská 1645/31a Ceske Budejovice 370 05 South Bohemian Region Czech Republic

Jihoceská univerzita v Ceských Budejovicích (دانشگاه بوهمای جنوبی در Ceské Budejovice) در سال 1991 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک Ceske Budejovice (محدوده جمعیت 50000-999249 بیتی) واقع شده است. منطقه بوهمی جنوبی این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Nové Hrady، Vodnany. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، جوانان و ورزش جمهوری چک به رسمیت شناخته شده است. موسسه آموزشی. Jihoceská univerzita v Ceských Budejovicích (JU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چک با قدمت 29 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی چک را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. JU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1646

دانشگاه استراوا

جمهوری چک - اروپا
Dvorákova 7 Ostrava 701 03 Moravian-Silesian Region Czech Republic

Ostravská univerzita (دانشگاه استراوا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1991 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر متوسط استراوا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، منطقه موراویا-سیلزی واقع شده است. Ostravská univerzita (OU) که توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش جمهوری چک به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 8000-8999 دانشجوی تحصیلات عالی چک) موسسه، نهاد. Ostravská univerzita (OU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. OU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1826

دانشگاه شیمی و فناوری پراگ

جمهوری چک - اروپا
Technická 5 Prague 166 28 Prague Czech Republic

Vysoká škola chemicko-technologická v Praze (دانشگاه شیمی و فناوری، پراگ) در سال 1952 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر پراگ (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000 نفر) واقع شده است. Vysoká škola chemicko-technologická v Praze (VŠCHT Praha) که به طور رسمی توسط Ministrystvo školství, mládeže a telovýchovy Ceské republiky (وزارت آموزش، جوانان و ورزش جمهوری چک) به رسمیت شناخته شده است، یک دانش آموز کوچک است (دانشجویان 0900-4: 090-4) موسسه آموزش عالی چک. Vysoká škola chemicko-technologická v Praze (VŠCHT Praha) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 68 ساله چک دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی چک را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. VŠCHT Praha همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2208

دانشگاه پاردوبیس

جمهوری چک - اروپا
Studentská 95 Pardubice 532 10 Pardubice Region Czech Republic

Univerzita Pardubice (دانشگاه Pardubice) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1950 تأسیس شد که در محیط شهری شهر کوچک Pardubice (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، منطقه Pardubice واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Litomysl است. دانشگاه پاردوبیس (Upa) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، جوانان و ورزش جمهوری چک به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 8000-8999 دانشجوی تحصیلات عالی چک) است. موسسه، نهاد. Univerzita Pardubice (Upa) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی چک با قدمت 70 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی چک را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. Upa همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2291

دانشگاه توماس باتا در زلین

جمهوری چک - اروپا
Námìstí T.G. Masaryka 5555 Zlín 760 01 Zlin Region Czech Republic

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíne (دانشگاه توماس باتا در Zlín) در سال 2001 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک زلین (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، منطقه Zlin واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Uherské Hradište است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، جوانان و ورزش جمهوری چک به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه توماش باتی و زلین (UTB) بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 10000-999 دانش آموز بالاتر، 10,000-999 دانش آموز چکی بالاتر)، موسسه آموزشی. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíne (UTB) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 19 ساله چک دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی چک را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UTB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2415

دانشگاه یان اوانگلیستا پورکین در اوستی ناد لبم

جمهوری چک - اروپا
Pasteurova 3544/1 Ústí nad Labem 400 96 Usti nad Labem Region Czech Republic

Univerzita Jana Evangelisty Purkyne v Ústí nad Labem (دانشگاه Jan Evangelista Purkyne در اوستی ناد لبم) که در سال 1991 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک اوستی ناد لابم (جمعیت 500 نفر) واقع شده است. -249,999 ساکن)، منطقه Usti nad Labem. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، جوانان و ورزش جمهوری چک به رسمیت شناخته شده است. دانشجویان) مؤسسه آموزش عالی چک. Univerzita Jana Evangelisty Purkyne v Ústí nad Labem (UJEP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چک 29 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UJEP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2577

دانشگاه سیلزی در اوپاوا

جمهوری چک - اروپا
Na Rybnicku 626/1 Opava 746 01 Moravian-Silesian Region Czech Republic

Slezská univerzita v Opave (دانشگاه سیلزی در اوپاوا) در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Opava (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، منطقه موراویا-سیلزی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Karvina، Krnov. Slezská univerzita v Opave (SU) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، جوانان و ورزش جمهوری چک به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 9000-9999 دانش آموز مشترک چک) است. موسسه آموزش عالی. Slezská univerzita v Opave (SU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3241

دانشگاه هرادک کرالوف

جمهوری چک - اروپا
Rokitanskeho 62 Hradec Králové 500 03 Hradec Kralove Region Czech Republic

Univerzita Hradec Králové (دانشگاه Hradec Králové) که در سال 2000 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Hradec Králové (محدوده جمعیت 50,000-249,999 جمعیت منطقه کراولوه) واقع شده است. دانشگاه هردک کرالووه (UHK) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، جوانان و ورزش جمهوری چک به رسمیت شناخته شده است، یک متوسط است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000 دانش آموز همکار در چک، 9990-6 دانش آموز بالاتر) موسسه آموزشی. Univerzita Hradec Králové (UHK) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله چک دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی چک را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UHK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3458

آکادمی هنر، معماری و طراحی در پراگ

جمهوری چک - اروپا
Nám. Jana Palacha 80 Prague 116 93 Prague Czech Republic

Vysoká škola umeleckoprumyslová v Praze (آکادمی هنر، معماری و طراحی در پراگ) که در سال 1885 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر پراگ (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000 هکتار) واقع شده است. رسماً توسط وزیر آموزش و پرورش، جوانان و ورزش جمهوری چک (وزارت آموزش، جوانان و ورزش جمهوری چک) به رسمیت شناخته شده است. موسسه آموزش عالی. Vysoká škola umeleckoprumyslová v Praze (UMPRUM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چک با قدمت 135 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی چک را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UMPRUM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3531