26 دانشگاه برتر دانمارک به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه کپنهاگ

دانمارک - اروپا
Nørregade 10, Postboks 2177 Copenhagen 1165 Capital Region of Denmark Denmark

دانشگاه Københavns (دانشگاه کپنهاگ) که در سال 1479 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کپنهاگ (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه پایتخت دانمارک واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Tåstrup، Fredensborg. دانشگاه Københavns (KU) که به طور رسمی توسط Uddannelses- og Forskningsministeriet (وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی دانمارکی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه Københavns (KU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی دانمارکی با قدمت 541 سال، یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان دارد. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. KU همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 134

دانشگاه آرهوس

دانمارک - اروپا
Nordre Ringgade 1 Aarhus 8000 Central Denmark Region Denmark

دانشگاه آرهوس (دانشگاه آرهوس) که در سال 1928 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط آرهوس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، منطقه مرکزی دانمارک واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: København، Herning. دانشگاه آرهوس (AU) که رسماً توسط Uddannelses- og Forskningsministeriet (وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی دانمارکی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه آرهوس (AU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی دانمارکی 92 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 227

دانشگاه فنی دانمارک

دانمارک - اروپا
Anker Engelundsvej 1 Kongens Lyngby 2800 Capital Region of Denmark Denmark

Danmarks Tekniske Universitet (دانشگاه فنی دانمارک) که در سال 1829 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Kongens Lyngby (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، منطقه پایتخت دانمارک واقع شده است. دانشگاه فنی دانمارک (DTU) که به طور رسمی توسط Uddannelses- og Forskningsministeriet (وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی دانمارکی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 7000-7999 دانشجو) است. Danmarks Tekniske Universitet (DTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. DTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 349

دانشگاه آلبورگ

دانمارک - اروپا
Fredrik Bajers Vej 7K Ålborg 9220 North Denmark Region Denmark

دانشگاه آلبورگ (دانشگاه آلبورگ) که در سال 1974 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک آلبورگ (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، منطقه دانمارک شمالی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Esbjerg، København. دانشگاه آلبورگ (AAU) که به طور رسمی توسط Uddannelses-og Forskningsministeriet (وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی دانمارکی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه آلبورگ (AAU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی دانمارکی 46 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 493

دانشگاه دانمارک جنوبی

دانمارک - اروپا
Campusvej 55 Odense 5230 Region of Southern Denmark Denmark

دانشگاه سیددانسک (دانشگاه جنوب دانمارک) که در سال 1966 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک اودنسه (محدوده جمعیت 50000 تا 249999 نفر) منطقه جنوب دانمارک واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: København، Kolding، Slagelse، Flensburg. دانشگاه سیددانسک (SDU) که به طور رسمی توسط Uddannelses- og Forskningsministeriet (وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی دانمارکی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه سیددانسک (SDU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی دانمارکی 54 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SDU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 507

مدرسه بازرگانی کپنهاگ

دانمارک - اروپا
Solbjerg Plads 3 Frederiksberg 2000 Capital Region of Denmark Denmark

Handelshøjskolen i København (مدرسه بازرگانی کپنهاگ) در سال 1917 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر فردریکسبرگ (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) منطقه پایتخت دانمارک واقع شده است. Handelshøjskolen i København (CBS) که به طور رسمی توسط Uddannelses- og Forskningsministeriet (وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی دانمارکی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Handelshøjskolen i København (CBS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی دانمارکی 103 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CBS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 918

دانشگاه روسکیلد

دانمارک - اروپا
Universitetsvej 1, Postboks 260 Roskilde 4000 Region Zealand Denmark

دانشگاه Roskilde (دانشگاه روسکیلد) که در سال 1972 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ Roskilde (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر) منطقه نیوزیلند واقع شده است. دانشگاه Roskilde (RUC) که به طور رسمی توسط Uddannelses- og Forskningsministeriet (وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی دانمارکی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه Roskilde (RUC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. RUC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1371

دانشگاه فناوری اطلاعات کپنهاگ

دانمارک - اروپا
Rued Langgaards Vej 7 Copenhagen 2300 Capital Region of Denmark Denmark

IT-Universitetet i København (دانشگاه فناوری اطلاعات کپنهاگ) که در سال 1999 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلانشهر کپنهاگ (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه پایتخت دانمارک واقع شده است. IT-Universitetet i København (ITU) که به طور رسمی توسط Uddannelses- og Forskningsministeriet (وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی دانمارکی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 2000-2999 دانشجو) است. IT-Universitetet i København (ITU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ITU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1595

آکادمی سلطنتی - معماری، طراحی، حفاظت

دانمارک - اروپا
Philip de Langes Allé 10 Copenhagen 1435 Capital Region of Denmark Denmark

Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler برای Arkitektur, Design og Konservering (آکادمی سلطنتی هنرهای زیبا، دانشکده‌های معماری، طراحی و حفاظت) در سال 2011 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط شهری این کلان شهر واقع شده است. کپنهاگ (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر)، منطقه پایتخت دانمارک. رسماً توسط Uddannelses- og Forskningsministeriet (وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک)، Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler برای Arkitektur، Design og Konservering (KADK) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10009990 دانش آموز بالاتر، 1000 دانش آموز دانمارکی بالاتر) موسسه آموزشی. Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler برای Arkitektur، Design og Konservering (KADK) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی دانمارکی 9 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی دانمارکی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. KADK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3194

کالج دانشگاه لیلبلت

دانمارک - اروپا
Niels Bohrs Allé 1 Odense 5230 Region of Southern Denmark Denmark

دانشگاه کالج لیل‌بالت که در سال 2009 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک اودنسه (محدوده جمعیت 50000 تا 249999 نفر) منطقه جنوب دانمارک واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Vejle، Jelling، Svendborg، Fredericia. به طور رسمی توسط Uddannelses- og Forskningsministeriet (وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک)، کالج دانشگاهی لیلبالت (UCL) یک مؤسسه آموزش عالی دانمارکی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه کالج لیل‌بالت (UCL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UCL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4419

دانشکده رسانه و روزنامه نگاری دانمارک

دانمارک - اروپا
Emdrupvej 72 Copenhagen 2400 Capital Region of Denmark Denmark

Danmarks Medie-og Journalhøjskole (مدرسه رسانه و روزنامه نگاری دانمارکی) در سال 2008 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی واقع در کلانشهر کپنهاگ (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر)، منطقه پایتخت دانمارک. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در آرهوس است. Danmarks Medie-og Journalhøjskole (DMJX) که توسط Uddannelses- og Forskningsministeriet (وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی دانمارکی است. Danmarks Medie-og Journalhøjskole (DMJX) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. DMJX همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5080

آکادمی موسیقی سلطنتی دانمارک

دانمارک - اروپا
Rosenørns Allé 22 Copenhagen 1970 Capital Region of Denmark Denmark

Det Kongelige Danske Musikkonservatorium (آکادمی سلطنتی موسیقی دانمارک) در سال 1867 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کپنهاگ (محدوده جمعیت 1000000-5000000 نفر از ساکنان منطقه پایتخت) واقع شده است. . Det Kongelige Danske Musikkonservatorium (DKDM) که رسماً توسط Kulturministeriet، دانمارک (وزارت فرهنگ دانمارک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی دانمارکی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: 250-499 دانشجو) است. Det Kongelige Danske Musikkonservatorium (DKDM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی دانمارکی 153 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی دانمارکی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. DKDM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5445

دانشکده معماری آرهوس

دانمارک - اروپا
Nørreport 20 Aarhus 8000 Central Denmark Region Denmark

Arkitektskolen Aarhus (مدرسه معماری آرهوس) که در سال 1965 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط آرهوس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، منطقه دانمارک مرکزی واقع شده است. Arkitektskolen Aarhus (AAA) که رسماً توسط Uddannelses- og Forskningsministeriet (وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی دانمارکی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. Arkitektskolen Aarhus (AAA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی دانمارکی 55 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی دانمارکی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AAA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6089

آکادمی سلطنتی هنرهای زیبای دانمارک، مدارس هنرهای تجسمی

دانمارک - اروپا
Kongens Nytorv 1 Copenhagen 1050 Capital Region of Denmark Denmark

Det Kongelige Danske Kunstakademi, Billedkunstskolerne (آکادمی هنرهای زیبای سلطنتی دانمارک، مدرسه هنرهای تجسمی) در سال 1754 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر کپنهاگ (محدوده جمعیت 1000-000 نفر) واقع شده است. 5،000،000 نفر)، منطقه پایتخت دانمارک. به طور رسمی توسط Kulturministeriet، دانمارک (وزارت فرهنگ دانمارک)، Det Kongelige Danske Kunstakademi، Billedkunstskolerne یک موسسه آموزش عالی دانمارکی مختلط بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: زیر 250 دانشجو) است. Det Kongelige Danske Kunstakademi، Billedkunstskolerne دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی دانمارکی با قدمت 266 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی دانمارکی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Det Kongelige Danske Kunstakademi، Billedkunstskolerne همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6212
رتبه جهانی: 6355

آکادمی بازرگانی کپنهاگ

دانمارک - اروپا
Guldbergsgade 29N Copenhagen 2200 Capital Region of Denmark Denmark

Københavns Erhvervsakademi (مدرسه طراحی و فناوری کپنهاگ) که در سال 2008 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر کپنهاگ (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Hellerup است. Københavns Erhvervsakademi (KEA) که توسط Uddannelses- og Forskningsministeriet (وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی دانمارکی است. Københavns Erhvervsakdemi (KEA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. KEA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6571

ارهوروساکادمی آرهوس

دانمارک - اروپا
Sønderhøj 30 Viby 8260 Central Denmark Region Denmark

ارهوروساکادمی آرهوس (آکادمی کسب و کار آرهوس) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ ویبی (محدوده جمعیت 10,000 تا 49,999 ساکن)، منطقه دانمارک مرکزی واقع شده است. ارهوروساکادمی آرهوس (EAAA) که به طور رسمی توسط Uddannelses- og Forskningsministeriet (وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی دانمارکی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 7000-7999 دانشجو) است. Erhvervsakademi Aarhus (EAAA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. EAAA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6786

Erhvervsakademi Sjælland

دانمارک - اروپا
Campusbuen 23 Køge 4600 Region Zealand Denmark

Erhvervsakademi Sjælland (موسسه تجارت و فناوری نیوزلند) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 2008 تأسیس شد که در شهر بزرگ Køge (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر) منطقه نیوزیلند واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Nykøbing Falste است. Erhvervsakademi Sjælland (EASJ) که به طور رسمی توسط Uddannelses- og Forskningsministeriet (وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی دانمارکی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. Erhvervsakademi Sjælland (EASJ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. EASJ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6887

Erhvervsakademiet تجارت کپنهاگ

دانمارک - اروپا
Landemærket 11 Copenhagen 1119 Capital Region of Denmark Denmark

Erhvervsakademiet Copenhagen Business (آکادمی بازرگانی کپنهاگ) که در سال 2009 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلانشهر کپنهاگ (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه پایتخت دانمارک واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Hillerød، Lyngby. Erhvervsakademiet Copenhagen Business که به طور رسمی توسط Uddannelses- og Forskningsministeriet (وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی دانمارکی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Erhvervsakademiet Copenhagen Business دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. Erhvervsakademiet Copenhagen Business همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7306