375 دانشگاه برتر روسیه به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه دولتی مسکو

روسیه - اروپا
Leninskie Gory Moscow 119992 Moscow Russia

دانشگاه دولتی مسکو که در سال 1755 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ مسکو (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه دولتی مسکو (MSU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط روسی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی مسکو (MSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی روسیه با قدمت 265 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. MSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 123

دانشکده عالی اقتصاد دانشگاه تحقیقات ملی

روسیه - اروپا
20 Myasnitskaya Street Moscow 101000 Moscow Russia

مدرسه عالی اقتصاد دانشگاه تحقیقات ملی که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ مسکو (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: سن پترزبورگ، نیژنی نووگورود، پرم. مدرسه عالی اقتصاد دانشگاه تحقیقات ملی (HSE) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط روسی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشکده عالی اقتصاد دانشگاه تحقیقات ملی (HSE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله روسی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. HSE همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 264

دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ

روسیه - اروپا
Universiteckaja nab. 7/9 Saint Petersburg 199034 Saint Petersburg Russia

دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ که در سال 1724 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ سن پترزبورگ (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. دانشگاه ایالتی سنت پترزبورگ (SPSU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط روسی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی سنت پترزبورگ (SPSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی روسیه با قدمت 296 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. SPSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 304

آکادمی ریاست جمهوری روسیه اقتصاد ملی و مدیریت دولتی

روسیه - اروپا
82- 84, Prospect Vernadskogo Moscow 119571 Moscow Russia

آکادمی ریاست جمهوری روسیه اقتصاد ملی و مدیریت دولتی در سال 1977 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ مسکو (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. آکادمی ریاست جمهوری روسیه اقتصاد ملی و مدیریت دولتی (RANEPA) که رسماً توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط روسیه بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. آکادمی ریاست جمهوری روسیه اقتصاد ملی و مدیریت دولتی (RANEPA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 43 ساله روسی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی روسی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. RANEPA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 397

دانشگاه فدرال کازان

روسیه - اروپا
18 Kremlyovskaya Street Kazan 420008 Tatarstan Republic Russia

دانشگاه فدرال کازان که در سال 1804 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کازان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) جمهوری تاتارستان واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Naberezhnye Chelny و Yelabuga است. دانشگاه فدرال کازان (KFU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط روسی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه فدرال کازان (KFU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی روسیه با قدمت 215 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KFU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 423

دانشگاه فدرال اورال

روسیه - اروپا
ul. Mira 19 Yekaterinburg 620002 Sverdlovsk Oblast Russia

دانشگاه فدرال اورال که در سال 1920 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر یکاترینبورگ (محدوده جمعیت 1000000-5000000 نفر) استان Sverdlovsk واقع شده است. دانشگاه فدرال اورال (UrFU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط روسیه است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 40000-44999 دانشجو). دانشگاه فدرال اورال (UrFU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 100 ساله روسی دارای یک سیاست پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی روسی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UrFU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 486

دانشگاه دولتی تومسک

روسیه - اروپا
ul. Lenina, 36 Tomsk 634050 Tomsk Oblast Russia

دانشگاه دولتی تومسک که در سال 1878 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تومسک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) استان تومسک واقع شده است. دانشگاه دولتی تومسک (TSU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط روسی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی تومسک (TSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی روسیه با قدمت 142 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 547

دانشگاه پلی تکنیک تومسک

روسیه - اروپا
30 Lenin Avenue Tomsk 634050 Tomsk Oblast Russia

دانشگاه پلی تکنیک تومسک که در سال 1896 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تومسک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) استان تومسک واقع شده است. دانشگاه پلی تکنیک تومسک (TPU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط روسی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه پلی‌تکنیک تومسک (TPU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 124 ساله روسیه دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TPU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 615

دانشگاه ITMO

روسیه - اروپا
49 Kronverksky Pr. Saint Petersburg 197101 Saint Petersburg Russia

دانشگاه ITMO که در سال 1900 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ سن پترزبورگ (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه ITMO (ITMO) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط روسی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه ITMO (ITMO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 120 ساله روسی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی روسی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ITMO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 679

دانشگاه فدرال سیبری

روسیه - اروپا
79 Svobodny Krasnoyarsk 660041 Krasnoyarsk Krai Russia

دانشگاه فدرال سیبری که در سال 2006 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کراسنویارسک (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه کراسنویارسک واقع شده است. دانشگاه فدرال سیبری (SibFU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط روسی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه فدرال سیبری (SibFU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 14 ساله روسی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی روسیه را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SibFU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 736

دانشگاه دولتی نووسیبیرسک

روسیه - اروپا
2 Pirogova Street Novosibirsk 630090 Novosibirsk Oblast Russia

دانشگاه دولتی نووسیبیرسک که در سال 1959 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در منطقه حومه شهر نووسیبیرسک (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) استان نووسیبیرسک واقع شده است. دانشگاه دولتی نووسیبیرسک (NSU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی روسی مختلط با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام uniRank: 6000-6999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی نووسیبیرسک (NSU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 61 ساله روسی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی روسی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 819

دانشگاه پلی تکنیک پتر کبیر سن پترزبورگ

روسیه - اروپا
29, Polytechnicheskaya st. Saint Petersburg 195251 Saint Petersburg Russia

دانشگاه پلی تکنیک پتر کبیر سنت پترزبورگ که در سال 1899 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ سن پترزبورگ (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. دانشگاه پلی تکنیک پتر کبیر سنت پترزبورگ (SPbSPU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط روسیه است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو). دانشگاه پلی تکنیک پتر کبیر سن پترزبورگ (SPbSPU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه می‌شود. از مطالعه برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 121 ساله روسی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SPbSPU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 822

دانشگاه دولتی بلگورود

روسیه - اروپا
Pobeda 85 Belgorod 308015 Belgorod Oblast Russia

دانشگاه دولتی بلگورود که در سال 1876 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط بلگورود (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) استان بلگورود واقع شده است. دانشگاه دولتی بلگورود (BSU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط روسیه است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو). دانشگاه ایالتی بلگورود (BSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 857

دانشگاه دولتی اورال جنوبی

روسیه - اروپا
76 prospect Lenina Chelyabinsk 454080 Chelyabinsk Oblast Russia

دانشگاه دولتی اورال جنوبی که در سال 1943 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر چلیابینسک (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر)، استان چلیابینسک واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Zlatoust، Miass، Satka، Nizhnevartovsk. دانشگاه دولتی اورال جنوبی (SUSU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط روسی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی اورال جنوبی (SUSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 76 ساله روسی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی روسی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SUSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 862

موسسه فیزیک و فناوری مسکو

روسیه - اروپا
Dolgoprudny, Institusky lane, 9 Moscow 141700 Moscow Russia

موسسه فیزیک و فناوری مسکو که در سال 1946 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ مسکو (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Dolgoprudny است. مؤسسه فیزیک و فناوری مسکو (MIPT) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط روسیه (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. مؤسسه فیزیک و فناوری مسکو (MIPT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 74 ساله روسی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی روسی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. MIPT همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 882

دانشگاه دولتی ساراتوف

روسیه - اروپا
ul. Astrakhanskaia 83 Saratov 410012 Saratov Oblast Russia

دانشگاه دولتی ساراتوف که در سال 1909 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ساراتوف (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) در استان ساراتوف واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در بالاشوف است. دانشگاه ایالتی ساراتوف (SSU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط روسی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی ساراتوف (SSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی روسیه با قدمت 111 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. SSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 925

دانشگاه RUDN

روسیه - اروپا
ul. Mikluho-Maklaja 6 Moscow 117198 Moscow Russia

دانشگاه RUDN که در سال 1960 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ مسکو (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه RUDN که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط روسی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه RUDN دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. دانشگاه RUDN همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 941

دانشگاه فنی دولتی باومن مسکو

روسیه - اروپا
2-nd Baumanskaya, 5-1 Moscow 105005 Moscow Russia

دانشگاه فنی دولتی باومن مسکو که در سال 1830 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ مسکو (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در میتیشچی است. دانشگاه فنی دولتی باومان مسکو (BMSTU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی روسی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه فنی دولتی باومن مسکو (BMSTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی روسی با قدمت 190 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. BMSTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1016

آکادمی مالی زیر نظر دولت فدراسیون روسیه

روسیه - اروپا
49 Leningradsky Prospekt Moscow 125993 Moscow Russia

آکادمی مالی تحت دولت فدراسیون روسیه که در سال 1919 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ مسکو (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. آکادمی دارایی زیر نظر دولت فدراسیون روسیه که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط روسیه (محدوده ثبت نام تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. آکادمی مالی زیر نظر دولت فدراسیون روسیه دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 101 ساله روسی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. آکادمی مالی زیر نظر دولت فدراسیون روسیه همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور را به دانشجویان ارائه می دهد. به عنوان خدمات اداری

رتبه جهانی: 1019

دانشگاه دولتی لوباچفسکی نیژنی نووگورود

روسیه - اروپا
23, Gagarin Avenue Nizhny Novgorod 603950 Nizhny Novgorod Oblast Russia

دانشگاه دولتی لوباچفسکی نیژنی نووگورود در سال 1916 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر نیژنی نووگورود (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) در استان نیژنی نووگورود واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در ارزماس می باشد. دانشگاه ایالتی لوباچفسکی نیژنی نووگورود (UNN) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط روسی بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی لوباچفسکی نیژنی نووگورود (UNN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی از آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی روسیه با قدمت 104 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی روسی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1033