78 دانشگاه برتر رومانی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه بیبز-بولیایی

رومانی - اروپا
Strada Mihail Kogalniceanu 1 Cluj-Napoca 400084 Cluj Romania

Universitatea Babes-Bolyai (دانشگاه Babes-Bolyai) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1959 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر متوسط Cluj-Napoca (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) کلوج واقع شده است. Universitatea Babes-Bolyai (UBB) که رسماً توسط وزیر آموزش و پرورش رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی رومانیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universitatea Babes-Bolyai (UBB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 61 ساله رومانیایی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UBB همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 791

دانشگاه الکساندر یوآن کوزا یاسی

رومانی - اروپا
Bulevardul Carol 11 Iasi 700506 Iasi Romania

Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi (دانشگاه Alexandru Ioan Cuza of Ia?i) که در سال 1860 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط ایاسی (محدوده جمعیت 250,000 تا 499,999 هکتار) واقع شده است. ، یاسی. رسماً توسط وزیر آموزش و پرورش، رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی)، دانشگاه الکساندر یوآن کوزا دین یاسی (UAIC) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط رومانیایی بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو). Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi (UAIC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 160 ساله رومانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UAIC همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 1246

دانشگاه پلی تکنیک بخارست

رومانی - اروپا
Splaiul Independenþei 313 Bucharest 060042 Bucharest Romania

Universitatea Politehnica din Bucuresti (دانشگاه پولیتنیکا بخارست) که در سال 1864 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بخارست (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Universitatea Politehnica din Bucuresti (UPB/PUB) که توسط وزارت آموزش و پرورش رومانی، رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط رومانیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. Universitatea Politehnica din Bucuresti (UPB/PUB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 156 ساله رومانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UPB/PUB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1300

دانشگاه بخارست

رومانی - اروپا
Bulevardul M. Kogalniceanu 36-46 Bucharest 050107 Bucharest Romania

Universitatea din Bucuresti (دانشگاه بخارست) که در سال 1864 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بخارست (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Universitatea din Bucuresti (UB) که به طور رسمی توسط وزیر آموزش و پرورش رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی رومانیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. Universitatea din Bucuresti (UB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 156 ساله رومانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UB همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1325

آکادمی مطالعات اقتصادی در بخارست

رومانی - اروپا
Piata Romana 6, Sector 1 Bucharest 010374 Bucharest Romania

Academia de Studii Economice din Bucuresti (دانشگاه مطالعات اقتصادی بخارست) که در سال 1913 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بخارست (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Academia de Studii Economice din Bucuresti (ASE) که رسماً توسط وزیر آموزش و پرورش رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی رومانیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Academia de Studii Economice din Bucuresti (ASE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ASE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1435

دانشگاه ترانسیلوانیا براسوف

رومانی - اروپا
Bulevardul Eroilor 29 Brasov 500036 Brasov Romania

Universitatea Transilvania din Brasov (دانشگاه ترانسیلوانیا براشوف) که در سال 1971 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط براشوف (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. Universitatea Transilvania din Brasov (UTB) که رسما توسط وزیر آموزش و پرورش رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی رومانیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Universitatea Transilvania din Brasov (UTB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 49 ساله رومانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UTB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2016

دانشگاه غربی تیمیشوآرا

رومانی - اروپا
Bulevardul Vasile Pârvan 4 Timisoara 300223 Timis Romania

Universitatea de Vest din Timisoara (دانشگاه غربی تیمیشوآرا) در سال 1962 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط تیمیسوارا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، تیمیس واقع شده است. Universitatea de Vest din Timisoara (UVT) که رسماً توسط وزیر آموزش و پرورش رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی رومانیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. Universitatea de Vest din Timisoara (UVT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 58 ساله رومانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UVT همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2083

دانشگاه فنی کلوژ-ناپوکا

رومانی - اروپا
Strada Memorandumului 28 Cluj-Napoca 400114 Cluj Romania

Universitatea Technica din Cluj-Napoca (دانشگاه فنی کلوژ-ناپوکا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط کلوژ-ناپوکا (محدوده جمعیتی بین 250000-499999 اینچ) واقع شده است. ، کلوژ. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Baia Mare، Alba Iulia، Satu Mare، Bistrita، Zalau. Universitatea Technica din Cluj-Napoca (UTCN) که رسماً توسط Ministryul Educatiei ?i Cercetarii، رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط رومانیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. Universitatea Technica din Cluj-Napoca (UTCN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی رومانیایی 72 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UTCN همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 2272

دانشگاه کرایووا

رومانی - اروپا
Strada Alexandru Ioan Cuza, nr. 13 Craiova 200585 Dolj Romania

Universitatea din Craiova (دانشگاه کرایووا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1947 تأسیس شد که در محیط شهری شهر متوسط کرایووا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Dolj قرار دارد. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Drobeta-Turnu Severin است. Universitatea din Craiova (UCV) که رسما توسط وزیر آموزش و پرورش رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی رومانیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Universitatea din Craiova (UCV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 73 ساله رومانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UCV همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2322

دانشگاه فنی "غرغه عساچی" یاسی

رومانی - اروپا
Bulevardul Profesor Dimitrie Mangeron 67 Iasi 700050 Iasi Romania

Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi (دانشگاه فنی Gheorghe Asachi Iasi) که در سال 1937 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط Iasi (محدوده جمعیتی 250,000-499,999 اینچی) واقع شده است. . رسماً توسط وزیر آموزش و پرورش، رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی)، Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi (TUIASI) یک مؤسسه آموزش عالی رومانیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi (TUIASI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 83 ساله رومانیایی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TUIASI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 2437

دانشگاه پلی تکنیک تیمیشوآرا

رومانی - اروپا
Pia?a Victoriei 2 Timisoara 300006 Timis Romania

Universitatea Politehnica din Timisoara (دانشگاه Politehnica of Timisoara) که در سال 1920 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط Timisoara (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Timis واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Hunedoara است. Universitatea Politehnica din Timisoara (UPT) که به طور رسمی توسط وزیر آموزش و پرورش رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط رومانیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Universitatea Politehnica din Timisoara (UPT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 100 ساله رومانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UPT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2722

دانشگاه دانوب پایین در گالاتی

رومانی - اروپا
Strada Domneascã 47 Galati 800008 Galati Romania

Universitatea Dunarea de Jos din Galati (دانشگاه Dunarea de Jos Galati) که در سال 1974 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط گالاتی (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Braila، Cahul، Enna. رسماً توسط وزیر آموزش و پرورش، رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی)، دانشگاه دوناره د جوس دین گالاتی (UDJG/DJUG) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجوی رومانیایی) مؤسسه آموزش عالی. . Universitatea Dunarea de Jos din Galati (UDJG/DJUG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 46 ساله رومانیایی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UDJG/DJUG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2893

دانشگاه کنستانتین برانکوزی

رومانی - اروپا
Republicii nr. 1 Târgu Jiu 210135 Gorj Romania

Universitatea Constantin Brâncusi (دانشگاه کنستانتین برانکوزی) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1992 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر کوچک Târgu Jiu (محدوده جمعیت 50,000-249,999 سکنه)، گورج واقع شده است. Universitatea Constantin Brâncusi (UCB) که توسط وزارت آموزش و پرورش رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی رومانیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. Universitatea Constantin Brâncusi (UCB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله رومانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2908

دانشگاه لوسیان بلاگا سیبیو

رومانی - اروپا
Bulevardul Victoriei 10 Sibiu 550024 Sibiu Romania

Universitatea Lucian Blaga din Sibiu (دانشگاه لوسیان بلاگا سیبیو) که در سال 1976 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک سیبیو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. Universitatea Lucian Blaga din Sibiu (ULBS) که رسماً توسط وزیر آموزش و پرورش رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی رومانیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. Universitatea Lucian Blaga din Sibiu (ULBS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 44 ساله رومانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ULBS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3045

دانشگاه استفان سل ماره سوچاوا

رومانی - اروپا
Universitatii 13 Suceava 720229 Suceava Romania

Universitatea Stefan cel Mare Suceava (دانشگاه Stefan cel Mare Suceava) که در سال 1963 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Suceava (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در واترا دورنی است. Universitatea Stefan cel Mare Suceava (USV) که توسط وزارت آموزش و پرورش رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی رومانیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 8000-8999 دانشجو) است. Universitatea Stefan cel Mare Suceava (USV) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 57 ساله رومانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. USV همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 3134

دانشگاه پزشکی، داروسازی، علم و فناوری "جورج امیل پالاد" از تارگو مورس

رومانی - اروپا
38 Gheorghe Marinescu Târgu Mures 540142 Mures Romania

Universitatea de Medicina, Farmacie, Stiinte si Tehnologie "George Emil Palade" din Targu Mures (دانشگاه پزشکی، داروسازی، علم و فناوری تارگو مورس جورج امیل پالاد) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1948 تأسیس شد. در محیط شهری شهر کوچک Târgu Mures (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، Mures. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در هامبورگ است. رسماً توسط وزیر آموزش و پرورش، رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی)، دانشگاه پزشکی، فارماسی، Stiinte si Tehnologie "George Emil Palade" din Targu Mures (UMFST) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه 1000: -14999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی رومانیایی مختلط. Universitatea de Medicina, Farmacie, Stiinte si Tehnologie "George Emil Palade" din Targu Mures (UMFST) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی رومانیایی 72 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UMFST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3282

دانشگاه اوراده

رومانی - اروپا
Strada Universitatii 1 Oradea 410087 Bihor Romania

Universitatea din Oradea (دانشگاه اورادا) یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1963 تأسیس شد که در محیط شهری شهر کوچک Oradea (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Bihor واقع شده است. Universitatea din Oradea (UO) که به طور رسمی توسط وزیر آموزش و پرورش رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی رومانیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Universitatea din Oradea (UO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 57 ساله رومانیایی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3917

دانشگاه اسپیرو هارت

رومانی - اروپا
Strada Ion Ghica 13, Sector 3 Bucharest 030045 Bucharest Romania

Universitatea Spiru Haret (دانشگاه اسپیرو هارت) که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بخارست (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Bra?ov، Câmpulung، Constan?a، Craiova. Universitatea Spiru Haret (USH) که به طور رسمی توسط وزیر آموزش و پرورش رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی رومانیایی مختلط با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. Universitatea Spiru Haret (USH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی رومانیایی 29 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. USH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4377

دانشگاه پزشکی و داروسازی ویکتور بیبز در تیمیشوآرا

رومانی - اروپا
Pia?a Eftimie Murgu 2 Timisoara 300041 Timis Romania

Universitatea de Medicina si Farmacie Victor Babes din Timisoara (دانشگاه پزشکی و داروسازی ویکتور بیبز تیمیشوآرا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط تیمیشوآرا (محدوده جمعیتی 250000 نفر) واقع شده است. 499999 سکنه)، تیمیس. رسماً توسط وزیر آموزش و پرورش، رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی)، دانشگاه پزشکی ویکتور بابز دین تیمیسوآرا (UMFT) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجوی آموزش عالی رومانیایی) موسسه، نهاد. Universitatea de Medicina si Farmacie Victor Babes din Timisoara (UMFT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی رومانیایی 75 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UMFT همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4397

دانشگاه Sapientia

رومانی - اروپا
Matei Corvin nr. 4 Cluj-Napoca 400112 Cluj Romania

Universitatea Sapientia (دانشگاه مجارستانی ساپینتیا ترانسیلوانیا) که در سال 2000 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط کلوژ-ناپوکا (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) کلوج قرار دارد. Universitatea Sapientia (Sapientia) که به طور رسمی توسط وزیر آموزش و پرورش رومانی (وزارت آموزش و تحقیقات رومانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی رومانیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. Universitatea Sapientia (Sapientia) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله رومانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی رومانیایی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Sapientia همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4506