50 دانشگاه برتر زامبیا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه زامبیا

زامبیا - آمریکای شمالی
Great East Road Campus, PO Box 32379 Lusaka 10101 Lusaka Zambia

دانشگاه زامبیا که در سال 1965 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر لوزاکا (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی زامبیا به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه زامبیا (UNZA) یک موسسه آموزش عالی مختلط زامبیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه زامبیا (UNZA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 55 ساله زامبیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UNZA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1841

دانشگاه Copperbelt

زامبیا - آمریکای شمالی
Jambo Drive; PO Box 21692 Kitwe 10101 Copperbelt Zambia

دانشگاه Copperbelt که در سال 1987 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط کیتو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) Copperbelt واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Ndola است. دانشگاه Copperbelt (CBU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی زامبیا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط زامبیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه Copperbelt (CBU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 33 ساله زامبیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی زامبیایی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. CBU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 6520

دانشگاه مولونگوشی

زامبیا - آمریکای شمالی
PO Box 80415 Kabwe Central Province Zambia

دانشگاه Mulungushi که در سال 2008 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Kabwe (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، استان مرکزی واقع شده است. دانشگاه مولانگوشی (MU) که توسط وزارت آموزش عالی زامبیا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط زامبیا است. دانشگاه Mulungushi (MU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 12 ساله زامبیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. MU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8108

دانشگاه آمریکایی Texila زامبیا

زامبیا - آمریکای شمالی
Kwatcha Square, KPTF Building, Stand 37605, Lake Road Lusaka Lusaka Zambia

دانشگاه آمریکایی Texila زامبیا که در سال 2016 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر لوزاکا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در فجیره است. دانشگاه آمریکایی Texila زامبیا (TAU) که توسط وزارت آموزش عالی زامبیا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط زامبیا است. دانشگاه آمریکایی Texila زامبیا (TAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 4 ساله زامبیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9777

دانشگاه کاوندیش زامبیا

زامبیا - آمریکای شمالی
Great North Road Campus, Plot 4302, Corner of Great North and Washama Road, Villa Elizabetha Lusaka 10101 Lusaka Zambia

دانشگاه کاوندیش زامبیا که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر لوزاکا (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه کاوندیش زامبیا (CUZ) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی زامبیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط زامبیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه کاوندیش زامبیا (CUZ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله زامبیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی زامبیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CUZ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10530

دانشگاه روسانگو

زامبیا - آمریکای شمالی
PO Box 660391 Monze 10101 Southern Province Zambia

دانشگاه Rusangu که در سال 2003 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ Monze (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر) استان جنوبی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در لوزاکا است. دانشگاه Rusangu (RU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی زامبیا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط زامبیایی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-ادونتیست وابسته است. دانشگاه Rusangu (RU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 17 ساله زامبیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی زامبیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. RU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را برای دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 10947

دانشگاه نورت رایز

زامبیا - آمریکای شمالی
Carvelle House, Buteko Avenue, PO Box 240271 Ndola 10101 Copperbelt Zambia

دانشگاه Northrise که در سال 2003 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Ndola (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) Copperbelt واقع شده است. دانشگاه نورتریز (NU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی زامبیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط زامبیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: زیر 250 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-غیر فرقه ای وابسته است. دانشگاه Northrise (NU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 17 ساله زامبیایی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی زامبیایی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11317

دانشگاه کاتولیک زامبیا

زامبیا - آمریکای شمالی
PO Box 260 410 Kalulushi 10101 Copperbelt Zambia

دانشگاه کاتولیک زامبیا که در سال 2008 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک کالولوشی (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، Copperbelt واقع شده است. دانشگاه کاتولیک زامبیا (ZCU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی زامبیا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط زامبیا است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه کاتولیک زامبیا (ZCU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 12 ساله زامبیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ZCU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12069

دانشگاه بین المللی لیوینگستون تعالی گردشگری و مدیریت بازرگانی

زامبیا - آمریکای شمالی
Plot No. 5232, Makishi Road, P.O Box 38490 Lusaka Lusaka Zambia

دانشگاه بین المللی تعالی گردشگری و مدیریت بازرگانی لیوینگستون یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر لوزاکا (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه بین المللی تعالی گردشگری و مدیریت بازرگانی لیوینگستون (LIUTEBM) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی زامبیا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط زامبیا است. دانشگاه بین‌المللی تعالی گردشگری و مدیریت بازرگانی لیوینگستون (LIUTEBM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. LIUTEBM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12399

دانشگاه سوپرشاین

زامبیا - آمریکای شمالی
Kulima Tower Building, Floor No. 5, Suites 5-7. Lusaka 10101 Lusaka Zambia

دانشگاه سوپرشاین که در سال 2014 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر لوزاکا (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه سوپرشاین (SU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی زامبیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط زامبیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه سوپرشاین (SU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 6 ساله زامبیایی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی زامبیایی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12591