18 دانشگاه برتر زیمباوه به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه زیمبابوه

زیمباوه - آمریکای شمالی
PO Box MP 167 Harare Harare Zimbabwe

دانشگاه زیمبابوه یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1955 تأسیس شده است که در محیط شهری کلانشهر هراره (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Bulawayo و Victoria Falls است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و عالی زیمبابوه به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه زیمبابوه (UZ) یک موسسه آموزش عالی مختلط زیمبابوه بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه زیمبابوه (UZ) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 65 ساله زیمبابوه دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی زیمبابوه را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UZ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3765

دانشگاه ایالتی میدلندز

زیمباوه - آمریکای شمالی
Private Bag 9055 Gweru Midlands Zimbabwe

دانشگاه ایالتی میدلندز که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک گورو (محدوده جمعیت 50000 تا 249999 نفر) میدلندز واقع شده است. دانشگاه ایالتی میدلندز (MSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و عالی زیمبابوه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط زیمبابوه (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی میدلندز (MSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله زیمبابوه دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4612

دانشگاه آفریقا

زیمباوه - آمریکای شمالی
Nyanga Road, PO Box 1320 Mutare Manicaland Zimbabwe

دانشگاه آفریقا که در سال 1992 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک Mutare (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Manicaland واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در هراره است. دانشگاه آفریقا (AU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و عالی زیمبابوه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط زیمبابوه (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-متدیست وابسته است. دانشگاه آفریقا (AU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله زیمبابوه دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی زیمبابوه را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4990

دانشگاه ملی علم و صنعت

زیمباوه - آمریکای شمالی
Corner Gwanda Road & Cecil Avenue; PO Box AC 939 Bulawayo 7701 Matabeleland North Zimbabwe

دانشگاه ملی علم و فناوری که در سال 2018 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلانشهر مسقط (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه ملی علم و فناوری (NU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی عمان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی عمانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه ملی علم و فناوری (NU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 2 ساله عمانی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. NU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7943

آموزش دانشگاه علوم Bindura

زیمباوه - آمریکای شمالی
Chimurenga Road (Trojan Mine Road) Bindura Mashonaland Central Zimbabwe

دانشگاه آموزش علوم Bindura که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Bindura (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، Mashonaland Central واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و عالی زیمبابوه به رسمیت شناخته شده است، آموزش دانشگاه علوم Bindura (BUSE) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط زیمبابوه (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه Bindura of Science Education (BUSE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله زیمبابوه دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BUSE همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9100

دانشگاه صنعتی چینهویی

زیمباوه - آمریکای شمالی
Private Bag 7724 Chinhoyi Mashonaland West Zimbabwe

دانشگاه فناوری چینهویی که در سال 2001 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک چینهویی (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، ماشونالند غرب واقع شده است. دانشگاه فناوری چینهوی (CUT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و عالی زیمبابوه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط زیمبابوه (محدوده ثبت نام تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه فناوری چینهوی (CUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله زیمبابوه دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. CUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9158

راه حل های دانشگاه

زیمباوه - آمریکای شمالی
PO Solusi Bulawayo Matabeleland North Zimbabwe

دانشگاه سولوسی که در سال 1894 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط روستایی شهر بزرگ بولاوایو (محدوده جمعیتی 500000 تا 1000000 نفر)، Matabeleland شمالی واقع شده است. دانشگاه سولوسی (SU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و عالی زیمبابوه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط زیمبابوه (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-ادونتیست وابسته است. دانشگاه سولوسی (SU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 126 ساله زیمبابوه دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9898

دانشگاه بزرگ زیمبابوه

زیمباوه - آمریکای شمالی
PO Box 1235 Masvingo 00263 Masvingo Zimbabwe

دانشگاه بزرگ زیمباوه که در سال 1999 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک ماسوینگو (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه بزرگ زیمبابوه (GZU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و عالی زیمبابوه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط زیمبابوه (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه بزرگ زیمبابوه (GZU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 21 ساله زیمبابوه دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی زیمبابوه را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. GZU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله مسکن، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9909

دانشگاه زنان در آفریقا

زیمباوه - آمریکای شمالی
PO Box MP I222 Upper East, Brighton Road, Mount Pleasant Harare Harare Zimbabwe

دانشگاه زنان در آفریقا که در سال 2002 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط روستایی کلانشهر هراره (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه زنان در آفریقا (WUA) که توسط وزارت آموزش عالی و عالی زیمبابوه به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط زیمبابوه است. دانشگاه زنان در آفریقا (WUA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله زیمبابوه دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. WUA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10649

موسسه فناوری هراره

زیمباوه - آمریکای شمالی
Ganges Road, Belvedere Harare Harare Zimbabwe

مؤسسه فناوری هراره که در سال 1988 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر هراره (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. مؤسسه فناوری هراره (HIT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و عالی زیمبابوه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط زیمبابوه (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. موسسه فناوری هراره (HIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 32 ساله زیمبابوه دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی زیمبابوه را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HIT همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10690

دانشگاه ایالتی لوپان

زیمباوه - آمریکای شمالی
PO Box AC255 Ascot Lupane Matabeleland North Zimbabwe

دانشگاه ایالتی لوپان که در سال 2005 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک لوپان (محدوده جمعیت زیر 2500 نفر)، Matabeleland شمالی واقع شده است. دانشگاه ایالتی لوپان (LSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و عالی زیمبابوه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 2000-2999 دانشجو) مختلط زیمبابوه است. دانشگاه ایالتی لوپان (LSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله زیمبابوه دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. LSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله یک کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10855

دانشگاه ازکیل گوتی زیمبابوه

زیمباوه - آمریکای شمالی
1901 Barrassie Road, Off Shamva Road, PO BOX 350 Bindura Mashonaland Central Zimbabwe

دانشگاه Ezekiel Guti زیمبابوه در سال 2012 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Bindura (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Mashonaland Central واقع شده است. دانشگاه Ezekiel Guti زیمبابوه (ZEGU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و عالی زیمبابوه به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط زیمبابوه است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-پنطیکاستی وابسته است. دانشگاه Ezekiel Guti زیمبابوه (ZEGU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 8 ساله زیمبابوه دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی زیمبابوه را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. ZEGU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11311
رتبه جهانی: 12216
رتبه جهانی: 12684

دانشگاه علوم و فناوری کشاورزی ماروندرا

زیمباوه - آمریکای شمالی
Dozmery Farm; 40 km from Marondera Town Along Ruzawi Road Marondera Mashonaland East Zimbabwe

دانشگاه علوم و فناوری کشاورزی ماروندرا که در سال 2017 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک ماروندرا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، ماشونالند شرقی واقع شده است. دانشگاه علوم و فناوری کشاورزی ماروندرا (MUAST) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و عالی زیمبابوه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط زیمبابوه (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. دانشگاه علوم و فناوری کشاورزی ماروندرا (MUAST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 3 ساله زیمبابوه دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MUAST همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 12981