14 دانشگاه برتر ساحل عاج به ترتیب رتبه جهانی

موسسه ملی پلی تکنیک Félix Houphouët-Boigny

ساحل عاج - آمریکای شمالی
Boîte Postale 1093 Yamoussoukro Yamoussoukro Ivory Coast

مؤسسه ملی پلی‌تکنیک فلیکس هوفوئت-بوگنی (موسسه ملی پلی‌تکنیک فلیکس هوفوئت-بوگنی) که در سال 1996 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط یاموسوکرو (محدوده جمعیتی 250،999،000 بیتی) واقع شده است. . رسماً توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ساحل عاج (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ساحل عاج)، مؤسسه ملی پلی‌تکنیک Félix Houphouët-Boigny (INP-HB) به رسمیت شناخته شده است. محدوده ثبت نام uniRank: 3000-3999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی مختلط عاج. مؤسسه ملی پلی تکنیک Félix Houphouët-Boigny (INP-HB) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به مدارک تحصیلات عالی رسمی شناخته شده مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین رشته می شود. زمینه های مطالعه برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله عاج دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی عاج را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. INP-HB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7497

دانشگاه آلاسان اوتارا

ساحل عاج - آمریکای شمالی
Boîte Postale V 18 Bouaké Vallee du Bandama Ivory Coast

دانشگاه Alassane Ouattara (دانشگاه Alassane Ouattara) که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط Bouaké (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Vallee du Bandama واقع شده است. دانشگاه Alassane Ouattara (UAO) که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ساحل عاج (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ساحل عاج) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه با اندازه متوسط است (محدوده یونیR): 7000-7999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی مختلط عاج. Université Alassane Ouattara (UAO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UAO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله یک کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9861

دانشکده ملی آمار و اقتصاد کاربردی

ساحل عاج - آمریکای شمالی
Boîte Postale 3 Abidjan Abidjan Ivory Coast

École Nationale Supérieure de Statistique et d'Economie Appliquée (مدرسه عالی ملی آمار و اقتصاد) که در سال 1969 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلانشهر ابیجان (محدوده جمعیت 1,000,000-000،000،000-1000000000000 بیت) واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت امور خارجه، وزارتخانه طرح و توسعه، ساحل عاج (وزارت امور خارجه، وزارت برنامه ریزی و توسعه ساحل عاج)، مدرسه عالی ملی آمار و تقاضای اقتصادی (ENSEA) یک موسسه آموزش عالی مختلط عاج. École Nationale Supérieure de Statistique et d'Economie Appliquée (ENSEA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ENSEA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9999
رتبه جهانی: 10275

مدرسه ملی مدیریت ساحل عاج

ساحل عاج - آمریکای شمالی
Boulevard des Martyrs Abidjan Abidjan Ivory Coast

École Nationale d'Administration de Côte d'Ivoire (مدرسه ملی مدیریت ساحل عاج) که در سال 1960 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلانشهر ابیجان (محدوده جمعیت 1000000-5000 نفر) واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت خدمات عمومی و اصلاحات اداری ساحل عاج، École Nationale d'Administration de Côte d'Ivoire (ENA d'Abidjan) توسط وزارت امور خارجه و اصلاحات اداری وزارت خدمات عمومی و اصلاحات اداری ساحل عاج شناخته شده است. یک موسسه آموزش عالی مختلط عاج. École Nationale d'Administration de Côte d'Ivoire (ENA d'Abidjan) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ENA d'Abidjan همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10287

دانشگاه نانگوی آبروگوآ

ساحل عاج - آمریکای شمالی
Boîte Postale 801 Abidjan Abidjan Ivory Coast

Université Nangui Abrogoua (دانشگاه Nangui Abrogoua) که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر ابیجان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Nangui Abrogoua (UNA) که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ساحل عاج (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ساحل عاج) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه 400-400): 4999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی مختلط عاج. دانشگاه Nangui Abrogoua (UNA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله یک کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10446

موسسه عالی ملی هنر و اقدام فرهنگی

ساحل عاج - آمریکای شمالی
Boulevard de l'Université Abidjan Abidjan Ivory Coast

مؤسسه ملی عالی هنرها و اقدامات فرهنگی (موسسه عالی ملی هنر و اقدام فرهنگی) که در سال 1971 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلانشهر ابیجان (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000 نفر) واقع شده است. . به رسمیت شناخته شده توسط وزارت فرهنگ و فرهنگ فرانسه، ساحل عاج (وزارت فرهنگ و فرانکفونی ساحل عاج)، مؤسسه ملی برتر هنرها و فرهنگ اقدام (INSAAC) یک مؤسسه آموزش عالی عاج است. . Institut National Supérieur des Arts et de l'Action Culturelle (INSAAC) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. INSAAC همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10837

دانشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات آفریقا

ساحل عاج - آمریکای شمالی
Treichville, Km4 Boulevard de Marseille Abidjan Abidjan Ivory Coast

در سال 1967 تاسیس شد، اکول سوپریور AFRICAINE DES فن آوری های د l 'اطلاعات همکاران د لا ارتباطات (آفریقایی مدرسه عالی فناوری اطلاعات و ارتباطات) نهاد غیر انتفاعی عمومی آموزش عالی واقع در کلان شهر ابیجان (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 است ساکنان). به رسمیت شناخته شده توسط وزارت اقتصاد دیجیتال Numérique et de la Poste، Cote d'Ivoire (وزارت اقتصاد دیجیتال و پست ساحل عاج)، École Supérieure Africaine des Technologies de l'Information et de la Communication (ESATIC) است. موسسه آموزش عالی عاج مختلط École Supérieure Africaine des Technologies de l'Information et de la Communication (ESATIC) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ESATIC همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11242

مدرسه عالی عادی ابیجان

ساحل عاج - آمریکای شمالی
08 Boîte Postale 10 Abidjan Abidjan Ivory Coast

École Normale Supérieure d'Abidjan (مدرسه تحصیلات تکمیلی ابیجان) که در سال 1964 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر ابیجان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. École Normale Supérieure Supérieur et de la Recherche Scientifique de Côte d'Ivoire (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ساحل عاج) که رسما توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ساحل عاج به رسمیت شناخته شده است، École Normale Supérieure d'Abidjan (ENS) یک موسسه آموزش عالی مشترک است. . École Normale Supérieure d'Abidjan (ENS) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ENS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11692