28 دانشگاه برتر سنگال به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه شیخ آنتا دیوپ

سنگال - آمریکای شمالی
Boîte Postale 5005 Dakar Dakar Senegal

دانشگاه Cheikh Anta Diop (دانشگاه Cheikh Anta Diop) که در سال 1918 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر داکار (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات سنگال (وزارت آموزش عالی و تحقیقات سنگال) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه شیخ آنتا دیوپ (UCAD) یک دانشگاه بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: بیش از 45000 دانشجوی سنی بالاتر) است. موسسه آموزشی. Université Cheikh Anta Diop (UCAD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی سنگال با قدمت 102 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UCAD همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2550

دانشگاه گاستون برگر

سنگال - آمریکای شمالی
Boîte Postale 234 Saint-Louis 32000 Saint-Louis Senegal

دانشگاه گاستون برگر (دانشگاه گاستون برگر) که در سال 1990 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک سنت لوئیس (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات سنگال (وزارت آموزش عالی و تحقیقات سنگال)، دانشگاه گاستون برگر (UGB) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 10000-14999 دانشجوی تحصیلات عالی سنگال) موسسه، نهاد. Université Gaston Berger (UGB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی سنگال با قدمت 29 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی سنگال را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UGB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5645

دانشگاه ساحل

سنگال - آمریکای شمالی
33, Rue MZ-198, Mermoz Dakar 5355 Dakar Senegal

Université du Sahel (دانشگاه ساحل) که در سال 1998 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر داکار (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط Ministère de l'Enseignement supérieur et de la Recherche، سنگال (وزارت آموزش عالی و تحقیقات سنگال) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه دو ساحل (UNIS) یک دانشگاه بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 500-999 دانشجو) تحصیلی مختلط سنگال است. موسسه آموزشی. Université du Sahel (UNIS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی سنگال با قدمت 22 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی سنگالی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNIS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 11260

دانشگاه Sine-Saloum El Hadji Ibrahima Niasse

سنگال - آمریکای شمالی
Complexe sicap Point E, Immeuble D - droite, 2éme étage, Avenue cheikh Anta Diop x canal 4 Dakar Dakar Senegal

Université Sine-Saloum El Hadji Ibrahima Niasse (دانشگاه Sine-Saloum El Hadji Ibrahima Niasse) که در سال 2013 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلانشهر داکار (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000 نفر در جمعیت) واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط Ministère de l'Enseignement supérieur et de la Recherche، سنگال (وزارت آموزش عالی و تحقیقات سنگال)، دانشگاه Sine-Saloum El Hadji Ibrahima Niasse (USSEIN) یک موسسه آموزش عالی سنگالی است. Université Sine-Saloum El Hadji Ibrahima Niasse (USSEIN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. USSEIN همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11377

مدرسه مرکزی نرم افزار آزاد و مخابرات

سنگال - آمریکای شمالی
Liberte 6, Villa N. 5463 Dakar Dakar Senegal

École Centrale des Logiciels Libres et des Télécommunications (مدرسه مرکزی نرم‌افزار آزاد و ارتباطات) که در سال 2009 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلانشهر داکار (محدوده جمعیت 1000000-5000000 اینچ) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات سنگال (وزارت آموزش عالی و تحقیقات سنگال)، École Centrale des Logiciels Libres et des Télécommunications (EC2LT) یک موسسه آموزش عالی مختلط سنگال است. École Centrale des Logiciels Libres et des Télécommunications (EC2LT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. EC2LT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12388

دانشگاه اروپا-آفریقا

سنگال - آمریکای شمالی
Km 6, Avenue Cheikh Anta Diop Dakar Dakar Senegal

Université Euro-Afrique (دانشگاه یورو-آفریقا) یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلانشهر داکار (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط Ministère de l'Enseignement supérieur et de la Recherche، سنگال (وزارت آموزش عالی و تحقیقات سنگال) به رسمیت شناخته شده است، Université Euro-Afrique (UEA) یک موسسه آموزش عالی سنگالی است. Université Euro-Afrique (UEA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UEA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12623
رتبه جهانی: 12795

انستیتوی سرمایه گذاری و توسعه دانشگاه

سنگال - آمریکای شمالی
Cité Keur Gorgui Dakar Dakar Senegal

Institut Universitaire de l'Entreprise et du Développement (موسسه دانشگاهی سرمایه گذاری و توسعه) که در سال 2014 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلانشهر داکار (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط Ministère de l'Enseignement supérieur et de la Recherche، سنگال (وزارت آموزش عالی و تحقیقات سنگال)، Institut Universitaire de l'Entreprise et du Développement (IUED) یک موسسه آموزش عالی سنگالی است. Institut Universitaire de l'Entreprise et du Développement (IUED) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. IUED همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12830

موسسه خصوصی آموزش و تحقیقات پزشکی داکار

سنگال - آمریکای شمالی
Sacré-Cœur III/VDN Ouest, Résidence Léna DIALLO Lot n° 181 Dakar Dakar Senegal

Institut Privé de Formation et de Recherches Médicales de Dakar (موسسه خصوصی آموزش و تحقیقات پزشکی داکار) که در سال 2009 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلانشهر داکار (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط Ministère de l'Enseignement supérieur et de la Recherche، سنگال (وزارت آموزش عالی و تحقیقات سنگال)، Institut Privé de Formation et de Recherches Médicales de Dakar (IPFORMED) یک موسسه آموزش عالی سنگالی است. Institut Privé de Formation et de Recherches Médicales de Dakar (IPFORMED) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. IPFORMED همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12882

دانشکده عالی مخابرات، علوم کامپیوتر و مدیریت

سنگال - آمریکای شمالی
Villa 56G, Rues 201×168 Près du Rond-Point Mairie Grand-Yoff Dakar Dakar Senegal

در سال 2008 تاسیس شد، اکول سوپریور د ارتباط از راه دور D'INFORMATIQUE ET DE مدیریت (مدرسه عالی مخابرات، علوم و مدیریت کامپیوتر) یک موسسه آموزش عالی خصوصی واقع در محیط شهری از کلان شهر داکار (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر جمعیت است ). به رسمیت شناخته شده توسط وزارت عالی Enseignement et de la Recherche، سنگال (وزارت آموزش عالی و تحقیقات سنگال)، École Supérieure de Telecommunication d'Informatique et de Management (ESTIM) یک ثبت نام بسیار کوچک است (500 محدوده: uniRan: -999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی سنگال. École Supérieure de Télécommunication d'Informatique et de Management (ESTIM) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 12 ساله سنگالی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ESTIM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12938