8 دانشگاه برتر سنگاپور به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ملی سنگاپور

سنگاپور - آسیا
21 Lower Kent Ridge Road Singapore 119077 Singapore

دانشگاه ملی سنگاپور که در سال 1905 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر سنگاپور (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Bukit Timah و Outram است. دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش - بخش آموزش عالی سنگاپور به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط سنگاپور (محدوده ثبت نام تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 115 ساله سنگاپور دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NUS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 102

دانشگاه فنی نانیانگ

سنگاپور - آسیا
50 Nanyang Avenue Singapore 639798 Singapore

دانشگاه فنی نانیانگ که در سال 1955 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر سنگاپور (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه فنی نانیانگ (NTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش - بخش آموزش عالی سنگاپور به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط سنگاپور (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه فناوری نانیانگ (NTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 65 ساله سنگاپور دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 142
رتبه جهانی: 686
رتبه جهانی: 3456

کالج هنر LASALLE

سنگاپور - آسیا
1 McNally Street Singapore 187940 Singapore

کالج هنر LASALLE که در سال 1984 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر سنگاپور (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. کالج هنر LASALLE (LASALLE) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش - بخش آموزش عالی سنگاپور به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2,000-2,999 دانشجو) است. کالج هنر LASALLE (LASALLE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. LASALLE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3749
رتبه جهانی: 3863