39 دانشگاه برتر سوئد به ترتیب رتبه جهانی

موسسه سلطنتی فناوری

سوئد - اروپا
Valhallavägen 79 Stockholm 100 44 Stockholm County Sweden

Kungliga Tekniska högskolan (موسسه فناوری سلطنتی KTH) در سال 1827 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر استکهلم (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهرستان استکهلم واقع شده است. Kungliga Tekniska högskolan (KTH) که به طور رسمی توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی سوئدی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Kungliga Tekniska högskolan (KTH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 193 ساله سوئدی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی سوئدی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. KTH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 185

دانشگاه لوندز

سوئد - اروپا
PO Box 117 Lund 221 00 Skane County Sweden

دانشگاه لوندز (دانشگاه لوند) که در سال 1666 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک لوند (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، شهرستان اسکان واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Malmo، Helsingborg، Ljungbyhed. دانشگاه Lunds Universitet (LU) که به طور رسمی توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط سوئدی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو). دانشگاه لوندز (LU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 354 ساله سوئدی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. LU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 202

دانشگاه اوپسالا

سوئد - اروپا
von Kraemers allé 1, Blåsenhus Uppsala 752 36 Uppsala County Sweden

دانشگاه اوپسالا (دانشگاه اوپسالا) که در سال 1477 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک اوپسالا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، شهرستان اوپسالا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در ویسبی است. دانشگاه اوپسالا (UU) که به طور رسمی توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط سوئدی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو). دانشگاه اوپسالا (UU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 543 ساله سوئدی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی سوئدی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 204

دانشگاه لینشوپینگ

سوئد - اروپا
Linköping 581 83 Ostergotland County Sweden

دانشگاه لینکوپینگ (دانشگاه لینکوپینگ) که در سال 1975 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک لینشوپینگ (محدوده جمعیت 50,000 تا 249,999 نفر)، شهرستان Ostergotland واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در نورکوپینگ است. دانشگاه Linköpings (LiU) که به طور رسمی توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط سوئدی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو). دانشگاه Linköpings (LiU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 45 ساله سوئدی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی سوئدی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. LiU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 262

دانشگاه گوتنبرگ

سوئد - اروپا
PO Box 100 Göteborg 405 30 Vastra Gotaland County Sweden

Göteborgs universitet (دانشگاه گوتنبرگ) که در سال 1891 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ گوتبورگ (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر)، شهرستان واسترا گوتالند واقع شده است. دانشگاه Göteborgs (GU) که به طور رسمی توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط سوئدی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو). دانشگاه Göteborgs (GU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 129 ساله سوئدی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. GU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 322

دانشگاه استکهلم

سوئد - اروپا
Universitetsvägen 10 Stockholm 106 91 Stockholm County Sweden

دانشگاه استکهلم (دانشگاه استکهلم) که در سال 1878 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر استکهلم (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، شهرستان استکهلم واقع شده است. دانشگاه استکهلمز (SU) که به طور رسمی توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد)، دانشگاه استکهلمز (SU) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط سوئدی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو). دانشگاه استکهلمز (SU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 142 ساله سوئدی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 370

دانشگاه اومئو

سوئد - اروپا
Campus Umeå Umeå 901 87 Vasterbotten County Sweden

دانشگاه Umeå (دانشگاه اومئو) در سال 1965 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک اومئو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، شهرستان واستربوتن واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Örnsköldsvik، Skellefteå. Umeå universitet (UmU) که رسماً توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط سوئدی است (محدوده ثبت نام uniRank: 30,000-34,999 دانشجو). دانشگاه Umeå (UmU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 55 ساله سوئدی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UmU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 396

دانشگاه تکنولوژی چالمرز

سوئد - اروپا
Chalmersplatsen Göteborg 412 96 Vastra Gotaland County Sweden

Chalmers tekniska högskola (دانشگاه فناوری چالمرز) که در سال 1829 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ گوتبورگ (محدوده جمعیتی 500,000 تا 1,000,000 نفر) در شهرستان واسترا گوتالند واقع شده است. به طور رسمی توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد)، Chalmers Tekniska högskola (CHALMERS) یک مؤسسه آموزش عالی سوئدی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. Chalmers tekniska högskola (CHALMERS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 190 ساله سوئدی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی سوئدی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. CHALMERS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 401

موسسه کارولینسکا

سوئد - اروپا
Stockholm 171 77 Stockholm County Sweden

مؤسسه کارولینسکا (موسسه کارولینسکا) که در سال 1861 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر استکهلم (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهرستان استکهلم واقع شده است. مؤسسه کارولینسکا (KI) که به طور رسمی توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی سوئدی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 7000-7999 دانشجو) است. مؤسسه کارولینسکا (KI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. KI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 499

دانشگاه علوم کشاورزی سوئد

سوئد - اروپا
PO Box 7070 Uppsala 750 07 Uppsala County Sweden

Sveriges lantbruksuniversitet (دانشگاه علوم کشاورزی سوئد) در سال 1977 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک اوپسالا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، شهرستان اوپسالا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Alnarp، Umeå، Skara. Sveriges lantbruksuniversitet (SLU) که به طور رسمی توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی سوئدی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: 4000-4999 دانشجو) است. Sveriges lantbruksuniversitet (SLU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. SLU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 901

دانشگاه صنعتی لولئو

سوئد - اروپا
Porsö campus Luleå 971 87 Norrbotten County Sweden

Luleå Tekniska Universitet (دانشگاه فناوری Luleå) که در سال 1997 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Luleå (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، Norrbotten County واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Piteå، Skellefteå، Kiruna. به طور رسمی توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد)، دانشگاه Luleå Tekniska (LTU) یک مؤسسه آموزش عالی سوئدی مختلط با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام uniRank: 9000-9999 دانشجو) است. Luleå Tekniska Universitet (LTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 23 ساله سوئدی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. LTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 1074

دانشگاه مالمو

سوئد - اروپا
Malmö 205 06 Skane County Sweden

Malmö högskola (دانشگاه مالمو) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1998 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر متوسط مالمو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، شهرستان اسکان واقع شده است. Malmö högskola که به طور رسمی توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط سوئدی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Malmö högskola دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 22 ساله سوئدی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. Malmö högskola همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1149

دانشگاه لینئوس

سوئد - اروپا
Universitetsplatsen 1, 352 52 Växjö 351 95 Kronoberg County Sweden

Linnéuniversitetet (دانشگاه لینائوس) که در سال 1977 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Växjö (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، شهرستان کرونوبرگ واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کالمار است. Linnéuniversitetet (LNU) که به طور رسمی توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط سوئدی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو). Linnéuniversitetet (LNU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 43 ساله سوئدی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. LNU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1564

دانشگاه مالاردالن

سوئد - اروپا
Box 883 Västerås 721 23 Vastmanland County Sweden

Mälardalens högskola (دانشگاه Mälardalen) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1977 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر کوچک وستراس (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، شهرستان واستمانلند واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Eskilstuna است. Mälardalens högskola (MdU) که به طور رسمی توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی سوئدی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 8000-8999 دانشجو) است. Mälardalens högskola (MdU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 43 ساله سوئدی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی سوئدی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MdU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1592

دانشگاه کارلستاد

سوئد - اروپا
Universitetsgatan 2 Karlstad 651 88 Varmland County Sweden

دانشگاه کارلستادز (دانشگاه کارلستاد) که در سال 1999 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک کارلستاد (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، شهرستان وارملند واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در آرویکا می باشد. دانشگاه Karlstads (KAU) که به طور رسمی توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط سوئدی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه Karlstads (KAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. KAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1601

دانشگاه اوربرو

سوئد - اروپا
Studentgatan 1 Örebro 701 82 Orebro County Sweden

Örebro Universitet (دانشگاه Örebro) که در سال 1977 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Örebro (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، شهرستان Orebro واقع شده است. Örebro Universitet (ORU) که توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط سوئدی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Örebro Universitet (ORU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 43 ساله سوئدی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ORU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1674

دانشکده اقتصاد استکهلم

سوئد - اروپا
PO Box 6501 Stockholm 113 83 Stockholm County Sweden

Handelshögskolan i Stockholm (مدرسه اقتصاد استکهلم) یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در سال 1909 تأسیس شد که در محیط شهری کلانشهر استکهلم (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهرستان استکهلم واقع شده است. رسماً توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد)، Handelshögskolan i Stockholm (HHS/SSE) یک مؤسسه آموزش عالی سوئدی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. Handelshögskolan i Stockholm (HHS/SSE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 111 ساله سوئدی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HHS/SSE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1759

دانشگاه هالمستاد

سوئد - اروپا
PO Box 823, Kristina IV: s väg 3 Halmstad 301 18 Halland County Sweden

Högskolan i Halmstad (دانشگاه هالمستاد) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1983 تأسیس شده است که در محیط حومه شهر کوچک هالمستاد (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، شهرستان هالند واقع شده است. Högskolan i Halmstad (HHs) که توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی سوئدی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. Högskolan i Halmstad (HHs) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 37 ساله سوئدی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. HHs همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1818

دانشگاه یونکوپینگ

سوئد - اروپا
PO Box 1026 Jönköping 551 11 Jonkoping County Sweden

دانشگاه یونکوپینگ که در سال 1977 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک یونکوپینگ (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، شهرستان Jonkoping واقع شده است. دانشگاه یونکوپینگ (JU) که به طور رسمی توسط Utbildningsdepartementet، Sverige (وزارت آموزش و تحقیقات سوئد) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی سوئدی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام uniRank: 8000-8999 دانشجو) است. دانشگاه یونکوپینگ (JU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 43 ساله سوئدی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی سوئدی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. JU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2039