23 دانشگاه برتر سوئیس به ترتیب رتبه جهانی

موسسه فدرال فناوری سوئیس زوریخ

سوئیس - اروپا
Rämistrasse 101 Zürich 8092 Zurich Switzerland

Eidgenössische Technische Hochschule Zürich (موسسه فناوری فدرال سوئیس زوریخ) در سال 1855 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط زوریخ (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) زوریخ واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در بازل و سنگاپور است. به طور رسمی توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، Eidgenössische Technische Hochschule Zürich (ETH Zürich) یک دانش‌آموز بزرگ است (محدوده ثبت‌نام دانشگاهی با رتبه بالاتر: 909020، 20، 20، 20،00) موسسه آموزشی. Eidgenössische Technische Hochschule Zürich (ETH Zürich) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 165 ساله سوئیس دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ETH Zürich همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 48

موسسه فناوری فدرال در لوزان

سوئیس - اروپا
Ecublens Lausanne 1015 Vaud Switzerland

École Polytechnique Fédérale de Lozanne (موسسه فناوری فدرال لوزان) که در سال 1969 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک لوزان (محدوده جمعیت 50,000-249,999 اینچ) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Sion، Neuchâtel، Genève، Fribourg، Ras Al Khaimah. به طور رسمی توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، École Polytechnique Fédérale de Losanne (EPFL) یک دانش آموز بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه مشترک: 1090-1090 دانش آموز بالاتر) است. موسسه آموزشی. École Polytechnique Fédérale de Lozanne (EPFL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 51 ساله سوئیس دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. EPFL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 157

دانشگاه زوریخ

سوئیس - اروپا
Rämistrasse 71 Zürich 8006 Zurich Switzerland

دانشگاه زوریخ (دانشگاه زوریخ) که در سال 1833 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط زوریخ (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) زوریخ واقع شده است. به طور رسمی توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، دانشگاه زوریخ (UZH) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 20000-24999 دانشجوی مؤسسه آموزش عالی Swiss). Universität Zürich (UZH) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 187 ساله سوئیس دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UZH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 161

دانشگاه ژنو

سوئیس - اروپا
24, Rue du Général-Dufour Geneva 1211 Geneva Switzerland

دانشگاه ژنو (Université de Genève) که در سال 1835 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک ژنو (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. رسماً توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، دانشگاه ژنو (UNIGE) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 15000-19999 دانشجوی مؤسسه آموزش عالی سوئیس) . Université de Genève (UNIGE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 185 ساله سوئیس دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNIGE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 183

دانشگاه برن

سوئیس - اروپا
Hochschulstrasse 4 Bern 3012 Bern Switzerland

Universität Bern (دانشگاه برن) که در سال 1834 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک برن (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، دانشگاه برن (UniBE) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام واحد: 10,000-14,999 دانشجوی آموزش عالی Swiss). Universität Bern (UniBE) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 186 ساله سوئیس دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UniBE همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 287

دانشگاه لوزان

سوئیس - اروپا
Unicentre Lausanne 1015 Vaud Switzerland

دانشگاه لوزان (دانشگاه لوزان) در سال 1537 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک لوزان (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) وود واقع شده است. به طور رسمی توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، دانشگاه لوزان (UNIL) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 10000-14999 دانشجوی دانشگاهی دانشگاهی دانشگاهی) . دانشگاه لوزان (UNIL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNIL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 301

دانشگاه بازل

سوئیس - اروپا
Postfach, Petersplatz 1 Basel 4001 Basel-Stadt Switzerland

دانشگاه بازل (دانشگاه بازل) که در سال 1460 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک بازل (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) بازل-استاد واقع شده است. به طور رسمی توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، دانشگاه بازل (UNIBAS) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 10000-14999 دانشجوی آموزش عالی دانشگاهی). Universität Basel (UNIBAS) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. یونیباس همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 427

دانشگاه فریبورگ

سوئیس - اروپا
Avenue de l'Europe 20 Fribourg 1700 Fribourg Switzerland

دانشگاه فریبورگ (دانشگاه فریبورگ) که در سال 1889 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ فریبورگ (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) واقع شده است. رسماً توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، دانشگاه فریبورگ (UniFR) یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام واحد: 9000-9،99 دانشجوی تحصیلی بالاتر) موسسه آموزشی. دانشگاه فریبورگ (UniFR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 131 ساله سوئیس دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UniFR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 580

دانشگاه سنت گالن

سوئیس - اروپا
Dufourstrasse 50 St. Gallen 9000 St Gallen Switzerland

Universität St.Gallen (دانشگاه سنت گالن) یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در سال 1898 تأسیس شد که در محیط روستایی شهر کوچک سنت گالن (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، سنت گالن واقع شده است. . به طور رسمی توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، دانشگاه St.Gallen (HSG) یک دانشگاه کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 5000-5999 دانشجوی تحصیلات عالی سوئیس) موسسه، نهاد. Universität St.Gallen (HSG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 122 ساله سوئیس دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. HSG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 852

دانشگاه علوم کاربردی شمال غربی سوئیس

سوئیس - اروپا
Campus Brugg-Windisch, Bahnhofstrasse 6 Windisch 5210 Aargau Switzerland

در سال 2006، Fachhochschule Nordwestschweiz (دانشگاه علوم کاربردی شمال غربی سوئیس) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط ویندیش (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر جمعیت) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Muttenz، Basel، Olten. رسماً توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، Fachhochschule Nordwestschweiz (FHNW) یک متوسط است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 7990-7990 دانشجوی تحصیلات عالی). موسسه، نهاد. Fachhochschule Nordwestschweiz (FHNW) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 14 ساله سوئیس دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی سوئیس را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. FHNW همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1164

دانشگاه علوم کاربردی لوسرن

سوئیس - اروپا
Frankenstrasse 9 Luzern 6002 Lucerne Switzerland

Hochschule Luzern (دانشگاه علوم و هنرهای کاربردی لوسرن) در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک لوزرن (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، لوسرن واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در زوگ است. به طور رسمی توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، Hochschule Luzern (HSLU) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 8000-8،999 دانشجوی تحصیلات عالی). موسسه، نهاد. Hochschule Luzern (HSLU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 23 ساله سوئیس دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. HSLU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1167

دانشگاه نوشاتل

سوئیس - اروپا
Avenue du 1er-Mars 26 Neuchâtel 2000 Neuchatel Switzerland

دانشگاه نوشاتل (دانشگاه نوشاتل) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1838 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر بزرگ نوشاتل (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، نوشاتل واقع شده است. به طور رسمی توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، دانشگاه نوشاتل (UniNE) یک دانشگاه کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 4000-4999 دانشجوی مؤسسه آموزش عالی سوئیس) . Université de Neuchâtel (UniNE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 182 ساله سوئیس دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UniNE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 1260

دانشگاه ایتالیا سوئیس

سوئیس - اروپا
Via G. Buffi 13 Lugano 6900 Ticino Switzerland

Università della Svizzera Italiana (دانشگاه ایتالیایی زبان سوئیس) که در سال 1996 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک لوگانو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، تیچینو قرار دارد. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Mendrisio و Bellinzona است. به طور رسمی توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، دانشگاه دلا سویزرا ایتالیا (USI) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000-2999 دانشجوی تحصیلات عالی). موسسه، نهاد. Università della Svizzera Italiana (USI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله سوئیس دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. USI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1430

دانشگاه علوم کاربردی برن

سوئیس - اروپا
Hallerstrasse 10 Bern 3012 Bern Switzerland

Berner Fachhochschule (دانشگاه علوم کاربردی برن) که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک برن (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Biel، Burgdorf، Magglingen، Zollikofen. رسماً توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، Berner Fachhochschule (BFH) یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 6000-6،99 دانشجوی تحصیلات عالی). موسسه، نهاد. Berner Fachhochschule (BFH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BFH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1456

موسسه تحصیلات تکمیلی مطالعات بین المللی و توسعه

سوئیس - اروپا
Rue de Lausanne 132 Geneva 1211 Geneva Switzerland

Institut de hautes études internationales et du développement (موسسه فارغ التحصیل مطالعات بین المللی و توسعه) که در سال 1927 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک ژنو (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. ). به طور رسمی توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، Institut de Hautes études Internationales et du Développement (IHEID) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام دانشجو با رتبه: 0-9950) ) موسسه آموزش عالی سوئیس. Institut de Hautes études Internationales et du Développement (IHEID) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IHEID همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1722

دانشگاه علوم کاربردی و هنر ایتالیایی زبان سوئیس

سوئیس - اروپا
Le Gerre, Via Pobiette 11 Manno 6928 Ticino Switzerland

Scuola universitaria professionale della Svizzera italiana (دانشگاه علوم و هنرهای کاربردی جنوب سوئیس) که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط Manno (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) Ticino واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه پردیس در مکان های زیر است: Brig, Landquart. رسماً توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، Scuola universitaria professionale della Svizzera italiana (SUPSI) یک دانش آموز کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 3،990 دانشجوی همکار) موسسه آموزش عالی. Scuola universitaria professionale della Svizzera italiana (SUPSI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. SUPSI همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2609

دانشگاه لوسرن

سوئیس - اروپا
Frohburgstrasse 3 Luzern 6002 Lucerne Switzerland

Universität Luzern (دانشگاه لوسرن) که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک لوزرن (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) لوسرن واقع شده است. به طور رسمی توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، دانشگاه لوزرن (UNILU) یک دانشگاه کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 2000-2999 دانشجوی آموزش عالی) است. Universität Luzern (UNILU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله سوئیس دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNILU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2834

دانشگاه علوم کاربردی غرب سوئیس

سوئیس - اروپا
Route de Moutier 14 Delémont 2800 Jura Switzerland

دانشگاه علوم کاربردی و هنرهای غربی سوئیس که در سال 1998 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ دلمونت (محدوده جمعیت 10000 تا 49999 هکتار) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: نوشاتل، فریبورگ، ژنو، سیون، لوزان. به طور رسمی توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، Haute École Spécialisée de Suisse Occidentale (HES-SO) یک دانش آموز بزرگ است (دانشجویان با رتبه ثبت نام: 0909-020) موسسه آموزش عالی سوئیس. Haute École Spécialisée de Suisse Occidentale (HES-SO) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HES-SO همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 2931

دانشگاه علوم کاربردی کالایدوس

سوئیس - اروپا
Jungholzstrasse 43 Zürich 8050 Zurich Switzerland

Kalaidos Fachhochschule (دانشگاه علوم کاربردی Kalaidos) که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط زوریخ (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) زوریخ واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Aarau، Berne، Geneva. به طور رسمی توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، Kalaidos Fachhochschule (KALAIDOS) یک مؤسسه کوچک (محدوده ثبت نام یک رتبه: 3000-3999 دانشجوی آموزش عالی) است. Kalaidos Fachhochschule (KALAIDOS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 23 ساله سوئیس دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. KALAIDOS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 5832