12 دانشگاه برتر سودان جنوبی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه جوبا

سودان جنوبی - آمریکای شمالی
PO Box 82 Juba Central Equatoria South Sudan

دانشگاه جوبا که در سال 1975 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط جوبا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، استوای مرکزی واقع شده است. دانشگاه جوبا (JU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم و فناوری سودان جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزشی عالی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000 تا 14,999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی سودان جنوبی است. دانشگاه جوبا (JU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 45 ساله سودان جنوبی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی سودان جنوبی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. JU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11093

دانشگاه علم و صنعت یادبود جان گارانگ

سودان جنوبی - آمریکای شمالی
PO Box 436 Juba Bor Jonglei South Sudan

دانشگاه علم و فناوری یادبود جان گارانگ که در سال 2006 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط بور (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، جونگلی واقع شده است. دانشگاه علم و فناوری یادبود جان گارانگ (JGMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم و فناوری سودان جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط سودان جنوبی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500 تا 999 دانشجو) است. دانشگاه علم و فناوری جان گارانگ مموریال (JGMU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. JGMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله یک کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12758

دانشگاه کاتولیک سودان جنوبی

سودان جنوبی - آمریکای شمالی
Juba Central Equatoria South Sudan

دانشگاه کاتولیک سودان جنوبی که در سال 2008 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر متوسط جوبا (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر)، استوای مرکزی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Wau است. دانشگاه کاتولیک سودان جنوبی (CAUSS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم و فناوری سودان جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی سودان جنوبی است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه کاتولیک سودان جنوبی (CAUSS) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. CAUSS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13083

دانشگاه بحرالغزال

سودان جنوبی - آمریکای شمالی
Wau 10739 West Bahr al Ghazal South Sudan

دانشگاه بحر الغزال که در سال 1993 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک وائو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، بحرالغزال غربی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در خارطوم است. دانشگاه بحر الغزال (UBG) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم و فناوری سودان جنوبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است که دارای تحصیلات عالی است. دانشگاه بحر الغزال (UBG) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله سودان جنوبی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی سودان جنوبی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UBG همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 0