29 دانشگاه برتر سوریه به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه دمشق

سوریه - آسیا
PO Box 30621 Damascus Damascus Syria

دانشگاه دمشق که در سال 1923 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر دمشق (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در سویدا و درعا است. دانشگاه دمشق (DU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی سوریه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی سوری مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه دمشق (DU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی سوریه 97 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60 تا 70 درصد است که این سازمان آموزش عالی سوریه را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. DU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4304

دانشگاه بین المللی عرب

سوریه - آسیا
Ghabaghib Daraa Daraa Syria

دانشگاه بین المللی عرب که در سال 2005 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در شهر کوچک درعا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در دمشق است. دانشگاه بین المللی عرب (AIU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی سوریه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی سوریه است. دانشگاه بین‌المللی عرب (AIU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 15 ساله سوریه دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی سوریه را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. AIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5750

دانشگاه خصوصی سوریه

سوریه - آسیا
Al Mezzeh Street - opposite Al-Galaa Club Damascus Damascus Syria

دانشگاه خصوصی سوریه که در سال 2005 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر دمشق (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه خصوصی سوریه (SPU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی سوریه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی سوری مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه خصوصی سوریه (SPU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله سوریه دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SPU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7786

دانشگاه کلامون

سوریه - آسیا
PO Box 222 Deir attyah Rif Dimashq Syria

دانشگاه کالامون که در سال 2003 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک دیر عطیه (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، ریف دیمشق واقع شده است. دانشگاه کالامون (UOK) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی سوریه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی سوری مختلط با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. دانشگاه کالامون (UOK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 17 ساله سوری دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50 تا 60 درصد است که این سازمان آموزش عالی سوریه را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UOK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8799

دانشگاه حلب

سوریه - آسیا
Aleppo Aleppo Syria

دانشگاه حلب که در سال 1946 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر حلب (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در ادلب است. دانشگاه حلب (AU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی سوریه به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی سوری مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. دانشگاه حلب (AU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. AU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9161

دانشگاه الفرات

سوریه - آسیا
Deir ez-Zor Deir ez-Zor Syria

دانشگاه الفرات که در سال 2006 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک دیرالزور (محدوده جمعیت 50,000 تا 249,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Hasaka، Rakka. دانشگاه الفرات (FU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی سوریه به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی سوریه است. دانشگاه الفرات (FU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. FU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله مسکن، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10617

موسسه ملی مدیریت

سوریه - آسیا
Al-Tall Rif Dimashq Syria

مؤسسه ملی مدیریت دولتی (موسسه ملی مدیریت دولتی) که در سال 2002 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک التال (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، ریف واقع شده است. دیمشق. مؤسسه ملی مدیریت (INA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی سوریه به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی سوری مختلط است. Institut National d'Administration (INA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله سوریه دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی سوریه را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. INA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11203

دانشگاه خصوصی اتحاد

سوریه - آسیا
Rakka Al-Raqqah Syria

دانشگاه خصوصی اتحاد که در سال 2003 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط راکا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) الرقه واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در منبج نیز می باشد. دانشگاه خصوصی اتحاد (IPU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی سوریه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی سوریه مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است. دانشگاه خصوصی اتحاد (IPU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 17 ساله سوریه دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40 تا 50 درصد است که این سازمان آموزش عالی سوریه را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IPU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11355

دانشگاه خصوصی کوردوبا

سوریه - آسیا
PO Box 5014 Al Qamishli Al-Hasakah Syria

دانشگاه خصوصی کوردوبا که در سال 2003 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط روستایی شهر متوسط القامشلی (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، الحسکه واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در حلب است. دانشگاه خصوصی کوردوبا (CPU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی سوریه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی سوری با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 7000 تا 7999 دانشجو) است. دانشگاه خصوصی کوردوبا (CPU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 17 ساله سوریه دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CPU همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12006