7 دانشگاه برتر سیرا لئون به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه گرسنگی

سیرا لئون - آمریکای شمالی
17 Henry Street Freetown Western Area Sierra Leone

دانشگاه نجالا که در سال 1964 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ فری‌تاون (محدوده جمعیت 500000 تا 1000000 نفر) منطقه غربی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Bo City و Njala است. دانشگاه Njala (NU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش فنی و عالی سیرالئون به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه Njala (NU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8178

دانشگاه سیرالئون

سیرا لئون - آمریکای شمالی
Momoh Street, Tower Hill Freetown Western Area Sierra Leone

دانشگاه سیرالئون که در سال 2005 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ فری‌تاون (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر)، منطقه غربی واقع شده است. دانشگاه سیرالئون (USL) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش فنی و عالی سیرالئون به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی سیرالئون با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام uniRank: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه سیرالئون (USL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. USL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9522
رتبه جهانی: 11492

کالج آموزش و فناوری میلتون مارگای

سیرا لئون - آمریکای شمالی
Goderich Freetown Western Area Sierra Leone

کالج آموزش و فناوری میلتون مارگای که در سال 1963 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ فری‌تاون (محدوده جمعیتی 500000 تا 1000000 نفر) در منطقه غربی واقع شده است. کالج آموزش و فناوری میلتون مارگای (MMCET) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش فنی و عالی سیرالئون به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی سیرالئون با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 8000 تا 8999 دانشجو) است. کالج آموزش و فناوری میلتون مارگای (MMCET) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. MMCET همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12187