56 دانشگاه برتر شیلی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه شیلی

شیلی - آمریکای لاتین
Avenida Libertador Bernardo O'Higgins Nº 1058 Santiago Region Metropolitana de Santiago Chile

دانشگاه شیلی (Universidad de Chile) در سال 1842 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ سانتیاگو (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) منطقه متروپولیتانا د سانتیاگو واقع شده است. دانشگاه شیلی (UCH) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. Universidad de Chile (UCH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی شیلی با قدمت 177 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UCH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 166

دانشگاه پاپی کاتولیک شیلی

شیلی - آمریکای لاتین
Avenida Libertador Bernardo O'Higgins Nº 340 Santiago Region Metropolitana de Santiago Chile

Pontificia Universidad Católica de Chile (دانشگاه پاپی کاتولیک شیلی) یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ سانتیاگو (محدوده جمعیت بیش از 5,000,000 نفر) منطقه متروپولیتانا د سانتیاگو واقع شده است. به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی)، Pontificia Universidad Católica de Chile (PUC) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30,000 تا 34,999 دانشجو) دارای تحصیلات مختلط شیلیایی با یک مؤسسه آموزش عالی شیلی که به طور رسمی یک مؤسسه آموزش عالی شیلی-مسیحی دارد. دین Pontificia Universidad Católica de Chile (PUC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 132 ساله شیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. PUC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 358

دانشگاه کانسپسیون

شیلی - آمریکای لاتین
Víctor Lamas Nº 1290 Concepción 4030000 Bio Bio Chile

Universidad de Concepción (دانشگاه Concepción) که در سال 1920 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر متوسط Concepción (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Bio Bio واقع شده است. Universidad de Concepción (UdeC) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. Universidad de Concepción (UdeC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 100 ساله شیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UdeC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1128

دانشگاه استرالیا شیلی

شیلی - آمریکای لاتین
Avenida Independencia Nº 641 Valdivia 5090000 Los Lagos Chile

Universidad Austral de Chile (دانشگاه جنوبی شیلی) که در سال 1954 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک Valdivia (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، لس لاگوس واقع شده است. Universidad Austral de Chile (UAC) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Universidad Austral de Chile (UAC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 66 ساله شیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UAC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1440

دانشگاه فنی فدریکو سانتا ماریا

شیلی - آمریکای لاتین
Avenida España Nº 1680 Valparaíso 2390123 Valparaiso Chile

Universidad Técnica Federico Santa María (دانشگاه فنی فدریکو سانتا ماریا) که در سال 1932 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ والپارایسو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر جمعیت) واقع شده است. این مؤسسه همچنین دارای پردیس‌های شعبه‌ای در مکان‌های زیر است: سانتیاگو، کنسپسیون، وینا دل مار. رسماً توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون اعتباربخشی ملی)، Universidad Técnica Federico Santa María (UTFSM) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه‌بندی واحد) : 15000-19999 دانشجو) موسسه آموزش عالی شیلی. Universidad Técnica Federico Santa María (UTFSM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 88 ساله شیلی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UTFSM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1546

دانشگاه کاتولیک پاپی والپارایسو

شیلی - آمریکای لاتین
Avenida Brasil 2950 Valparaíso 2340000 Valparaiso Chile

Pontificia Universidad Católica de Valparaíso (دانشگاه پاپی کاتولیک والپارایسو) که در سال 1928 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ والپارایسو (محدوده جمعیت 500,000-1,000,0000000000000000000000000000000000000000 تا 000000000 تا 10000000000000 تا0000000 تا 500000000 تا 5000000000 تا 5000000000 تا 5000000 متر در هکتار) خصوصی خصوصی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Viña del Mar، Quillota، Quintero. به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی)، Pontificia Universidad Católica de Valparaíso (PUCV) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15,000-19,999 دانشجو) یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی-مسیحی که دارای مدرک تحصیلی عالی است. . Pontificia Universidad Católica de Valparaíso (PUCV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 92 ساله شیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PUCV همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1558

دانشگاه سانتیاگو، شیلی

شیلی - آمریکای لاتین
Avenida Libertador Bernardo O'Higgins Nº 3363 Santiago 9170022 Region Metropolitana de Santiago Chile

Universidad de Santiago de Chile (دانشگاه سانتیاگو شیلی) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1849 تأسیس شد که در محیط شهری کلان شهر بزرگ سانتیاگو (محدوده جمعیت بیش از 5,000,000 نفر) منطقه Metropolitana de Santiago واقع شده است. . Universidad de Santiago de Chile (USACH) که توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 20,000-24,999 دانشجو) است. Universidad de Santiago de Chile (USACH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی شیلیایی با قدمت 171 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی شیلی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. USACH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1649

دانشگاه آندرس بلو

شیلی - آمریکای لاتین
Republica 470 piso 1 Santiago Region Metropolitana de Santiago Chile

Universidad Andrés Bello (دانشگاه آندرس بلو) که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ سانتیاگو (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) منطقه متروپولیتانا د سانتیاگو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Viña del Mar و Concepcion است. Universidad Andrés Bello (UNAB) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universidad Andrés Bello (UNAB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 32 ساله شیلی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNAB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1748

دانشگاه آدولفو ایبانز

شیلی - آمریکای لاتین
Balmaceda 1625, Recreo Viña del Mar Valparaiso Chile

دانشگاه آدولفو ایبانز (دانشگاه آدولفو ایبانیز) که در سال 1953 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط وینا دل مار (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) والپارایسو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در سانتیاگو و میامی است. دانشگاه آدولفو ایبانیز (UAI) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه آدولفو ایبانز (UAI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی شیلیایی 67 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UAI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1893

دانشگاه دیگو پورتالس

شیلی - آمریکای لاتین
Manuel Rodríguez Nº 415 Santiago Region Metropolitana de Santiago Chile

Universidad Diego Portales (دانشگاه دیگو پورتالز) که در سال 1982 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ سانتیاگو (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، منطقه متروپولیتانا د سانتیاگو واقع شده است. Universidad Diego Portales (UDP) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Universidad Diego Portales (UDP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی شیلیایی 38 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UDP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2021

بیو بیو دانشگاه

شیلی - آمریکای لاتین
Avenida Collao Nº 1202 Concepción 4050231 Bio Bio Chile

دانشگاه بیو بیو (Universidad del Bío-Bío) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1988 تأسیس شد که در شهر متوسط Concepción (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) Bio Bio قرار دارد. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Chillán است. Universidad del Bío-Bío (UBB) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. Universidad del Bío-Bío (UBB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UBB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2045

دانشگاه توسعه

شیلی - آمریکای لاتین
Avenida La Plaza 680, Las Condes Santiago 7610658 Region Metropolitana de Santiago Chile

Universidad del Desarrollo (دانشگاه توسعه) یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در سال 1990 تأسیس شد که در محیط شهری کلان شهر بزرگ سانتیاگو (محدوده جمعیت بیش از 5,000,000 نفر) منطقه متروپولیتانا د سانتیاگو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Concepcion است. دانشگاه دل دساررولو (UDD) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون اعتباربخشی ملی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه دل دساررولو (UDD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 30 ساله شیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UDD همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2048

دانشگاه تالکا

شیلی - آمریکای لاتین
Dos Norte Nº 685 Talca 3465548 Maule Chile

Universidad de Talca (دانشگاه Talca) که در سال 1981 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط Talca (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Maule واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: سانتیاگو، کوریکو، سانتا کروز. Universidad de Talca (UTALCA) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی شیلیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. Universidad de Talca (UTALCA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 38 ساله شیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UTALCA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2129

دانشگاه لافرونترا

شیلی - آمریکای لاتین
Avenida Francisco Salazar Nº 01145 Temuco 4811230 Araucania Chile

Universidad de La Frontera (دانشگاه La Frontera) که در سال 1981 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط Temuco (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، آراکانیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در آنگول و پوکون است. Universidad de La Frontera (UFRO) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. Universidad de La Frontera (UFRO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی شیلیایی 39 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UFRO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2250

دانشگاه سن سباستین

شیلی - آمریکای لاتین
Calle Cruz Nº 1577 Concepción 4030000 Bio Bio Chile

دانشگاه سن سباستین (دانشگاه سن سباستین) که در سال 1990 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر متوسط Concepción (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) Bio Bio واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Concepción، Talcahuano، Valdivia، Osorno، Puerto Montt. دانشگاه سن سباستین (USS) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون اعتباربخشی ملی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. دانشگاه سن سباستین (USS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. USS همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2363

دانشگاه کاتولیک شمالی

شیلی - آمریکای لاتین
Avenida Angamos Nº 0610 Antofagasta 1270709 Antofagasta Chile

Universidad Católica del Norte (دانشگاه کاتولیک شمال) که در سال 1956 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط آنتوفاگاستا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کوکیمبو است. دانشگاه کاتولیکا دل نورته (UCN) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 10,000-14,999) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی وابسته است. دانشگاه کاتولیکا دل نورته (UCN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 64 ساله شیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCN همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2667

دانشگاه والپارایسو

شیلی - آمریکای لاتین
Avenida Errázuriz N°2190 Valparaíso Valparaiso Chile

Universidad de Valparaíso (دانشگاه والپارایسو) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1911 تأسیس شد که در شهر بزرگ والپارایسو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) والپارایسو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Viña del Mar، Los Andes، San Felipe، Melipilla، Quillota، Santiago، Rengo y Aysén. Universidad de Valparaíso (UV) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Universidad de Valparaíso (UV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 109 ساله شیلی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UV همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

رتبه جهانی: 2739

دانشگاه آلبرتو هورتادو

شیلی - آمریکای لاتین
Almirante Barroso Nº 6 Santiago Region Metropolitana de Santiago Chile

دانشگاه آلبرتو هورتادو (دانشگاه آلبرتو هورتادو) که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر بزرگ سانتیاگو (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) منطقه متروپولیتانا د سانتیاگو واقع شده است. دانشگاه آلبرتو هورتادو (UAH) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه آلبرتو هورتادو (UAH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UAH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2782

دانشگاه بزرگ

شیلی - آمریکای لاتین
Avenida Américo Vespucio Sur N°357 Santiago 7550223 Region Metropolitana de Santiago Chile

دانشگاه شهردار (دانشگاه بزرگ) که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ سانتیاگو (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، منطقه متروپولیتانا د سانتیاگو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Temuco است. Universidad Mayor (UMAYOR) که به طور رسمی توسط Comisión Nacional de Acreditación، شیلی (کمیسیون ملی اعتباربخشی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی شیلیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. شهردار دانشگاه (UMAYOR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی شیلیایی 32 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UMAYOR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 3117