64 دانشگاه برتر عراق به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه بابل

عراق - آسیا
Al Najaf's Street Al Hillah Babylon Iraq

دانشگاه بابل که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط الحله (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، بابل واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: القاسم، المسیب. دانشگاه بابل که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی عراقی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه بابل دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله عراقی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80 تا 90 درصد است که این سازمان آموزش عالی عراق را به یک مؤسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه بابل همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3162

دانشگاه بغداد

عراق - آسیا
Al-Jadriya Campus Baghdad Baghdad Iraq

دانشگاه بغداد که در سال 1957 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ بغداد (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در باب المعاظم است. دانشگاه بغداد (UOB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی عراقی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه بغداد (UOB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 63 ساله عراقی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60 تا 70 درصد است که این سازمان آموزش عالی عراق را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UOB همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4329

دانشگاه دیالی

عراق - آسیا
Al-Mouradia Baquba 32001 Diyala Iraq

دانشگاه دیالی که در سال 1999 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط بعقوبه (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) دیالی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در مقدادیه است. دانشگاه دیالی (UOD) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی عراقی است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه دیالی (UOD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 21 ساله عراقی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80 تا 90 درصد است که این سازمان آموزش عالی عراق را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. UOD همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4921

دانشگاه دهوک

عراق - آسیا
Zakho Street 38 Duhok 01006 Kurdistan Iraq

دانشگاه دهوک که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک دهوک (محدوده جمعیت 50,000 تا 249,999 نفر)، کردستان واقع شده است. دانشگاه دهوک (UoD) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی دولت منطقه کردستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی عراقی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20,000 تا 24,999 دانشجو) است. دانشگاه دهوک (UoD) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله عراقی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی عراق را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. UoD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 5130

دانشگاه مستنصریه

عراق - آسیا
Rusafa Baghdad Baghdad Iraq

دانشگاه مستنصریه که در سال 1963 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بغداد (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه مستنصریه که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی عراقی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. دانشگاه مستنصریه دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 57 ساله عراقی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80 تا 90 درصد است که این سازمان آموزش عالی عراق را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشگاه مستنصریه همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5219

دانشگاه کوفه

عراق - آسیا
Kufa Najaf Iraq

دانشگاه کوفه یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1987 تأسیس شد و در محیط شهری شهر بزرگ کوفه (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) نجف واقع شده است. دانشگاه کوفه (UoK) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی عراقی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه کوفه (UoK) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 33 ساله عراقی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40 تا 50 درصد است که این سازمان آموزش عالی عراق را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UoK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6023

دانشگاه آمریکایی عراق، سلیمانی

عراق - آسیا
Kirkuk Main Road, Raparin Sulaymaniyah Kurdistan Iraq

دانشگاه آمریکایی عراق، سلیمانی، در سال 2007 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر سلیمانیه (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) کردستان واقع شده است. دانشگاه آمریکایی سلیمانی (AUI-S) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی دولت منطقه کردستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی عراقی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه آمریکایی عراق، سلیمانی (AUI-S) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. AUI-S همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6114

دانشگاه القادسیه

عراق - آسیا
Al Diwaniyah Al-Qadisiyah Iraq

دانشگاه القادسیه که در سال 1987 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ الدیوانیه (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) القادسیه واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: داگارا، شفائی، شامی، حمزه، البدیر، عفک. دانشگاه القادسیه (QU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط عراقی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20,000 تا 24,999 دانشجو) است. دانشگاه القادسیه (QU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 33 ساله عراقی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90 تا 100 درصد است که این سازمان آموزش عالی عراق را به یک مؤسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. QU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 6259

دانشگاه موصل

عراق - آسیا
Almajmuaa Street Mosul 41002 Nineveh Iraq

دانشگاه موصل که در سال 1967 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر موصل (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) نینوا واقع شده است. دانشگاه موصل (UoM) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط عراقی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 30,000 تا 34,999 دانشجو) است. دانشگاه موصل (UoM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 53 ساله عراقی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UoM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6307

دانشگاه کربلا

عراق - آسیا
Fraiha Karbala Karbala Iraq

دانشگاه کربلا که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کربلا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه کربلا (UOK) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی عراقی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه کربلا (UOK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 18 ساله عراقی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UOK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6496

دانشگاه سوران

عراق - آسیا
Kawa Street Soran 44008 Kurdistan Iraq

دانشگاه سوران که در سال 2009 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک سوران (محدوده جمعیت 50,000 تا 249,999 نفر) کردستان واقع شده است. دانشگاه سوران (SU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی دولت منطقه کردستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی عراقی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه سوران (SU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 11 ساله عراقی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6586

دانشگاه تکریت

عراق - آسیا
Salah Al-Deen Tikrit 34001 Saladin Iraq

دانشگاه تکریت که در سال 1987 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط تکریت (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، صلاح الدین واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در سمره است. دانشگاه تکریت (TU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی عراقی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000 تا 5999 دانشجو) است. دانشگاه تکریت (TU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 33 ساله عراقی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80 تا 90 درصد است که این سازمان آموزش عالی عراق را به یک مؤسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6927

دانشگاه بصره

عراق - آسیا
PO Box 49 Basrah Basra Iraq

دانشگاه بصره که در سال 1964 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بصره (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) بصره واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های:قرنا، ابوالکسیب، زبیر می باشد. دانشگاه بصره (UOB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی عراقی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه بصره (UOB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 56 ساله عراقی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80 تا 90 درصد است که این سازمان آموزش عالی عراق را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UOB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7164

دانشگاه کردستان هورل

عراق - آسیا
30th M. Avenue Erbil Kurdistan Iraq

دانشگاه کردستان هورل که در سال 2006 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر اربیل (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کردستان واقع شده است. دانشگاه کردستان اقلیم کردستان (UKH) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی دولت منطقه ای کردستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی عراقی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه کردستان اقلیم کردستان (UKH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 14 ساله عراقی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی عراق را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. UKH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7335

دانشگاه صلاح الدین - اربیل

عراق - آسیا
Karkuk Street - Runaki 235 n323, Runaki Erbil Kurdistan Iraq

دانشگاه صلاح الدین اربیل در سال 1968 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر اربیل (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) کردستان واقع شده است. دانشگاه صلاح الدین اربیل (SUH) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی دولت منطقه کردستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی عراقی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20,000 تا 24,999 دانشجو) است. دانشگاه صلاح‌الدین-اربیل (SUH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 52 ساله عراقی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50 تا 60 درصد است که این سازمان آموزش عالی عراق را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. SUH همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7409

دانشگاه النهرین

عراق - آسیا
Al-Jadria Baghdad Baghdad Iraq

دانشگاه النهرین که در سال 1987 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ بغداد (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه النهرین که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی عراقی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه النهرین دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 33 ساله عراقی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه النهرین همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8370

دانشگاه کویا

عراق - آسیا
University Park, Danielle Mitterrand Boulevard Koya KOY45 Kurdistan Iraq

دانشگاه کویا که در سال 2003 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در منطقه حومه شهر کوچک کویا (محدوده جمعیت 50,000 تا 249,999 نفر) کردستان واقع شده است. دانشگاه کویا (KOYU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی دولت منطقه کردستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط عراقی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه کویا (KOYU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 17 ساله عراقی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70 تا 80 درصد است که این سازمان آموزش عالی عراق را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. KOYU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8424