67 دانشگاه برتر غنا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه غنا

غنا - آمریکای شمالی
PO Box LG25 Legon 00233 Greater Accra Ghana

دانشگاه غنا که در سال 1948 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر لگون (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، آکرا بزرگ واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Korle-Bu، Accra City. دانشگاه غنا (UG) که به طور رسمی توسط هیئت ملی اعتباربخشی غنا (هیئت اعتباربخشی ملی غنا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط غنا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه غنا (UG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 72 ساله غنا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی غنا را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UG همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 1145

دانشگاه علم و صنعت Kwame Nkrumah

غنا - آمریکای شمالی
Private Mail Bag University Post Office Kumasi Ashanti Ghana

دانشگاه علم و فناوری Kwame Nkrumah که در سال 1951 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کوماسی (محدوده جمعیتی 1,000,000-5,000,000 نفر) اشانتی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Sunyani، Accra. دانشگاه علم و فناوری Kwame Nkrumah (KNUST) که به طور رسمی توسط هیئت ملی اعتباربخشی غنا (هیئت اعتباربخشی ملی غنا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط غنا است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 25000-29999 دانشجو). دانشگاه علم و فناوری Kwame Nkrumah (KNUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی از آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه مطالعه. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 69 ساله غنا دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی غنا را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KNUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2097

دانشگاه کیپ کوست

غنا - آمریکای شمالی
Sekondi Road Cape Coast Central Region Ghana

دانشگاه کیپ کوست که در سال 1962 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک کیپ کوست (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، منطقه مرکزی واقع شده است. به طور رسمی توسط هیئت ملی اعتباربخشی، غنا (هیئت اعتباربخشی ملی غنا)، دانشگاه کیپ کوست (UCC) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط غنا است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو). دانشگاه کیپ کوست (UCC) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 57 ساله غنا دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3711

دانشگاه آموزش، وینبا

غنا - آمریکای شمالی
PO Box 25 Winneba Central Region Ghana

Winneba در سال 1992 تأسیس شد، دانشگاه آموزش و پرورش، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ Winneba (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، منطقه مرکزی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Kumasi، Ashanti Mampong، Ajumako. به طور رسمی توسط هیئت ملی اعتباربخشی، غنا (هیئت اعتباربخشی ملی غنا)، دانشگاه آموزش، Winneba (UEW) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط غنا است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو). دانشگاه آموزش، Winneba (UEW) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله غنا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی غنا را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UEW همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 4201

دانشگاه آشی

غنا - آمریکای شمالی
1 University Avenue, PMB CT3 Cantonments Berekuso Eastern Region Ghana

دانشگاه Ashesi که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک Berekuso (محدوده جمعیت زیر 2500 نفر)، منطقه شرقی واقع شده است. دانشگاه Ashesi (AU) که به طور رسمی توسط هیئت ملی اعتباربخشی غنا (هیئت اعتباربخشی ملی غنا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط غنا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه آشی (AU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله غنا دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی غنا را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5324

کالج علم و صنعت دانشگاه ریجنت

غنا - آمریکای شمالی
PO Box DS 1636, Dansoman Accra Greater Accra Ghana

کالج علم و فناوری دانشگاه ریجنت که در سال 2003 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر آکرا (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، آکرا بزرگ واقع شده است. رسماً توسط هیئت ملی اعتباربخشی، غنا (هیئت اعتباربخشی ملی غنا)، کالج علم و فناوری دانشگاه Regent (RUCST) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط غنای کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 2000-2999 دانشجو) است که به طور رسمی به مسیحیان وابسته است. -دین انجیلی کالج علم و فناوری دانشگاه ریجنت (RUCST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 17 ساله غنا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. RUCST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5578

موسسه مدیریت و مدیریت دولتی غنا

غنا - آمریکای شمالی
PO Box AH 50 Achimota Accra Greater Accra Ghana

مؤسسه مدیریت و مدیریت دولتی غنا که در سال 1961 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلانشهر آکرا (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، آکرا بزرگ واقع شده است. به طور رسمی توسط هیئت ملی اعتباربخشی، غنا (هیئت اعتباربخشی ملی غنا)، موسسه مدیریت و مدیریت دولتی غنا (GIMPA) یک موسسه آموزش عالی غنا است. موسسه مدیریت و مدیریت دولتی غنا (GIMPA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. GIMPA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6157

دانشگاه ولی ویو

غنا - آمریکای شمالی
PO Box DT 595 Adentan Accra Greater Accra Ghana

دانشگاه ولی ویو که در سال 1979 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر آکرا (محدوده جمعیت 1000000-5000000 نفر) آکرا بزرگ واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Techiman، Accra، Kumasi، Tamale، Takoradi. دانشگاه ولی ویو (VVU) که به طور رسمی توسط هیئت ملی اعتباربخشی غنا (هیئت اعتباربخشی ملی غنا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط غنا است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-ادونتیست وابسته است. دانشگاه ولی ویو (VVU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 41 ساله غنا دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی غنا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. VVU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 7309

کالج دانشگاه فناوری غنا

غنا - آمریکای شمالی
Private Mailbox 100 Accra North Greater Accra Ghana

کالج دانشگاه فناوری غنا که در سال 2006 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر آکرا شمالی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) آکرا بزرگ واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Kumasi، Takoradi، Koforidua، Ho. کالج دانشگاه فناوری غنا (GTUC) که به طور رسمی توسط هیئت ملی اعتباربخشی غنا (هیئت اعتباربخشی ملی غنا) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط غنا با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 8000-8999 دانشجو) است. کالج دانشگاه فناوری غنا (GTUC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 14 ساله غنا دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی غنا را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. GTUC همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8355

دانشگاه فنی کوفوریدو

غنا - آمریکای شمالی
PO Box 981 Koforidua Eastern Region Ghana

دانشگاه فنی کوفوریدوا که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک کوفوریدوا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) منطقه شرقی واقع شده است. دانشگاه فنی Koforidua (KTU) که به طور رسمی توسط هیئت ملی اعتباربخشی غنا (هیئت اعتباربخشی ملی غنا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط غنا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه فنی Koforidua (KTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. KTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8913

دانشگاه مرکزی

غنا - آمریکای شمالی
PO Box 2305 Tema Greater Accra Ghana

دانشگاه مرکزی که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک Tema (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، آکرا بزرگ واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Prampram، Mataheko. دانشگاه مرکزی (CUC) که به طور رسمی توسط هیئت ملی اعتباربخشی غنا (هیئت اعتباربخشی ملی غنا) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط غنا با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه: 8000-8999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین مسیحی-انجیلی وابسته است. . دانشگاه مرکزی (CUC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 23 ساله غنا دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی غنا را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. CUC همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 8917

دانشگاه مطالعات حرفه ای، آکرا

غنا - آمریکای شمالی
East legon; PO Box LG 149 Accra Greater Accra Ghana

دانشگاه مطالعات حرفه ای آکرا در سال 1965 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر آکرا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) آکرا بزرگ واقع شده است. به طور رسمی توسط هیئت ملی اعتباربخشی، غنا (هیئت اعتباربخشی ملی غنا)، دانشگاه مطالعات حرفه‌ای، آکرا (UPSA) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط غنا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه مطالعات حرفه‌ای، آکرا (UPSA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 55 ساله غنا دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی غنا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UPSA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 8924

کالج دانشگاه گاردن سیتی

غنا - آمریکای شمالی
PO Box 12755 Kumasi Ashanti Ghana

کالج دانشگاه گاردن سیتی که در سال 2001 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کوماسی (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، اشانتی واقع شده است. کالج دانشگاه گاردن سیتی (GCUC) که به طور رسمی توسط هیئت ملی اعتباربخشی غنا (هیئت اعتباربخشی ملی غنا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط غنا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. کالج دانشگاه گاردن سیتی (GCUC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 19 ساله غنا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. GCUC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8940

کالج دانشگاه پرسبیتریان

غنا - آمریکای شمالی
PO Box 59 Abetifi 233 Eastern Region Ghana

کالج دانشگاه پرزبیتریان که در سال 2003 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط آبتیفی (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر)، منطقه شرقی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Asante Akyem، Akuapem و Tema. کالج دانشگاه پروتستان (PUCG) که به طور رسمی توسط هیئت ملی اعتباربخشی غنا (هیئت اعتباربخشی ملی غنا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط غنا است که به طور رسمی به دین مسیحی-پریشبیتری وابسته است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو). . کالج دانشگاه پرزبیتری (PUCG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله غنا دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PUCG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 9133

دانشگاه معدن و صنعت

غنا - آمریکای شمالی
PO Box 237 Tarkwa Western Region Ghana

دانشگاه معادن و فناوری که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ تارکوا (محدوده جمعیتی 500,000 تا 1,000,000 نفر)، منطقه غربی واقع شده است. به طور رسمی توسط هیئت ملی اعتباربخشی، غنا (هیئت اعتباربخشی ملی غنا)، دانشگاه معادن و فناوری (UMaT) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط غنا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. دانشگاه معادن و صنعت (UMaT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله غنا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی غنا را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UMaT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9235