234 دانشگاه برتر فرانسه به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه استراسبورگ

فرانسه - اروپا
4 Rue Blaise Pascal - CS 90032 Strasbourg 67081 Grand Est France

Université de Strasbourg (دانشگاه استراسبورگ) که در سال 1621 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط استراسبورگ (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Grand Est واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کولمار است. دانشگاه استراسبورگ که به طور رسمی توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: بالای 45000 دانشجو) موسسه آموزش عالی فرانسه مختلط دانشگاه استراسبورگ دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه استراسبورگ همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 198

دانشگاه پاریس

فرانسه - اروپا
85 boulevard Saint-Germain Paris 75006 Ile-de-France France

دانشگاه پاریس (دانشگاه پاریس) که در سال 2019 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ پاریس (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر)، ایل دوفرانس واقع شده است. دانشگاه پاریس که به طور رسمی توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) موسسه آموزش عالی فرانسه مختلط Université de Paris دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 1 ساله فرانسوی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه پاریس همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 209

دانشگاه لیل

فرانسه - اروپا
42 rue Paul Duez Lille 59000 Hauts-de-France France

دانشگاه لیل (دانشگاه لیل) که در سال 2018 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک لیل (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Hauts-de-France واقع شده است. دانشگاه لیل که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) موسسه آموزش عالی فرانسه مختلط دانشگاه لیل دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 2 ساله فرانسوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه لیل همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 252

دانشگاه لورن

فرانسه - اروپا
34 Cours Léopold; CS 25233 Nancy 54052 Grand Est France

Université de Lorraine (دانشگاه لورن) که در سال 2012 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک نانسی (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Grand Est واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Bar-le-Duc، Épinal، Metz، Poligny. رسماً توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه لورن (UL) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: بالا 45000 دانشجو) موسسه آموزش عالی فرانسوی. Université de Lorraine (UL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 8 ساله فرانسوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی فرانسوی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 296

دانشگاه کان نورماندی

فرانسه - اروپا
Esplanade de la Paix Caen 14032 Normandie France

Université de Caen Normandie (دانشگاه کان نرماندی) که در سال 1432 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک کان (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، نرماندی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Cherbourg-en-Cotentin، Damigny. رسماً توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه کان نورماندی (UNICAEN) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام uniRank: 25،00، -29999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی فرانسوی. Université de Caen Normandie (UNICAEN) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 588 ساله فرانسوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UNICAEN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 312

دانشگاه پاریس-ساکلی

فرانسه - اروپا
Espace Technologique - Bâtiment Discovery, Route de l'Orme aux Merisiers - RD 128 Saint-Aubin 91190 Ile-de-France France

Université Paris-Saclay (دانشگاه Paris-Saclay) که در سال 2014 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک سنت اوبین (محدوده جمعیت زیر 2500 نفر)، ایل دو واقع شده است. -فرانسه. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: پاریس، ورسای، سن کوئنتین-آن ایولین. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش عالی، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه)، دانشگاه Paris-Saclay (UPS) یک محدوده بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank) است: بیش از 45000 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی مختلط فرانسه. دانشگاه پاریس-ساکلی (UPS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UPS همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 313

دانشگاه کلرمون اوورن

فرانسه - اروپا
49, Boulevard François-Mitterrand; Boîte Postale 32 Clermont-Ferrand 63001 Auvergne-Rhone-Alpes France

Université Clermont Auvergne (دانشگاه Clermont Auvergne) یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در سال 1854 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر کوچک کلرمون-فران (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکنان-Rhou) واقع شده است. آلپ. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Vichy، Aurillac، Le Puy-en-Velay. دانشگاه کلرمون اوورن (UCA) که به طور رسمی توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام uniRank: 00030) -34999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی فرانسوی. Université Clermont Auvergne (UCA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 166 ساله فرانسوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 362

دانشگاه بوردو

فرانسه - اروپا
146 rue Léo Saignat CS 61292 Bordeaux 33076 Nouvelle-Aquitaine France

دانشگاه بوردو (Université de Bordeaux) (دانشگاه بوردو) یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ بوردو (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) Nouvelle-Aquitaine واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Talence و Pessac می باشد. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه)، دانشگاه بوردو (UB) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام uniRank: بالای 45000 دانشجو) موسسه آموزش عالی فرانسوی. Université de Bordeaux (UB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 579 ساله فرانسوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UB همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 363

دانشگاه سوربن

فرانسه - اروپا
21 rue de l’École de médecine Paris 75006 Ile-de-France France

دانشگاه سوربن (دانشگاه سوربن) که در سال 2018 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ پاریس (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، ایل دوفرانس واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در ابوظبی است. دانشگاه سوربن (SU) که به طور رسمی توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه سوربن (SU) یک دانشگاه بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام uniRank: بالای 45000) دانشجویان) مؤسسه آموزش عالی فرانسوی مختلط. دانشگاه سوربن (SU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 2 ساله فرانسوی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 365

دانشگاه پانتهئون-سوربن پاریس 1

فرانسه - اروپا
12, Place du Panthéon Paris 75231 Ile-de-France France

Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne (دانشگاه پاریس 1 Panthéon-Sorbonne) که در سال 1971 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ پاریس (محدوده جمعیتی بیش از 5,000,000 نفر)، ایل واقع شده است. -دو فرانس. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Bourg-la-Reine و Nogent-sur-Marne است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه)، دانشگاه پاریس 1 Panthéon-Sorbonne (UP1) یک ثبت نام بسیار بزرگ است (یک رتبه ثبت نام محدوده: 40000-44999 دانشجو) موسسه آموزش عالی فرانسوی. Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne (UP1) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، درجه دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 49 ساله فرانسوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UP1 همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 383

دانشگاه کلود برنارد لیون 1

فرانسه - اروپا
43, Boulevard du 11 Novembre 1918 Villeurbanne 69622 Auvergne-Rhone-Alpes France

دانشگاه کلود برنارد لیون 1 (دانشگاه کلود برنارد لیون 1) که در سال 1809 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک ویلوربان (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر - Rhonever) واقع شده است. -آلپ این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Bourg-en-Bresse، Saint-Étienne. رسماً توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه کلود برنارد لیون 1 (UCBL) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام uniRank) : 35000-39999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی مختلط فرانسه. دانشگاه کلود برنارد لیون 1 (UCBL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 211 ساله فرانسوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UCBL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 387

دانشگاه گرنوبل آلپ

فرانسه - اروپا
621 avenue Centrale Saint-Martin-d'Hères 38400 Auvergne-Rhone-Alpes France

دانشگاه گرنوبل آلپ (دانشگاه گرنوبل آلپ) که در سال 1339 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک سنت مارتین-دهر (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، اوورن واقع شده است. -رون-آلپ. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Bonneville، Chambéry، Valence. به طور رسمی توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه گرنوبل آلپ (UGA) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 40,000) -44999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی فرانسوی. دانشگاه گرنوبل آلپ (UGA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 681 ساله فرانسوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UGA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 411

دانشگاه مونپلیه

فرانسه - اروپا
163 rue Auguste Broussonnet Montpellier 34090 Occitanie France

Université de Montpellier (دانشگاه مونپلیه) یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1289 تأسیس شد که در محیط شهری شهر متوسط مونپلیه (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) Occitanie واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Albaret-Sainte-Marie، Carcassonne، Nîmes، Perpignan. رسماً توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه مونپلیه (UM) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 35000) -39999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی فرانسوی. Université de Montpellier (UM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 731 ساله فرانسوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 430

دانشگاه اکس مارسی

فرانسه - اروپا
58, boulevard Charles Livon Marseille 13284 Provence-Alpes-Cote d Azur France

دانشگاه Aix-Marseille (دانشگاه Aix-Marseille) که در سال 2012 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر مارسی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) پروونس-آلپز-کوت واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Avignon، Digne-les-Bains، Gap. رسماً توسط وزارت آموزش عالی، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه)، دانشگاه Aix-Marseille (AMU) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام uniRank): بیش از 45000 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی مختلط فرانسه. دانشگاه Aix-Marseille (AMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 8 ساله فرانسوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 431

دانشگاه کوت دازور

فرانسه - اروپا
28, Avenue de Valrose; Boîte Postale 2135 Nice 06103 Provence-Alpes-Cote d Azur France

دانشگاه کوت دازور (دانشگاه کوت دازور) که در سال 1965 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط نیس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، پروونس-آلپ-کوت واقع شده است. لاجوردی. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در La Seyne-sur-Mer است. دانشگاه کوت دازور (UCA) که به طور رسمی توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank): 25000-29999 دانشجو) موسسه آموزش عالی فرانسوی. Université Côte d'Azur (UCA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 54 ساله فرانسوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UCA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 449

École Normale Supérieure

فرانسه - اروپا
45 Rue d'Ulm Paris 75230 Ile-de-France France

École Normale Supérieure (مدرسه عالی عادی) که در سال 1794 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ پاریس (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر)، ایل دوفرانس واقع شده است. École Normale Supérieure (ENS) که به طور رسمی توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه) به رسمیت شناخته شده است، کوچک است (محدوده ثبت نام uniRank: 0-2، 2999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی فرانسوی. École Normale Supérieure (ENS) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ENS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 467

مدرسه مرکزی لیون

فرانسه - اروپا
36, Avenue Guy de Collongue Écully 69134 Auvergne-Rhone-Alpes France

École Centrale de Lyon (مدرسه مرکزی لیون) در سال 1857 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر اکولی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر)-Rhopesne-Auverg واقع شده است. École Centrale de Lyon (ECL) که به طور رسمی توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه) به رسمیت شناخته شده است، یک محدوده بسیار کوچک (محدوده ثبت نام uniRank) است: 1000-1999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی فرانسوی. École Centrale de Lyon (ECL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 163 ساله فرانسوی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ECL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 511

مدرسه عالی عادی لیون

فرانسه - اروپا
15 parvis René Descartes; BP 7000 Lyon 69342 Auvergne-Rhone-Alpes France

École Normale Supérieure de Lyon (مدرسه عالی عادی لیون) که در سال 1987 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ لیون (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر - Rhonene)، اوور واقع شده است. -آلپ به رسمیت شناخته شده توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه)، École Normale Supérieure de Lyon (ENS Lyon) بسیار کوچک است (uniRank enrollment). محدوده: 500-999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی فرانسوی. École Normale Supérieure de Lyon (ENS Lyon) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 33 ساله فرانسوی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ENS Lyon همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 530

موسسه مطالعات سیاسی در پاریس

فرانسه - اروپا
27, Rue Saint-Guillaume Paris 75337 Ile-de-France France

Institut d'Études Politiques de Paris (موسسه مطالعات سیاسی پاریس) در سال 1872 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ پاریس (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. فرانسه زدایی این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Dijon، Nancy، Reims، Rouen. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه)، Institut d'Études Politiques de Paris (Sciences Po) یک موسسه متوسط است. (محدوده ثبت نام uniRank: 9000-9999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی فرانسوی. Institut d'Études Politiques de Paris (Sciences Po) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 148 ساله فرانسوی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی فرانسوی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. Sciences Po همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 592

دانشگاه رن 1

فرانسه - اروپا
2 Rue du Thabor Rennes 35065 Bretagne France

دانشگاه رن 1 (دانشگاه رن 1) در سال 1970 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط رن (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) برتن واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Lannion، St Brieuc، St Malo، Fougères. رسماً توسط وزارت عالی Enseignement، de la Recherche et de l'Innovation، فرانسه (وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری فرانسه) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه رن 1 (UR1) یک محدوده بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000) -29999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی فرانسوی. Université de Rennes 1 (UR1) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UR1 همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 600