26 دانشگاه برتر فلسطین به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه بیرزیت

فلسطین - آسیا
PO Box 14 Birzeit West Bank Palestinian Territory

دانشگاه Birzeit که در سال 1975 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط Birzeit (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) کرانه باختری واقع شده است. دانشگاه Birzeit (BZU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی سرزمین فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فلسطینی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه Birzeit (BZU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فلسطینی 45 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی فلسطینی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BZU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1506

دانشگاه اسلامی غزه

فلسطین - آسیا
Jamal Abdel Naser Street, Al-Remal Gaza City 00972 Gaza Strip Palestinian Territory

دانشگاه اسلامی غزه که در سال 1978 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ غزه (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) نوار غزه واقع شده است. دانشگاه اسلامی غزه (IUG) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی سرزمین فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فلسطینی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه اسلامی غزه (IUG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فلسطینی 42 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی فلسطینی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IUG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1972

دانشگاه ملی نجاح

فلسطین - آسیا
707, Omar Ibn Al-Khattab Street Nablus 00970 West Bank Palestinian Territory

دانشگاه ملی An-Njah که در سال 1977 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط نابلس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، کرانه باختری واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در تولکرم است. دانشگاه ملی An-Njah (ANU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی سرزمین فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فلسطینی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه ملی An-Njah (ANU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فلسطینی 43 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی فلسطینی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ANU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 2100

دانشگاه قدس

فلسطین - آسیا
Abdel Hamaid Shoman Street, Beit Hanina, PO Box 51000 Jerusalem 5100 Jerusalem Palestinian Territory

دانشگاه القدس که در سال 1984 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلان شهر اورشلیم (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه القدس (QU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی سرزمین فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فلسطینی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه القدس (QU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فلسطینی 36 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی فلسطینی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. QU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2775

دانشگاه بیت لحم

فلسطین - آسیا
5 Rue De Freres Bethlehem West Bank Palestinian Territory

دانشگاه بیت لحم که در سال 1973 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ بیت لحم (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، کرانه باختری واقع شده است. دانشگاه بیت لحم (BU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی قلمرو فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فلسطینی کوچک (محدوده ثبت نام بدون رتبه: 3000 تا 3999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه بیت لحم (BU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهینامه‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فلسطینی 47 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی فلسطین را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3979

دانشگاه عرب آمریکایی

فلسطین - آسیا
Zababdeh Jenin 00970 West Bank Palestinian Territory

دانشگاه عرب آمریکایی که در سال 2000 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک جنین (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، کرانه باختری واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در رام الله است. دانشگاه عرب آمریکایی (AAUP) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی سرزمین فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فلسطینی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه عرب آمریکایی (AAUP) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله فلسطینی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AAUP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4947

دانشگاه پلی تکنیک فلسطین

فلسطین - آسیا
Wadi Hariya Campus Hebron West Bank Palestinian Territory

دانشگاه پلی تکنیک فلسطین که در سال 1999 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ الخلیل (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) کرانه باختری واقع شده است. دانشگاه پلی تکنیک فلسطین (PPU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی سرزمین فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فلسطینی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه پلی‌تکنیک فلسطین (PPU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فلسطینی 21 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی فلسطینی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. PPU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5589

دانشگاه الازهر - غزه

فلسطین - آسیا
PO Box 1277 Gaza City 1277 Gaza Strip Palestinian Territory

دانشگاه الازهر-غزه که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر شهر غزه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) نوار غزه واقع شده است. دانشگاه الازهر غزه (AUG) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی قلمرو فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فلسطینی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه الازهر-غزه (AUG) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله فلسطینی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی فلسطینی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AUG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6057

دانشگاه هبرون

فلسطین - آسیا
PO Box 40 Hebron 970 West Bank Palestinian Territory

دانشگاه هبرون که در سال 1971 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ الخلیل (محدوده جمعیت 500000 تا 1000000 نفر) کرانه باختری واقع شده است. دانشگاه هبرون (HU) که توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی سرزمین فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی فلسطینی است. دانشگاه هبرون (HU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. HU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 6746

دانشگاه الاقصی

فلسطین - آسیا
Univerities Street Gaza City 4051 Gaza Strip Palestinian Territory

دانشگاه الاقصی که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ غزه (محدوده جمعیتی 500,000 تا 1,000,000 نفر) نوار غزه واقع شده است. دانشگاه الاقصی (AU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی سرزمین فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فلسطینی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه الاقصی (AU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فلسطینی 29 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی فلسطینی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7573

دانشگاه فنی فلسطین کادوری

فلسطین - آسیا
Jaffa Street 7 Tulkarem 00970 West Bank Palestinian Territory

دانشگاه فنی فلسطین کادوری که در سال 2007 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ تولکرم (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) کرانه باختری واقع شده است. دانشگاه فنی فلسطین Kadoorie (PTUK) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی سرزمین فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فلسطینی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. دانشگاه فنی فلسطین Kadoorie (PTUK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 13 ساله فلسطینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی فلسطینی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. PTUK همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8785

دانشکده علمی کاربردی دانشگاه

فلسطین - آسیا
Elshawa Street Gaza City 1415 Gaza Strip Palestinian Territory

کالج دانشگاهی علوم کاربردی که در سال 1998 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ غزه (محدوده جمعیتی 500000 تا 1000000 نفر) نوار غزه واقع شده است. کالج دانشگاهی علوم کاربردی (UCAS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی قلمرو فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فلسطینی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. کالج دانشگاهی علوم کاربردی (UCAS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فلسطینی 22 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی فلسطینی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCAS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8949

دانشگاه فلسطین

فلسطین - آسیا
Palestine Str. Al Zahra City 1075 Gaza Strip Palestinian Territory

دانشگاه فلسطین که در سال 2005 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط شهر الزهرا (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) نوار غزه واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در شهر غزه است. دانشگاه فلسطین (UP) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی قلمرو فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فلسطینی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه فلسطین (UP) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله فلسطینی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی فلسطینی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. UP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9021

دانشکده هنر و فرهنگ دانشگاه دارالکلیمه

فلسطین - آسیا
Murair Mountain Bethlehem West Bank Palestinian Territory

دانشکده هنر و فرهنگ دانشگاه دارالکلیمه که در سال 2006 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی است که در شهر بزرگ بیت لحم (محدوده جمعیت 10000 تا 49999 نفر) کرانه باختری واقع شده است. کالج هنر و فرهنگ دانشگاه دارالکلیمه که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی سرزمین فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی فلسطینی است. دانشکده هنر و فرهنگ دانشگاه دارالکلیمه دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. کالج هنر و فرهنگ دانشگاه دارالکلیمه همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9924

دانشکده علم و صنعت دانشگاه

فلسطین - آسیا
Qizan an-Najjar Khan Yunis Gaza Strip Palestinian Territory

کالج دانشگاهی علم و فناوری که در سال 1990 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط خان یونس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) نوار غزه واقع شده است. کالج دانشگاه علوم و فناوری (UCST) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی قلمرو فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فلسطینی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است. کالج دانشگاه علم و فناوری (UCST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 30 ساله فلسطینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50 تا 60 درصد است که این سازمان آموزش عالی فلسطینی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 10854

دانشگاه اهلیه فلسطین

فلسطین - آسیا
Al Daher Mountain, PO Box 1041 Bethlehem West Bank Palestinian Territory

دانشگاه فلسطین اهلیا یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در سال 2006 تأسیس شده است که در شهر بزرگ بیت لحم (محدوده جمعیت 10000 تا 49999 نفر) کرانه باختری واقع شده است. دانشگاه فلسطین اهلیا (PAU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی سرزمین فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فلسطینی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است. دانشگاه اهلیا فلسطین (PAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. PAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 10961

دانشگاه اسراء

فلسطین - آسیا
Gaza Gaza Strip Palestinian Territory

دانشگاه اسرا که در سال 2015 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلانشهر غزه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) نوار غزه واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس الزهرا نیز می باشد. دانشگاه اسرا (ISRAA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی سرزمین فلسطین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فلسطینی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه اسرا (ISRAA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فلسطینی 5 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی فلسطینی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. ISRAA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 11164