35 دانشگاه برتر فنلاند به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه هلسینکی

فنلاند - اروپا
PO Box 33, Fabianinkatu 33 Helsinki 00014 Uusimaa Finland

Helsingin yliopisto (دانشگاه هلسینکی) که در سال 1640 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ هلسینکی (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر)، Uusimaa واقع شده است. Helsingin yliopisto (HY/UH) که به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فنلاند مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. Helsingin yliopisto (HY/UH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فنلاندی با قدمتی 380 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی فنلاند را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HY/UH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 145

دانشگاه آلتو

فنلاند - اروپا
PL 11000; Otakaari 1B Espoo 00076 Uusimaa Finland

Aalto-yliopisto (دانشگاه آلتو) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 2010 تأسیس شده است که در محیط حومه شهر متوسط اسپو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Uusimaa واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در هلسینکی است. Aalto-yliopisto (A?) که به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فنلاند (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. Aalto-yliopisto (A?) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 10 ساله فنلاند دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی فنلاند را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. آ؟ همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 272

دانشگاه تامپره

فنلاند - اروپا
Kalevantie 4 Tampere 33014 Pirkanmaa Finland

Tampereen yliopisto (دانشگاه تامپره) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1925 تأسیس شد که در محیط شهری شهر کوچک تامپره (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، پیرکانما واقع شده است. Tampereen yliopisto (TaY/TAU) که به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فنلاند (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Tampereen yliopisto (TaY/TAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فنلاند 95 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی فنلاند را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TaY/TAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 289

دانشگاه Jyväskylä

فنلاند - اروپا
PO Box 35 Jyväskylä 40014 Central Finland Finland

Jyväskylän yliopisto (دانشگاه Jyväskylä) در سال 1934 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Jyväskylä (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، فنلاند مرکزی واقع شده است. Jyväskylän yliopisto (JYU) که به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فنلاند (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Jyväskylän yliopisto (JYU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 86 ساله فنلاند دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. JYU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 532

دانشگاه تورکو

فنلاند - اروپا
Turku 20014 Southwest Finland Finland

Turun yliopisto (دانشگاه تورکو) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1920 تأسیس شد که در محیط شهری شهر کوچک تورکو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، جنوب غربی فنلاند واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در پوری است. Turun yliopisto (TY/UTU) که به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فنلاند است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو). Turun yliopisto (TY/UTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 100 ساله فنلاند دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 10 تا 20 درصد است که این سازمان آموزش عالی فنلاند را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TY/UTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 678

دانشگاه فنلاند شرقی

فنلاند - اروپا
Yliopistokatu 2 Joensuu 80101 North Karelia Finland

ITA-Suomen yliopisto (دانشگاه فنلاند شرقی) که در سال 2010 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Joensuu (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، کارلیای شمالی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Kuopio است. ITA-Suomen yliopisto (ISY/UEF) که به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فنلاند (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. ITA-Suomen yliopisto (ISY/UEF) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 10 ساله فنلاند دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ISY/UEF همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 1064

آکادمی Åbo

فنلاند - اروپا
Domkyrkotorget 3 Turku 20500 Southwest Finland Finland

Åbo Akademi (دانشگاه Åbo Akademi) که در سال 1918 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک تورکو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، جنوب غربی فنلاند واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Vaasa است. Åbo Akademi (ÅAU) که توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فنلاند مختلط با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 8000-8999 دانشجو) است. Åbo Academi (ÅAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 102 ساله فنلاند دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ÅAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1236

دانشگاه صنعتی لاپنرانتا

فنلاند - اروپا
PO Box 20 Lappeenranta 53851 South Karelia Finland

Lappeenrannan teknillinen yliopisto (دانشگاه فناوری Lappeenranta) که در سال 1969 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Lappeenranta (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، کارلیای جنوبی واقع شده است. به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند)، Lappeenrannan teknillinen yliopisto (LTY/LUT) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فنلاند (محدوده ثبت نام تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. Lappeenrannan teknillinen yliopisto (LTY/LUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 51 ساله فنلاند دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. LTY/LUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1484

دانشگاه علمی کاربردی متروپولیا

فنلاند - اروپا
Myllypurontie 1; PL 4000 Helsinki 00920 Uusimaa Finland

Metropolia Ammattikorkeakoulu (دانشگاه علوم کاربردی متروپولیا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1881 تأسیس شد که در محیط شهری شهر بزرگ هلسینکی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) Uusimaa واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: اسپو، وانتا. Metropolia Ammattikorkeakoulu (متروپولیا) که به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فنلاندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. Metropolia Ammattikorkeakoulu (متروپولیا) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی فنلاند با قدمت 139 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. متروپولیا همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1778

دانشگاه واسا

فنلاند - اروپا
PO Box 700 Vaasa 65101 Ostrobothnia Finland

Vaasan yliopisto (دانشگاه Vaasa) که در سال 1966 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Vaasa (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، Ostrobothnia واقع شده است. Vaasan yliopisto (VY/UVA) که به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فنلاند (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. Vaasan yliopisto (VY/UVA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فنلاندی 54 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. VY/UVA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1934

تایدیلیوپیستو

فنلاند - اروپا
PL 1 Helsinki 00097 Uusimaa Finland

Taideyliopisto (دانشگاه هنر هلسینکی) که در سال 2013 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ هلسینکی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر)، Uusimaa واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Kuopio است. Taideyliopisto که به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فنلاند کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. Taideyliopisto دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فنلاند 7 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی فنلاند را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Taideyliopisto همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1997

دانشگاه لاپلند

فنلاند - اروپا
Yliopistonkatu 8, PO Box 122 Rovaniemi 96101 Lapland Finland

Lapin yliopisto (دانشگاه لاپلند) که در سال 1979 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ رووانیمی (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) لاپلند واقع شده است. Lapin yliopisto (LY) که رسماً توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فنلاند (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. Lapin yliopisto (LY) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فنلاندی 41 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی فنلاند را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. LY همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 2518

دانشگاه علمی کاربردی LAB

فنلاند - اروپا
Mukkulankatu 19 Lahti 15101 Paijanne Tavastia Finland

دانشگاه علوم کاربردی LAB که در سال 2020 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک لاهتی (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Paijanne Tavastia واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Lappeenranta است. دانشگاه علوم کاربردی LAB که به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فنلاندی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 8000-8999 دانشجو) است. دانشگاه علوم کاربردی LAB دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 0 ساله فنلاند دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه علوم کاربردی LAB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2632

دانشگاه علوم کاربردی تورکو

فنلاند - اروپا
Joukahaisenkatu 3 A Turku 20520 Southwest Finland Finland

Turun ammattikorkeakoulu (دانشگاه علوم کاربردی تورکو) که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک تورکو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، جنوب غربی فنلاند واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Salo، Loimaa، Uusikaupunki. Turun ammattikorkeakoulu (TUAS) که به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فنلاند با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. Turun ammattikorkeakoulu (TUAS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فنلاندی 24 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی فنلاند را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TUAS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2836

دانشگاه علوم کاربردی Jyväskylä

فنلاند - اروپا
Rajakatu 35 Jyväskylä 40200 Central Finland Finland

Jyväskylän ammattikorkeakoulu (دانشگاه علوم کاربردی JAMK) که در سال 1994 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Jyväskylä (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، فنلاند مرکزی واقع شده است. Jyväskylän ammattikorkeakoulu (JAMK) که به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فنلاندی متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. Jyväskylän ammattikorkeakoulu (JAMK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. JAMK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3322

مدرسه اقتصاد سوئدی هانکن

فنلاند - اروپا
PO Box 479, Arkadiankatu 22 Helsinki 00101 Uusimaa Finland

Hanken Svenska handelshögskolan (مدرسه اقتصاد هنکن) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1909 تأسیس شد که در محیط شهری شهر بزرگ هلسینکی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) Uusimaa واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Vaasa است. Hanken Svenska handelshögskolan که به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط فنلاند کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. Hanken Svenska handelshögskolan دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فنلاند با قدمت 111 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. Hanken Svenska handelshögskolan همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3560

دانشگاه علوم کاربردی جنوب شرقی فنلاند

فنلاند - اروپا
Pääskysentie 1 Kotka 48220 Kymenlaakso Finland

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu (دانشگاه علوم کاربردی فنلاند جنوب شرقی) که در سال 2016 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک کوتکا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 سکنه) قرار دارد. . این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Kouvola، Mikkeli، Savonlinna. به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند)، Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu (XAMK) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فنلاند (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu (XAMK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فنلاندی 4 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. XAMK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3563

دانشگاه علمی کاربردی Laurea

فنلاند - اروپا
Ratatie 22 Vantaa 01300 Uusimaa Finland

Laurea-ammattikorkeakoulu (دانشگاه علوم کاربردی Laurea) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1992 تأسیس شد که در محیط حومه شهر کوچک Vantaa (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Uusimaa واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Espoo، Lohja، Porvoo، Hyvinkää. Laurea-ammattikorkeakoulu (LAUREA) که به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فنلاندی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 7000-7999 دانشجو) است. Laurea-ammattikorkeakoulu (LAUREA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فنلاندی 28 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی فنلاند را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. LAUREA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 3785

دانشگاه علوم کاربردی اولو

فنلاند - اروپا
PO Box 222, Kiviharjunlenkki 1B Oulu 90101 Northern Ostrobothnia Finland

Oulun Seudun ammattikorkeakoulu (دانشگاه علوم کاربردی اولو) که در سال 1992 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک اولو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Ostrobothnia شمالی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Raahe, Oulainen. Oulun Seudun ammattikorkeakoulu (OAMK) که به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فنلاندی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 8000-8999 دانشجو) است. Oulun Seudun ammattikorkeakoulu (OAMK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی فنلاندی 28 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10 تا 20 درصد است که این سازمان آموزش عالی فنلاند را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. OAMK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3840

دانشگاه علمی کاربردی Häme

فنلاند - اروپا
Visamäentie 35A; PL 230 Hämeenlinna 13101 Tavastia Proper Finland

Hämeen ammattikorkeakoulu (دانشگاه علوم کاربردی هامه) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1995 تأسیس شد که در شهر بزرگ Hämeenlinna (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، Tavastia Proper واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Forssa، Riihimäki، Valkeakoski، Lepaa، Mustiala، Evo. Hämeen ammattikorkeakoulu (HAMK) که به طور رسمی توسط Opetus-ja kulttuuriministeriö، Suomi (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ فنلاند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فنلاندی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 7000-7999 دانشجو) است. Hämeen ammattikorkeakoulu (HAMK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 25 ساله فنلاند دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HAMK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4019