232 دانشگاه برتر فیلیپین به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه دیلیمان فیلیپین

فیلیپین - آسیا
Diliman Quezon City 1101 National Capital Region Philippines

دانشگاه دیلیمان فیلیپین که در سال 1908 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلان شهر کوئزون سیتی (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، منطقه پایتخت ملی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: شهر اولونگاپو، شهر سن فرناندو. دانشگاه فیلیپین دیلیمان (UPD) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فیلیپین (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه دیلیمان فیلیپین (UPD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 112 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UPD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1411

دانشگاه آتنئو دو مانیل

فیلیپین - آسیا
Katipunan Road, Loyola Heights Quezon City 1108 National Capital Region Philippines

دانشگاه آتنئو دی مانیل که در سال 1859 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر کوئزون سیتی (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر)، منطقه پایتخت ملی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در راکول و شهر ماکاتی است. دانشگاه آتنئو دی مانیل (ADMU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فیلیپین (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه آتنئو د مانیل (ADMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 160 ساله فیلیپین دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی فیلیپین را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ADMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2050

دانشگاه د لا سال

فیلیپین - آسیا
2401 Taft Avenue, Malate Manila 0922 National Capital Region Philippines

دانشگاه De La Salle که در سال 1911 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مانیل (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه پایتخت ملی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Laguna، Bonifacio Global City، Makati. دانشگاه د لا سال (DLSU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فیلیپین (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000 تا 14999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه De La Salle (DLSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 109 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. DLSU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2232

سیستم دانشگاه فیلیپین

فیلیپین - آسیا
Main Adm. Bldg: UPD, Quezon Hall Quezon City 1101 National Capital Region Philippines

سیستم دانشگاه فیلیپین که در سال 1908 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر کوئزون سیتی (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) منطقه پایتخت ملی واقع شده است. به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، سیستم دانشگاه فیلیپین (UP) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فیلیپین (محدوده ثبت نام واحد: بیش از 45000 دانشجو) است. دانشگاه سیستم فیلیپین (UP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 112 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی فیلیپین را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UP همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2364

دانشگاه سانتو توماس

فیلیپین - آسیا
España Street, Sampaloc Manila 1015 National Capital Region Philippines

دانشگاه سانتو توماس که در سال 1611 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مانیل (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه پایتخت ملی واقع شده است. به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه سانتو توماس (UST) یک مؤسسه آموزش عالی فیلیپین بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه سانتو توماس (UST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 409 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی فیلیپین را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UST همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2533

دانشگاه سیلیمان

فیلیپین - آسیا
Hibbard Avenue Dumaguete City 6200 Central Visayas Philippines

دانشگاه سیلیمان که در سال 1901 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک دوماگوته (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، Central Visayas واقع شده است. دانشگاه سیلیمان (SU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فیلیپین با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 7000-7999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی- پروتستان وابسته است. دانشگاه سیلیمن (SU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 119 ساله فیلیپین دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی فیلیپین را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4489

دانشگاه فیلیپین مانیل

فیلیپین - آسیا
Taft Avenue, Padre Faura and Pedro Gil Streets, Ermita Manila 1000 National Capital Region Philippines

دانشگاه فیلیپین مانیل یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1908 تأسیس شده است که در محیط شهری کلانشهر مانیل (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه پایتخت ملی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Palo، Leyte، Baler، Aurora Koronadal City، South Cotabato. دانشگاه فیلیپین مانیل (UP Manila) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فیلیپین (محدوده ثبت نام تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه فیلیپین مانیل (UP Manila) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 112 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UP Manila همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5159

دانشگاه پلی تکنیک فیلیپین

فیلیپین - آسیا
Anonas Street, Sta. Mesa Manila 1016 National Capital Region Philippines

دانشگاه پلی تکنیک فیلیپین که در سال 1904 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مانیل (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه پایتخت ملی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Taguig، Quezon City، San Juan، Parañaque، Bataan، Bulacan، Nueva Ecija، Quezon، Camarines Sur، Batangas، Cavite، Mindoro، Laguna، ابوظبی. دانشگاه پلی تکنیک فیلیپین (PUP) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فیلیپین (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه پلی‌تکنیک فیلیپین (PUP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 115 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی فیلیپین را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. PUP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5433

دانشگاه سن کارلوس

فیلیپین - آسیا
P. del Rosario Street Cebu City 6000 Central Visayas Philippines

دانشگاه سن کارلوس که در سال 1595 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ سبو سیتی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) ویزایاس مرکزی واقع شده است. دانشگاه سن کارلوس (USC) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فیلیپین (محدوده ثبت نام بدون رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه سن کارلوس (USC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 425 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. USC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5451

دانشگاه ماپوآ

فیلیپین - آسیا
658 Muralla Street, Intramuros Manila 1002 National Capital Region Philippines

دانشگاه ماپوا که در سال 1925 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مانیل (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، منطقه پایتخت ملی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در شهر ماکاتی است. دانشگاه ماپوآ (MU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فیلیپین (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه Mapúa (MU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 95 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی فیلیپین را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. MU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 5668

موسسه مدیریت آسیایی

فیلیپین - آسیا
Joseph R. McMicking Campus, 123 Paseo de Roxas Makati City 1229 National Capital Region Philippines

مؤسسه مدیریت آسیایی که در سال 1968 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ماکاتی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) منطقه پایتخت ملی واقع شده است. مؤسسه مدیریت آسیایی (AIM) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فیلیپین (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. مؤسسه مدیریت آسیایی (AIM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدرک‌های کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 52 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی فیلیپین را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AIM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5714

دانشگاه سنت لوئیس، شهر باگویو

فیلیپین - آسیا
A. Bonifacio Street Baguio City 2600 Cordillera Administrative Region Philippines

دانشگاه سنت لوئیس، باگویو سیتی در سال 1911 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر متوسط شهر باگویو (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) منطقه اداری کوردیلا واقع شده است. به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین، دانشگاه سنت لوئیس، شهر باگویو (SLU) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فیلیپین (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه سنت لوئیس، شهر باگویو (SLU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 109 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. SLU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5858

دانشگاه آتنئو دو داوائو

فیلیپین - آسیا
Roxas Avenue Davao City 8016 Davao Region Philippines

دانشگاه آتنئو د داوائو که در سال 1948 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر شهر داوائو (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر)، منطقه داوائو واقع شده است. دانشگاه آتنئو د داوائو (ADDU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فیلیپین (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000 تا 14999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه آتنئو د داوائو (ADDU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 72 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی فیلیپین را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ADDU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5946

دانشگاه ایالتی میندانائو - موسسه فناوری ایلیگان

فیلیپین - آسیا
Iligan City 9200 Northern Mindanao Philippines

دانشگاه ایالتی میندانائو - موسسه فناوری ایلیگان که در سال 1968 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک ایلیگان سیتی (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، شمال میندانائو واقع شده است. دانشگاه ایالتی میندانائو - موسسه فناوری ایلیگان (MSU-IIT) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فیلیپین (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی میندانائو - موسسه فناوری ایلیگان (MSU-IIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. MSU-IIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6503

دانشگاه سن خوزه رکولتوس

فیلیپین - آسیا
Magallanes Street Cebu City 6000 Central Visayas Philippines

دانشگاه San Jose-Recoletos که در سال 1947 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ سبو سیتی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) ویزایاس مرکزی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: بساک، بالامبان. دانشگاه سن خوزه رکولتوس (USJ-R) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فیلیپینی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه سن خوزه رکولتوس (USJ-R) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه می شود. از مطالعه برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 73 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. USJ-R همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 6542

مرکز دانشکده دانشگاه

فیلیپین - آسیا
Mendiola Street, San Miguel Manila 1005 National Capital Region Philippines

دانشگاه Centro Escolar که در سال 1907 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلانشهر مانیل (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه پایتخت ملی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Makati، Malolos، Las Pinas. دانشگاه Centro Escolar (CEU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی فیلیپین است. دانشگاه Centro Escolar (CEU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 113 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. CEU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6545

دانشگاه خاویر - آتنئو د کاگایان

فیلیپین - آسیا
Corrales Avenue Cagayan de Oro City 9000 Northern Mindanao Philippines

دانشگاه Xavier-Ateneo de Cagayan که در سال 1933 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ کاگایان د اورو سیتی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) در شمال میندانائو واقع شده است. دانشگاه Xavier-Ateneo de Cagayan (XU) که رسماً توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی فیلیپینی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه Xavier-Ateneo de Cagayan (XU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 87 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. XU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6581

دانشگاه شرق

فیلیپین - آسیا
2219 C. M. Recto Avenue Manila 1008 National Capital Region Philippines

دانشگاه شرق که در سال 1946 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر مانیل (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه پایتخت ملی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Caloocan City، Quezon City. دانشگاه شرق (UE) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فیلیپین (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه شرق (UE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهینامه‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 74 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی فیلیپین را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6769

دانشگاه مرکزی فیلیپین

فیلیپین - آسیا
Lopez Jaena Street, Jaro Iloilo City 5000 Western Visayas Philippines

دانشگاه مرکزی فیلیپین که در سال 1905 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط شهر ایلویلو (محدوده جمعیتی 250000-499999 نفر) وسترن ویسایاس واقع شده است. دانشگاه مرکزی فیلیپین (CPU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فیلیپین (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-باپتیست وابسته است. دانشگاه مرکزی فیلیپین (CPU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 115 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CPU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6954

دانشگاه جنوب شرقی فیلیپین

فیلیپین - آسیا
Bo. Obrero Davao City 8000 Davao Region Philippines

دانشگاه جنوب شرقی فیلیپین که در سال 1978 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر شهر داوائو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه داوائو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: شهر Bislig، Tagum City، Mabini، Davao City. دانشگاه جنوب شرقی فیلیپین (USEP) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی فیلیپین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط فیلیپین (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه جنوب شرقی فیلیپین (USEP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 41 ساله فیلیپین دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی فیلیپین را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. USEP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7023