50 دانشگاه برتر قبرس به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه قبرس

قبرس - آسیا
University House "Anastasios G. Leventis", 1 Panepistimiou Avenue; PO Box 20537 Nicosia 2109 Nicosia Cyprus

دانشگاه قبرس که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک نیکوزیا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و فرهنگ قبرس به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه قبرس (UCY) یک مؤسسه آموزش عالی قبرس مختلط با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. دانشگاه قبرس (UCY) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قبرسی 31 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCY همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1291

دانشگاه مدیترانه شرقی

قبرس - آسیا
DAU, Salamis Yolu Famagusta Northern Cyprus Cyprus

Dogu Akdeniz Üniversitesi (دانشگاه مدیترانه شرقی) که در سال 1979 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک فاماگوستا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، قبرس شمالی واقع شده است. دانشگاه Dogu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ) که به طور رسمی توسط Yüksekögretim Planlama، Denetleme، Akreditasyon ve Koordinasyon Kurulu (شورای برنامه ریزی، ارزیابی، اعتباربخشی و هماهنگی آموزش عالی قبرس شمالی) به رسمیت شناخته شده است، یک دانش آموز بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 10,000-10990 دانش آموز آموزش عالی) موسسه آموزش عالی. Dogu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قبرسی 41 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی قبرس را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. DAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1847

دانشگاه نیکوزیا

قبرس - آسیا
46 Makedonitissas Avenue Nicosia 2417 Nicosia Cyprus

دانشگاه نیکوزیا که در سال 1980 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک نیکوزیا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ قبرس به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه نیکوزیا (UNIC) یک موسسه آموزش عالی قبرس مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه نیکوزیا (UNIC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قبرسی 40 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی قبرس را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNIC همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 1973

دانشگاه بین المللی قبرس

قبرس - آسیا
Haspolat Campus Lefkosía Mersin 10 Northern Cyprus Cyprus

Uluslararasi Kibris Üniversitesi (دانشگاه بین المللی قبرس) که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک Lefkosía (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، قبرس شمالی واقع شده است. دانشگاه Uluslararasi Kibris Üniversitesi (CIU) که به طور رسمی توسط Yüksekögretim Planlama، Denetleme، Akreditasyon ve Koordinasyon Kurulu (شورای برنامه ریزی، ارزیابی، اعتباربخشی و هماهنگی آموزش عالی قبرس شمالی) به رسمیت شناخته شده است، یک دانش آموز بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1590-190 دانش آموز آموزش عالی) موسسه آموزش عالی. Uluslararasi Kibris Üniversitesi (CIU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قبرسی 23 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی قبرس را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. CIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2979

دانشگاه خاور نزدیک

قبرس - آسیا
Yakin Dogu Bulvari Lefkosía 99138 Northern Cyprus Cyprus

دانشگاه Yakin Dogu Üniversitesi (دانشگاه خاور نزدیک) که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Lefkosía (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، قبرس شمالی واقع شده است. Yakin Dogu Üniversitesi (NEU) که به طور رسمی توسط Yüksekögretim Planlama، Denetleme، Akreditasyon ve Koordinasyon Kurulu (شورای برنامه ریزی، ارزیابی، اعتباربخشی و هماهنگی آموزش عالی قبرس شمالی) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 20,000-992 دانشجوی تحصیلی مشترک) موسسه آموزش عالی. Yakin Dogu Üniversitesi (NEU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قبرسی 32 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی قبرس را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NEU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3296

دانشگاه اروپایی قبرس

قبرس - آسیا
6 Diogenes Street, Engomi Nicosia 2404 Nicosia Cyprus

دانشگاه اروپایی قبرس که در سال 2007 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک نیکوزیا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه اروپایی قبرس (EUC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ قبرس به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قبرس مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه اروپایی قبرس (EUC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قبرسی 13 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. EUC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 4018

دانشگاه صنعتی قبرس

قبرس - آسیا
31 Archbishop Kyprianos Street; PO Box 50329 Limassol 3036 Limassol Cyprus

دانشگاه صنعتی قبرس که در سال 2004 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک لیماسول (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در نیکوزیا است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ قبرس به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه صنعتی قبرس (CUT) یک مؤسسه آموزش عالی قبرسی کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین مسیحی-ارتدوکس وابسته است. دانشگاه صنعتی قبرس (CUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قبرسی 16 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی قبرس را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. CUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4515

دانشگاه آمریکایی گیرن

قبرس - آسیا
University Drive, PO Box 5 Kyrenia 99428 Northern Cyprus Cyprus

Girne Amerikan Üniversitesi (دانشگاه آمریکایی گیرنه) که در سال 1985 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ گیرنه (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) قبرس شمالی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: کانتربری، هنگ کنگ، کیشیناو، استانبول، کلمبو، واشنگتن. دانشگاه Girne Amerikan Üniversitesi (GAU) که به طور رسمی توسط Yüksekögretim Planlama، Denetleme، Akreditasyon ve Koordinasyon Kurulu (شورای برنامه ریزی، ارزیابی، اعتباربخشی و هماهنگی آموزش عالی قبرس شمالی) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 15000-991 دانش آموز دانشگاهی) موسسه آموزش عالی. Girne Amerikan Üniversitesi (GAU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قبرسی 35 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی قبرسی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. GAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4712

پردیس دانشگاه فنی خاورمیانه قبرس شمالی

قبرس - آسیا
ODTU Kuzey Kibris Kampusu, Kalkanli Morphou Mersin 10 Northern Cyprus Cyprus

Orta Dogu Teknik Universitesi Kuzey Kibris Kampusu (پردیس دانشگاه فنی خاورمیانه قبرس شمالی) که در سال 2005 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ مورفو (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) واقع شده است. ، قبرس شمالی Orta Dogu Teknik Universitesi Kuzey Kibris Kampusu (METU NCC) که به طور رسمی توسط Yüksekögretim Planlama، Denetleme، Akreditasyon ve Koordinasyon Kurulu (شورای برنامه ریزی، ارزیابی، اعتباربخشی و هماهنگی آموزش عالی قبرس شمالی) به رسمیت شناخته شده است (METU NCC) یک نام بسیار کوچک است (بازه uniRank 0، 0، 0، 0، 0، 0، 0، 10: 0،00) -1999 دانشجو) موسسه آموزش عالی قبرس مختلط. Orta Dogu Teknik Universitesi Kuzey Kibris Kampusu (METU NCC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قبرسی 15 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی قبرس را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. METU NCC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5392

دانشگاه فردریک

قبرس - آسیا
7 Yianni Frederickou Street, Pallouriotisa Nicosia 1036 Nicosia Cyprus

دانشگاه فردریک که در سال 2007 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک نیکوزیا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در لیماسول است. دانشگاه فردریک (FU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ قبرس به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قبرس مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه فردریک (FU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قبرسی 13 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. FU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5439

دانشگاه اروپایی لفکه

قبرس - آسیا
Gemikonagi Lefke Mersin 10 Northern Cyprus Cyprus

Lefke Avrupa Üniversitesi (دانشگاه اروپایی Lefke) که در سال 1990 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط لفکه (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر)، قبرس شمالی واقع شده است. دانشگاه Lefke Avrupa Üniversitesi (EUL) که به طور رسمی توسط Yüksekögretim Planlama، Denetleme، Akreditasyon ve Koordinasyon Kurulu (شورای برنامه ریزی، ارزیابی، اعتباربخشی و هماهنگی آموزش عالی قبرس شمالی) به رسمیت شناخته شده است (EUL) یک دانش آموز کوچک است (محدوده ثبت نام یک رتبه: 39900-3990 دانش آموز تحصیلی مشترک) موسسه آموزش عالی. Lefke Avrupa Üniversitesi (EUL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی قبرسی 30 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. EUL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5964

موسسه بین المللی مدیریت قبرس

قبرس - آسیا
21 Akademias Avenue; PO Box 20378 Nicosia 2107 Nicosia Cyprus

موسسه بین المللی مدیریت قبرس که در سال 1990 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک نیکوزیا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در لیماسول است. مؤسسه بین المللی مدیریت قبرس (CIIM) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ قبرس به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قبرس مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. موسسه بین‌المللی مدیریت قبرس (CIIM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی قبرسی 30 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی قبرسی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CIIM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6097

دانشگاه نئاپولیس پافوس

قبرس - آسیا
2 Danais Avenue Paphos 8042 Paphos Cyprus

دانشگاه نئاپولیس پافوس که در سال 2007 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک پافوس (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه نئاپولیس پافوس (NUP) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ قبرس به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قبرس مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه نئاپولیس پافوس (NUP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 12 ساله قبرسی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی قبرسی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NUP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6821

دانشگاه مرکزی لانکشایر قبرس

قبرس - آسیا
12-14 University Avenue, Pyla Larnaca 7080 Larnaca Cyprus

دانشگاه مرکزی لنکاوی، قبرس که در سال 2012 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک لارناکا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ قبرس به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه لنکاوی مرکزی، قبرس (UCLan Cyprus) یک مؤسسه آموزش عالی قبرس مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه مرکزی لنکاوی، قبرس (UCLan Cyprus) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قبرسی 8 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی قبرسی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCLan قبرس همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7815

دانشگاه گیرنه

قبرس - آسیا
Sehit Yahya Bakir sokak Karakum Kyrenia 9000 Northern Cyprus Cyprus

Girne Üniversitesi (دانشگاه گیرنه) که در سال 2013 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ گیرنه (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر) قبرس شمالی واقع شده است. دانشگاه Girne Üniversitesi (UoK) که به طور رسمی توسط Yüksekögretim Planlama، Denetleme، Akreditasyon ve Koordinasyon Kurulu (شورای برنامه ریزی، ارزیابی، اعتباربخشی و هماهنگی آموزش عالی قبرس شمالی) به رسمیت شناخته شده است، بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 1000-9990 دانشجوی ملی، 1،000). موسسه آموزش عالی. Girne Üniversitesi (UoK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قبرسی 7 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UoK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7911

کالج آمریکایی

قبرس - آسیا
3 Omirou Avenue Nicosia 1097 Nicosia Cyprus

کالج آمریکایی که در سال 1975 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک نیکوزیا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. کالج آمریکایی (AC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ قبرس به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قبرس مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. کالج آمریکایی (AC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قبرسی 45 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. AC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9183

دانشگاه نهایی بین المللی

قبرس - آسیا
Toroslar Caddesi 6 Kyrenia 99320 Northern Cyprus Cyprus

Uluslararasi Final Üniversitesi (دانشگاه بین المللی نهایی) که در سال 2015 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ گیرنه (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) قبرس شمالی واقع شده است. دانشگاه Uluslararasi Final Üniversitesi (UFU) که به طور رسمی توسط Yüksekögretim Planlama، Denetleme، Akreditasyon ve Koordinasyon Kurulu (شورای برنامه ریزی، ارزیابی، اعتباربخشی و هماهنگی آموزش عالی قبرس شمالی) شناخته شده است، یک دانش آموز بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام uniRank) 90-1900. موسسه آموزش عالی قبرس Uluslararasi Final Üniversitesi (UFU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قبرسی 5 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UFU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9558