59 دانشگاه برتر قرقیزستان به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه اسلاو روسیه قرقیزستان

قرقیزستان - آسیا
44 Kiev Str. Bishkek 720000 Bishkek Kyrgyzstan

دانشگاه اسلاو روسیه قرقیزستان که در سال 1993 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ بیشکک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه اسلاو روسیه قرقیزستان (KRSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قرقیزستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 8000-8999 دانشجو) است. دانشگاه اسلاو روسیه قرقیزستان (KRSU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قرقیزستانی 27 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. KRSU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4897

دانشگاه آمریکایی آسیای مرکزی

قرقیزستان - آسیا
205, Abdumomunova Str. Bishkek 720040 Bishkek Kyrgyzstan

دانشگاه آمریکایی آسیای مرکزی که در سال 1993 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ بیشکک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه آمریکایی آسیای مرکزی (AUCA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قرقیزستانی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه آمریکایی آسیای مرکزی (AUCA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قرقیزستانی 27 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی قرقیزستان را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. AUCA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5033

دانشگاه آسیای مرکزی

قرقیزستان - آسیا
138 Toktogul Str. Bishkek 720001 Bishkek Kyrgyzstan

دانشگاه آسیای مرکزی که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ بیشکک (محدوده جمعیتی بین 500000 تا 1000000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر می باشد: خوروق، دوشنبه، نارین، تکلی، تالدیکورگان. دانشگاه آسیای میانه (UCA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط قرقیزستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: زیر 250 دانشجو) است. دانشگاه آسیای مرکزی (UCA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UCA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5541

دانشگاه ماناس قرقیزستان-ترکیه

قرقیزستان - آسیا
56. Mira Avenue Bishkek 720042 Bishkek Kyrgyzstan

دانشگاه ماناس قرقیزستان-ترکیه (دانشگاه ماناس قرقیزستان-ترکیه) که در سال 1995 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ بیشکک (محدوده جمعیتی بین 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Manas Üniversitesi قرقیزستان-ترکیه (KTMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط قرقیزستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه Manas Üniversitesi قرقیزستان-ترکیه (KTMU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قرقیزستانی با قدمت 25 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. KTMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را برای دانشجویان فراهم می کند، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 5544

دانشگاه ملی قرقیزستان

قرقیزستان - آسیا
547 Frunze Str. Bishkek 720033 Bishkek Kyrgyzstan

دانشگاه ملی قرقیزستان که در سال 1925 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ بیشکک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه ملی قرقیزستان (KNU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قرقیزستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15,000-19,999 دانشجو) است. دانشگاه ملی قرقیزستان (KNU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. KNU همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6898

دانشگاه فنی دولتی قرقیزستان

قرقیزستان - آسیا
92 Prospect Mira Bishkek 720044 Bishkek Kyrgyzstan

دانشگاه فنی دولتی قرقیزستان که در سال 1954 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ بیشکک (محدوده جمعیتی 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه فنی دولتی قرقیزستان (KSTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قرقیزستانی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه فنی دولتی قرقیزستان (KSTU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قرقیزستانی با قدمت 66 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KSTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7840

آکادمی پزشکی دولتی قرقیزستان

قرقیزستان - آسیا
92 Ahunbaeva Str. Bishkek 720020 Bishkek Kyrgyzstan

آکادمی پزشکی دولتی قرقیزستان که در سال 1939 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ بیشکک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. آکادمی پزشکی دولتی قرقیزستان (KSMA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قرقیزستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. آکادمی پزشکی دولتی قرقیزستان (KSMA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. KSMA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8185

دانشگاه ایالتی اوش

قرقیزستان - آسیا
331 Lenina Str. Osh 714000 Osh Kyrgyzstan

دانشگاه دولتی اوش که در سال 1951 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک اوش (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه دولتی اوش (OshSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط قرقیزستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30,000 تا 34,999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی اوش (OshSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. OshSU همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8915

دانشگاه بین المللی قرقیزستان

قرقیزستان - آسیا
265a Prospect Chuy Bishkek 720001 Bishkek Kyrgyzstan

دانشگاه بین‌المللی قرقیزستان که در سال 1993 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ بیشکک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه بین المللی قرقیزستان (IUK) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قرقیزستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000 تا 4999 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی قرقیزستان (IUK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قرقیزستانی 27 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی قرقیزستان را به انتخابی ترین موسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. IUK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9278

ک.ش. دانشگاه بین المللی توکتوماتوا

قرقیزستان - آسیا
30 Jenijok Str., "Sputnik" microdistrict Jalalabat 715600 Jalal-Abad Kyrgyzstan

K. Sh. در سال 1993 تأسیس شد. دانشگاه بین المللی توکتوماماتووا یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک جلال آباد (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) جلال آباد واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش و پرورش و علوم قرقیزستان، K. Sh. دانشگاه بین المللی توکتوماتوا (MNU) یک مؤسسه آموزش عالی قرقیزستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 4000 تا 4999 دانشجو) است. ک.ش. دانشگاه بین المللی توکتوماتوا (MNU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. MNU همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9297

آکادمی مدیریت دولتی تحت ریاست جمهوری قرقیزستان

قرقیزستان - آسیا
237 Panfilov Str. Bishkek 720040 Bishkek Kyrgyzstan

آکادمی مدیریت دولتی تحت ریاست جمهوری قرقیزستان یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1992 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر بزرگ بیشکک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. آکادمی مدیریت دولتی تحت ریاست جمهوری قرقیزستان (AGUPKR) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط قرقیزستانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. آکادمی مدیریت دولتی تحت ریاست جمهوری قرقیزستان (AGUPKR) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قرقیزستانی 28 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. AGUPKR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9317

دانشگاه دولتی ساخت و ساز، حمل و نقل و معماری قرقیزستان

قرقیزستان - آسیا
34 Maldybayeva Str. Bishkek 720020 Bishkek Kyrgyzstan

دانشگاه دولتی ساخت و ساز، حمل و نقل و معماری قرقیزستان که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ بیشکک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه دولتی ساخت و ساز، حمل و نقل و معماری قرقیزستان (KSUCTA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قرقیزستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی ساخت‌وساز، حمل‌ونقل و معماری قرقیزستان (KSUCTA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. KSUCTA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9658

دانشگاه بین المللی علا تو

قرقیزستان - آسیا
1/8 Ankara Str., Tunguch Bishkek 720048 Bishkek Kyrgyzstan

Ala-Too Uluslararasi Üniversitesi (دانشگاه بین المللی Ala-Too) که در سال 1996 تأسیس شد یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ بیشکک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Ala-Too Uluslararasi Üniversitesi (AIU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2,000-2,999 دانشجو) مختلط قرقیزستان است. Ala-Too Uluslararasi Üniversitesi (AIU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله قرقیزستانی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی قرقیزستان را به انتخابی ترین موسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9706

آکادمی بین المللی مدیریت، حقوق، امور مالی و تجارت

قرقیزستان - آسیا
6 Bellorusskaya Str. Bishkek 720031 Bishkek Kyrgyzstan

آکادمی بین المللی مدیریت، حقوق، امور مالی و تجارت که در سال 1998 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ بیشکک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. آکادمی بین المللی مدیریت، حقوق، دارایی و تجارت (MAUPFiB) که رسماً توسط وزارت آموزش و علوم قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2,000-2,999 دانشجو) است که در قرقیزستان تحصیل می کند. آکادمی بین المللی مدیریت، حقوق، امور مالی و تجارت (MAUPFiB) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MAUPFiB همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9850

دانشگاه دولتی قرقیزستان بعد از ای. عربایف

قرقیزستان - آسیا
st. Razzakova 51 Bishkek 720026 Bishkek Kyrgyzstan

دانشگاه دولتی قرقیزستان پس از I. Arabayev که در سال 1945 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ بیشکک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه دولتی قرقیزستان پس از I. Arabayev (KSUA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قرقیزستانی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی قرقیزستان پس از I. Arabayev (KSUA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه مطالعه. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قرقیزستانی با قدمت 75 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KSUA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9985

دانشگاه علوم انسانی بیشکک

قرقیزستان - آسیا
27 Prospect Mira Bishkek 720044 Bishkek Kyrgyzstan

دانشگاه علوم انسانی بیشکک که در سال 1979 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ بیشکک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه علوم انسانی بیشکک (BHU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قرقیزستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه علوم انسانی بیشکک (BHU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قرقیزستانی با قدمت 41 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BHU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10225

دانشگاه ایالتی نارین

قرقیزستان - آسیا
25 Sagynbai Orozbek Str. Naryn 722600 Naryn Kyrgyzstan

دانشگاه ایالتی نارین که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ نارین (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) واقع شده است. دانشگاه دولتی نارین (NSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قرقیزستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3,000-3,999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی نارین (NSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قرقیزستانی با قدمت 24 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10305

دانشگاه اقتصادی قرقیزستان

قرقیزستان - آسیا
58 Togolok Moldo Str. Bishkek 720033 Bishkek Kyrgyzstan

دانشگاه اقتصادی قرقیزستان که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ بیشکک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه اقتصادی قرقیزستان (KEU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی قرقیزستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه اقتصادی قرقیزستان (KEU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. KEU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 10458

دانشگاه ملی کشاورزی قرقیزستان

قرقیزستان - آسیا
68 Mederova Str. Bishkek 720005 Bishkek Kyrgyzstan

دانشگاه ملی کشاورزی قرقیزستان که در سال 1933 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ بیشکک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه ملی کشاورزی قرقیزستان (KAU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش قرقیزستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قرقیزستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000 تا 4999 دانشجو) است. دانشگاه ملی کشاورزی قرقیزستان (KAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. KAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 10497