107 دانشگاه برتر قزاقستان به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ملی الفارابی قزاقستان

قزاقستان - آسیا
Al-Farabi prospect, 71 Almaty 050038 Almaty Kazakhstan

دانشگاه ملی الفارابی قزاقستان که در سال 1934 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر آلماتی (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه ملی الفارابی قزاقستان (KNU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم جمهوری قزاقستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط قزاقستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه ملی الفارابی قزاقستان (KNU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. KNU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1474

لوگاریتم. دانشگاه ملی اوراسیا گومیلیوف

قزاقستان - آسیا
5 Kazhymukan Street Nur-Sultan 010000 Nur-Sultan Kazakhstan

L.N. در سال 1996 تأسیس شد. دانشگاه ملی اوراسیا گومیلیوف یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ نورسلطان (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش و علوم جمهوری قزاقستان، L.N. دانشگاه ملی اوراسیا گومیلیوف (ENU) یک مؤسسه آموزش عالی قزاقستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. لوگاریتم. دانشگاه ملی اوراسیا گومیلیوف (ENU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله قزاقستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی قزاقستان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ENU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 2134

دانشگاه فنی دولتی کاراگاندا

قزاقستان - آسیا
Mir boulevard, 56 Karaganda 100027 Karaganda Region Kazakhstan

دانشگاه فنی دولتی کاراگاندا که در سال 1953 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ کاراگاندا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) منطقه کاراگاندا واقع شده است. دانشگاه فنی دولتی کاراگاندا (KarSTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم جمهوری قزاقستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قزاقستانی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه فنی دولتی کاراگاندا (KarSTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی قزاقستان با قدمت 67 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی قزاقستان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KarSTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2623

دانشگاه نظربایف

قزاقستان - آسیا
53 Kabanbay Batyr Ave Nur-Sultan 010000 Nur-Sultan Kazakhstan

دانشگاه نظربایف که در سال 2010 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ نورسلطان (محدوده جمعیتی 500000 تا 1000000 نفر) واقع شده است. دانشگاه نظربایف (NU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم جمهوری قزاقستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قزاقستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000 تا 4999 دانشجو) است. دانشگاه نظربایف (NU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 10 ساله قزاقستان دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی قزاقستان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2890

دانشگاه ملی پزشکی قزاقستان

قزاقستان - آسیا
Tole bi str., 88 Almaty 050012 Almaty Kazakhstan

دانشگاه ملی پزشکی قزاقستان که در سال 1930 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلانشهر آلماتی (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه پزشکی ملی قزاقستان (KazNMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم جمهوری قزاقستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط قزاقستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000 تا 14,999 دانشجو) است. دانشگاه ملی پزشکی قزاقستان (KazNMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قزاقستانی با قدمت 89 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. KazNMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را برای دانشجویان فراهم می کند، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 3878

دانشگاه کشاورزی ساکن سیفولین قزاقستان

قزاقستان - آسیا
62, Zhevis Avenue Nur-Sultan 010011 Nur-Sultan Kazakhstan

دانشگاه کشاورزی ساکن سیفولین قزاقستان که در سال 1957 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ نورسلطان (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Shchuchinsk است. دانشگاه آگروتکنیکی ساکن سیفولین قزاقستان (KATU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری قزاقستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی قزاقستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه کشاورزی Saken Seifullin قزاقستان (KATU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 63 ساله قزاقستان دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی قزاقستان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KATU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3914

S. Toraighyrov دانشگاه دولتی پاولودار

قزاقستان - آسیا
Lomova str., 64 Pavlodar 140008 Pavlodar Region Kazakhstan

دانشگاه دولتی S. Toraighyrov پاولودار که در سال 1960 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط پاولودار (محدوده جمعیتی 250,000-499,999 ساکن)، منطقه پاولودار واقع شده است. دانشگاه دولتی S. Toraighyrov Pavlodar (ToU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری قزاقستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قزاقستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی S. Toraighyrov Pavlodar (ToU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، درجه دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قزاقستانی با قدمت 60 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی قزاقستان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. ToU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4172

دانشگاه ایالتی کاراگاندا

قزاقستان - آسیا
Universitetskaya str., 28 Karaganda 100028 Karaganda Region Kazakhstan

دانشگاه ایالتی کاراگاندا که در سال 1972 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ کاراگاندا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) منطقه کاراگاندا واقع شده است. دانشگاه دولتی کاراگاندا (KarSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم جمهوری قزاقستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط قزاقستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000 تا 14,999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی کاراگاندا (KarSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی قزاقستان با قدمت 48 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. KarSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4226

دانشگاه ساتبایف

قزاقستان - آسیا
Satpaev str., 22 Almaty 050013 Almaty Kazakhstan

دانشگاه ساتبایف که در سال 1933 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر آلماتی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه ساتبایف که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم جمهوری قزاقستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط قزاقستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه ساتبایف دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشگاه ساتبایف همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4271

دانشگاه ملی آموزشی قزاقستان

قزاقستان - آسیا
Dostyk prospect, 13 Almaty 050010 Almaty Kazakhstan

دانشگاه ملی آموزشی قزاقستان که در سال 1928 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلانشهر آلماتی (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه ملی آموزشی قزاقستان (KazNPU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم جمهوری قزاقستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط قزاقستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه ملی آموزشی قزاقستان (KazNPU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. KazNPU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4468

دانشگاه کیمپ

قزاقستان - آسیا
prospect Abaya, 2 Almaty 050010 Almaty Kazakhstan

دانشگاه KIMEP که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر آلماتی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه KIMEP (KIMEP) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم جمهوری قزاقستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قزاقستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000 تا 3999 دانشجو) است. دانشگاه KIMEP (KIMEP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله قزاقستان دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KIMEP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4867

دانشگاه فنی دولتی قزاقستان شرقی

قزاقستان - آسیا
Protozanov str., 69 Ust-Kamenogorsk 070024 East Kazakhstan Region Kazakhstan

دانشگاه فنی دولتی قزاقستان شرقی در سال 1958 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط Ust-Kamenogorsk (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) منطقه قزاقستان شرقی واقع شده است. دانشگاه فنی دولتی شرق قزاقستان (EKSTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم جمهوری قزاقستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قزاقستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 8000 تا 8999 دانشجو) است. دانشگاه فنی دولتی شرق قزاقستان (EKSTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. EKSTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4946

دانشگاه روابط بین الملل و زبان های جهان ابلی خان قزاقستان

قزاقستان - آسیا
Muratbayev str., 200 Almaty 050022 Almaty Kazakhstan

دانشگاه روابط بین‌الملل و زبان‌های جهان قزاقستان ابلای خان که در سال 1941 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی است که در محیط شهری کلانشهر آلماتی (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه روابط بین‌الملل و زبان‌های جهان قزاق Ablai Khan (KAUIR & WL) که توسط وزارت آموزش و علوم جمهوری قزاقستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط قزاقستان است. دانشگاه روابط بین‌الملل و زبان‌های جهان ابلای خان قزاقستان (KAUIR & WL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. KAUIR & WL همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4980
رتبه جهانی: 5059

دانشگاه ملی کشاورزی قزاقستان

قزاقستان - آسیا
prospect Abaya, 8 Almaty 050010 Almaty Kazakhstan

دانشگاه ملی کشاورزی قزاقستان که در سال 1929 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلانشهر آلماتی (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه ملی کشاورزی قزاقستان (KazNAU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم جمهوری قزاقستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قزاقستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه ملی کشاورزی قزاقستان (KazNAU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 91 ساله قزاقستان دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. KazNAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5137

آکادمی پزشکی قزاقستان جنوبی

قزاقستان - آسیا
1, Al-Farabi square Shymkent 160019 Shymkent Kazakhstan

آکادمی پزشکی قزاقستان جنوبی که در سال 1979 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ شیمکنت (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. آکادمی پزشکی قزاقستان جنوبی (SKSPhA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم جمهوری قزاقستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط قزاقستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. آکادمی پزشکی قزاقستان جنوبی (SKSPhA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. SKSPhA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5361

دانشگاه دولتی قزاقستان شرقی

قزاقستان - آسیا
30-Gvardeiskya divisiya str., 34 Ust-Kamenogorsk 070020 East Kazakhstan Region Kazakhstan

دانشگاه دولتی قزاقستان شرقی که در سال 1952 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط Ust-Kamenogorsk (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) منطقه قزاقستان شرقی واقع شده است. دانشگاه دولتی قزاقستان شرقی (VKGU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم جمهوری قزاقستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قزاقستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی قزاقستان شرقی (VKGU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. VKGU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5491