13 دانشگاه برتر قطر به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه قطر

قطر - آسیا
Al-Jameaa Street Doha Ad-Dawhah Qatar

دانشگاه قطر که در سال 1973 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر دوحه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Ad-Dawhah واقع شده است. دانشگاه قطر (QU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی قطر به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قطری با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 8000-8999 دانشجو) است. دانشگاه قطر (QU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. QU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 669

دانشگاه کارنگی ملون قطر

قطر - آسیا
PO Box 24866 Education City Doha Ad-Dawhah Qatar

دانشگاه کارنگی ملون در قطر که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلانشهر دوحه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Ad-Dawhah واقع شده است. دانشگاه کارنگی ملون در قطر (CMU-Q) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی قطر به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قطری مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. دانشگاه کارنگی ملون در قطر (CMU-Q) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CMU-Q همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5002

دانشگاه تگزاس A&M در قطر

قطر - آسیا
PO Box 23874 Education City Doha Ad-Dawhah Qatar

دانشگاه A&M تگزاس در قطر در سال 2003 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلانشهر دوحه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Ad-Dawhah واقع شده است. دانشگاه تگزاس A&M قطر که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی قطر به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی قطری مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه A&M تگزاس در قطر دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه تگزاس A&M قطر نیز چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5287

دانشکده هنر دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا در قطر

قطر - آسیا
PO Box 8095, Al Luqta Street, Education City Doha Ad-Dawhah Qatar

مدرسه هنرهای دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا در قطر در سال 1998 تاسیس شد و یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلانشهر دوحه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Ad-Dawhah واقع شده است. مدرسه هنرهای دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا در قطر (VCUarts Qatar) که توسط وزارت آموزش و آموزش عالی قطر به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی قطری است. دانشکده هنرهای دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا در قطر (VCUarts Qatar) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. VCUarts قطر همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5317

دانشگاه جورج تاون قطر

قطر - آسیا
PO Box 23689 Education City Doha 20007 Ad-Dawhah Qatar

دانشگاه جورج تاون در قطر که در سال 2005 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر دوحه (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) Ad-Dawhah واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در واشنگتن دی سی است. دانشگاه جورج تاون در قطر (GU-Q) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی قطری مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه جورج تاون در قطر (GU-Q) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله قطری دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. GU-Q همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6691