35 دانشگاه برتر لبنان به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه آمریکایی بیروت

لبنان - آسیا
PO Box 110236, Riad El Solh Beirut 1107 2020 Beirut Lebanon

دانشگاه آمریکایی بیروت که در سال 1866 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بیروت (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در بقاع است. دانشگاه آمریکایی بیروت (AUB) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی لبنانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه آمریکایی بیروت (AUB) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی لبنانی با قدمت 154 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50 تا 60 درصد است که این سازمان آموزش عالی لبنان را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AUB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1084

دانشگاه آمریکایی لبنانی

لبنان - آسیا
PO Box 13-5053, Chouran Beirut 1102 2801 Beirut Lebanon

دانشگاه آمریکایی لبنانی در سال 1924 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بیروت (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در بیبلوس است. دانشگاه آمریکایی لبنانی (LAU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی، لیبان (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام یک رتبه: 8000-8999 دانشجوی مشترک تحصیلی) موسسه آموزش عالی لبنان دانشگاه آمریکایی لبنان (LAU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی لبنان با قدمت 96 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی لبنان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. LAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2235

دانشگاه سنت جوزف بیروت

لبنان - آسیا
Damascus Road Beirut 1104-2020 Beirut Lebanon

دانشگاه سنت جوزف دو بیروت (دانشگاه سنت جوزف بیروت) که در سال 1875 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بیروت (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: طرابلس، سعیدا، زهله. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی، لیبان (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان)، دانشگاه Saint-Joseph de Beyrouth (USJ) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 10,9991-10 دانشجو) موسسه آموزش عالی لبنانی مختلط که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه Saint-Joseph de Beyrouth (USJ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی لبنانی با قدمت 145 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی لبنان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. USJ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2584

دانشگاه عرب بیروت

لبنان - آسیا
Tareek Aljadida Beirut 1107 2809 Beirut Lebanon

دانشگاه عرب بیروت که در سال 1960 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بیروت (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: دبیه، طرابلس، بقاع. دانشگاه عربی بیروت (BAU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه عالی بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 10000-14999 دانشجوی لبنانی) موسسه آموزشی. دانشگاه عرب بیروت (BAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی لبنانی با قدمت 60 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50 تا 60 درصد است که این سازمان آموزش عالی لبنان را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3663

دانشگاه لبنان

لبنان - آسیا
Place du Musée Beirut 6573-14 Beirut Lebanon

Université Libanaise (دانشگاه لبنان) که در سال 1951 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بیروت (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در حدث است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی، لیبان (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان) به رسمیت شناخته شده است، Université Libanaise (UL) یک آموزش عالی مختلط لبنانی بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بالای 45000 دانشجوی لبنانی) موسسه، نهاد. Université Libanaise (UL) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 69 ساله لبنانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی لبنان را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3893

دانشگاه روح القدس کاسلیک

لبنان - آسیا
Street of Kaslik Jounieh Mount Lebanon Lebanon

Université Saint-Esprit de Kaslik (دانشگاه روح‌القدس کاسلیک) که در سال 1950 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک جونیه (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، کوه لبنان واقع شده است. . این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Zahle، Chekka، Rmeich، Jbeil. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی، لیبان (وزارت آموزش و آموزش عالی لبنان)، دانشگاه Saint-Esprit de Kaslik (USEK) یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 7990-7990) دانشجویان) مؤسسه آموزش عالی لبنانی مختلط که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Université Saint-Esprit de Kaslik (USEK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لبنانی با قدمت 70 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی لبنان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. USEK همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 4361

دانشگاه بالامند

لبنان - آسیا
Deir El Balamand El-Koura North Governorate Lebanon

دانشگاه بالامند که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط الکورا (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) استان شمالی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در بیروت است. دانشگاه بالامند (UOB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 5000-5999 دانشجوی لبنانی) است. موسسه آموزشی که به طور رسمی به دین مسیحی-ارتدوکس وابسته است. دانشگاه بالامند (UOB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی لبنانی با قدمت 32 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40 تا 50 درصد است که این سازمان آموزش عالی لبنان را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UOB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4749

دانشگاه بین المللی لبنان

لبنان - آسیا
Salim Salam Boulevard, Michel Abi Chahla Street Beirut Beirut Lebanon

دانشگاه بین المللی لبنان که در سال 2001 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلانشهر بیروت (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: طرابلس، سعیده، بقاع، نبطیه، ریاض، صنعا، عدن، ابوظبی، دمشق، قاهره، اسکندریه. دانشگاه بین المللی لبنان (LIU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام یک رتبه: 30,000-34,999 دانشجوی لبنانی) موسسه آموزش عالی. دانشگاه بین‌المللی لبنان (LIU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 19 ساله لبنانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. LIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4842

دانشگاه هایگازیان

لبنان - آسیا
Rue du Mexique, Kantari Beirut 11-1748 Beirut Lebanon

دانشگاه هایگازیان که در سال 1955 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بیروت (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه هایگازیان (HU) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی، لیبان (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه عالی لبنانی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 500-999 دانشجو) است. موسسه آموزشی. دانشگاه هایگازیان (HU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لبنان با قدمت 65 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6678

دانشگاه جنان لبنان

لبنان - آسیا
Abou Samra Tripoli 0818 North Governorate Lebanon

دانشگاه جینان لبنان که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط طرابلس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 ساکن)، استان شمالی واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در سعیده نیز می باشد. دانشگاه جینان لبنان (JU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی، لیبان (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) موسسه آموزش عالی لبنان دانشگاه جینان لبنان (JU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لبنانی 32 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی لبنان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. JU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7334

دانشگاه علم و صنعت آمریکا

لبنان - آسیا
Alfred Naccahe Avenue, Achrafieh Beirut 16-6452 Beirut Lebanon

دانشگاه علم و فناوری آمریکا که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بیروت (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: زهله، سعیده. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی، لیبان (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان)، دانشگاه علم و فناوری آمریکا (AUST) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 4000-4999 دانشجو) موسسه آموزش عالی لبنانی مختلط دانشگاه علم و صنعت آمریکا (AUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لبنانی 31 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی لبنان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7525

دانشگاه آنتونین

لبنان - آسیا
Boîte Postale 40016, Hadat Hadath-Baabda Mount Lebanon Lebanon

دانشگاه آنتونین (دانشگاه آنتونین) که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر متوسط حدث بعبدا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، کوه لبنان واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Zahlé، Mejdlaya-Zgharta. دانشگاه آنتونین (UA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و عالی Enseignement، لیبان (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 4000-4999 دانشجوی لبنانی) است. مؤسسه ای که رسماً به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه آنتونین (UA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله لبنانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8092

دانشگاه فناوری آمریکا

لبنان - آسیا
Halat, Byblos Highway Halat Fidar Mount Lebanon Lebanon

دانشگاه فناوری آمریکایی که در سال 2000 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط حلات فیدار (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) کوه لبنان واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در طرابلس است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی، لیبان (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان)، دانشگاه فناوری آمریکایی (AUT) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 1000-1999 دانشجو) آموزشی مختلط موسسه آموزش عالی لبنان دانشگاه فناوری آمریکا (AUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله لبنانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی لبنان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8227

دانشگاه حکمت

لبنان - آسیا
PO Box 50-501, Furn-El-Chebbak Beirut 50-501 Beirut Lebanon

Université la Sagesse (دانشگاه Sagesse) که در سال 1875 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بیروت (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی، لیبان (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان)، دانشگاه لا سیگس (ULS) یک دانشگاه کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 3000-3999 دانشجوی لبنانی) بالاتر. مؤسسه آموزشی که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Université la Sagesse (ULS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی لبنان با قدمت 145 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 80 تا 90 درصد است که این سازمان آموزش عالی لبنان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. ULS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8396

دانشگاه خاورمیانه

لبنان - آسیا
Sabtieh, Bouchrieh Beirut 1202 2040 Beirut Lebanon

دانشگاه خاورمیانه که در سال 1939 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بیروت (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی، لیبان (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان)، دانشگاه خاورمیانه (MEU) یک دانشگاه بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: زیر 250 دانشجو) مختلط لبنانی است. مؤسسه آموزشی که به طور رسمی به مذهب مسیحی-ادونتیست وابسته است. دانشگاه خاورمیانه (MEU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لبنانی 81 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80 تا 90 درصد است که این سازمان آموزش عالی لبنان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MEU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8617

دانشگاه مدرن برای تجارت و علم

لبنان - آسیا
Wardieh Square, Hamra Beirut 112-316 Beirut Lebanon

دانشگاه مدرن برای تجارت و علم که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بیروت (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در دامور است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی، لیبان (وزارت آموزش و آموزش عالی لبنان)، دانشگاه مدرن تجارت و علم (MUBS) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 1000-1999 دانشجو ) موسسه آموزش عالی لبنانی مختلط. دانشگاه مدرن برای کسب و کار و علم (MUBS) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله لبنانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی لبنان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. MUBS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8634