27 دانشگاه برتر لتونی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه لتونی

لتونی - اروپا
Raina Boulevard 19 Riga 1586 Riga Latvia

دانشگاه لتویاس (دانشگاه لتونی) که در سال 1919 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ریگا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Latvijas (LU) که به طور رسمی توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لتونی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو). دانشگاه لتویاس (LU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لتونی با قدمت 101 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی لتونی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. LU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1072

دانشگاه فنی ریگا

لتونی - اروپا
Kalku Street 1 Riga 1658 Riga Latvia

دانشگاه Rigas Tehniska (دانشگاه فنی ریگا) که در سال 1862 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ریگا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Daugavpils، Liepaja، Ventspils، Cesis. دانشگاه Rigas Tehniska (RTU) که به طور رسمی توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لتونیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه Rigas Tehniska (RTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی لتونی با قدمت 158 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. RTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1838

دانشگاه کشاورزی لتونی

لتونی - اروپا
Lielâ iela 2 Jelgava 3001 Zemgale Latvia

دانشگاه Latvijas Lauksaimniecibas (دانشگاه کشاورزی لتونی) که در سال 1939 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک جلگاوا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر جمعیت) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Laidzes pagasts، Limbaþi، Siguldas novads. دانشگاه Latvijas Lauksaimniecibas (LLU) که به طور رسمی توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام واحد: 9000-9999 دانشجوی موسسات آموزش عالی لتونی) دانشگاه Latvijas Lauksaimniecibas (LLU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لتونی 81 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی لتونی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. LLU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3561

موسسه حمل و نقل و ارتباطات

لتونی - اروپا
Lomonosova iela 1 Riga LV-1019 Riga Latvia

مؤسسه‌های Transporta un sakaru (موسسه حمل‌ونقل و مخابرات) که در سال 1999 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ریگا (محدوده جمعیت 500000-1000000 نفر) واقع شده است. این مؤسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: داوگوپیلس، گرگوان. مؤسسات Transporta un sakaru (TSI) که رسماً توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لتونی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو). مؤسسات Transporta un sakaru (TSI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهند که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 21 ساله لتونی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی لتونی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TSI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4236

دانشگاه ریگاس استرادینا

لتونی - اروپا
Dzirciema iela 16 Riga 1007 Riga Latvia

دانشگاه ریگاس استرادینا (دانشگاه ریگا استرادینز) که در سال 1950 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ریگا (محدوده جمعیت 500000 تا 1000000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در لیپاجا است. دانشگاه ریگاس استرادینا (RSU) که رسماً توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لتونیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه ریگاس استرادینا (RSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی لتونی با قدمت 70 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی لتونی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. RSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4438

دانشگاه داوگاوپیلز

لتونی - اروپا
Vienibas 13 Daugavpils 5400 Latgale Latvia

دانشگاه داوگاوپیلس (دانشگاه داوگاوپیلس) که در سال 1921 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ داوگاوپیلس (محدوده جمعیت 10،000 تا 49،999 نفر)، Latgale واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Balvi، Dobele، Jelgava، Limbaži، Madona، Rezekne، Riga. دانشگاه داوگاوپیلس (DU) که رسماً توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لتونی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000 تا 4999 دانشجو). دانشگاه داوگاوپیلس (DU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی لتونی با قدمت 99 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. DU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 4858

دبیرستان کسب و کار توریبا

لتونی - اروپا
68 Graudu Street Riga 1058 Riga Latvia

Biznesa augstskola Turiba (دانشگاه توریبا) در سال 1993 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ریگا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Bauska، Cesis، Jekabpils، Liepaja، Talsi. Biznesa augstskola Turiba که به طور رسمی توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی لتونی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. Biznesa augstskola Turiba دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لتونی با قدمت 27 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Biznesa augstskola Turiba همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4969

آکادمی فناوری Rezeknes

لتونی - اروپا
Atbrîvosanas aleja 115 Rezekne LV-4601 Latgale Latvia

Rezeknes Tehnologiju Akademija (آکادمی فناوری Rezekne) که در سال 1993 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Rezekne (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، Latgale واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در مدونا است. Rezeknes Tehnologiju Akademija (RTA) که رسما توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لتونی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو). Rezeknes Tehnologiju Akademija (RTA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لتونی با قدمت 27 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی لتونی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. RTA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4974

کالج دانشگاه ویدزمه

لتونی - اروپا
Cesu Iela 4 Valmiera 4201 Vidzeme Latvia

Vidzemes Augstskola (دانشگاه علوم کاربردی ویدزمه) که در سال 1996 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Valmiera (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) Vidzeme واقع شده است. Vidzemes Augstskola (ViA) که رسماً توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط لتونی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو). Vidzemes Augstskola (ViA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لتونی 24 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. ViA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 5575

آکادمی بین المللی بالتیک

لتونی - اروپا
4, Lomonosova Str. Riga 1003 Riga Latvia

Baltijas Starptautiska akademija (آکادمی بین المللی بالتیک) که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ریگا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Daugavpils، Rezekne، Ventspils، Yelgava، Liepaya، Yekabpils، Smiltene. Baltijas Starptautiska akademija (BSA/BIA) که رسماً توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لتونیایی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. Baltijas Starptautiska akademija (BSA/BIA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لتونی 28 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی لتونی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BSA/BIA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5663

دانشکده اقتصاد فارغ التحصیل ریگا

لتونی - اروپا
Strelnieku iela 4a Riga 1010 Riga Latvia

Rigas Ekonomikas augstskola (مدرسه اقتصاد استکهلم در ریگا) که در سال 1994 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ ریگا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. Rigas Ekonomikas augstskola (SSE Riga) که رسماً توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لتونی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: زیر 250 دانشجو). Rigas Ekonomikas augstskola (SSE Riga) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لتونی 26 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SSE Riga همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5764

آکادمی فرهنگ لتونی

لتونی - اروپا
24 Ludzas Street Riga 1003 Riga Latvia

Latvijas Kulturas akademija (آکادمی فرهنگ لتونی) که در سال 1990 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ریگا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. Latvijas Kulturas akademija (LKA) که رسماً توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط لتونی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو). Latvijas Kulturas akademija (LKA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله لتونی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. LKA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6017

دانشکده حقوق فارغ التحصیل ریگا

لتونی - اروپا
Strelnieku iela 4 k-2 Riga 1010 Riga Latvia

Rigas Juridiska augstskola (دانشکده حقوق فارغ التحصیل ریگا) که در سال 1998 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ریگا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. Rigas Juridiska augstskola (RGSL) که رسماً توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لتونی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: زیر 250 دانشجو). Rigas Juridiska augstskola (RGSL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لتونی با قدمت 22 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. RGSL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6067

کالج دانشگاه ونتسپیلز

لتونی - اروپا
Inženieru iela 101 Ventspils 3601 Kurzeme Latvia

Ventspils Augstskola (دانشگاه علوم کاربردی Ventspils) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1997 تأسیس شد که در محیط روستایی شهر بزرگ Ventspils (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، Kurzeme واقع شده است. Ventspils Augstskola (VeA) که رسما توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط لتونی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو). Ventspils Augstskola (VeA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لتونی 23 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. VeA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6090

دانشگاه لیپاجاس

لتونی - اروپا
Liela Street 14 Liepaja 3401 Kurzeme Latvia

دانشگاه لیپاجاس (دانشگاه لیپاجا) که در سال 1954 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی انتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک لیپاجا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Kurzeme واقع شده است. دانشگاه Liepajas (LiepU) که رسما توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لتونی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000 تا 3999 دانشجو). Liepajas Universitate (LiepU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لتونی 66 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. LiepU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 6489

دانشکده مدیریت سیستم های اطلاعاتی

لتونی - اروپا
1 Lomonosova Str., build. 6 Riga 1019 Riga Latvia

Informacijas sistemu menedžmenta augstskola (دانشگاه ISMA) که در سال 1994 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ ریگا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Daugavpils، Ventspils. به طور رسمی توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، Informacijas sistemu menedžmenta augstskola (ISMA) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لتونی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: زیر 250 دانشجو). Informacijas sistemu menedžmenta augstskola (ISMA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله لتونی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ISMA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 6592

موسسه آموزش عالی بانکی

لتونی - اروپا
161 K.Valdemara Riga 1013 Riga Latvia

Banku augstskola (دانشکده لیسانس تجارت و امور مالی) که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ریگا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. Banku augstskola (BA) که رسما توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لتونی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو). Banku augstskola (BA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 23 ساله لتونی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی لتونی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6787

دانشکده بین المللی اقتصاد و مدیریت بازرگانی ریگا

لتونی - اروپا
Meža iela 3 Riga LV-1048 Riga Latvia

Rigas Starptautiska ekonomikas un biznesa administracijas augstskola (مدرسه بین المللی اقتصاد و مدیریت بازرگانی ریگا) در سال 1992 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ریگا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000000000000000000000 تا 500.000 نفر). ). این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Daugavpils است. Rigas Starptautiska ekonomikas un biznesa administracijas augstskola (RISEBA) که به طور رسمی توسط Latvijas Republikas Izglitibas un zinatnes ministrija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لتونی) به رسمیت شناخته شده است (RISEBA) یک کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 3000-3999 دانشجوی تحصیلات عالی) است. موسسه، نهاد. Rigas Starptautiska ekonomikas un biznesa administracijas augstskola (RISEBA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه مطالعه. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله لتونی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی لتونی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. RISEBA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6893