127 دانشگاه برتر لهستان به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ورشو

لهستان - اروپا
ul. Krakowskie Przedmiescie 26/28 Warszawa 00-927 Masovian Voivodeship Poland

Uniwersytet Warszawski (دانشگاه ورشو) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1816 تأسیس شد که در محیط شهری کلانشهر وارشوا (محدوده جمعیتی 1,000,000-5,000,000 نفر) و Voivodeship Masovian واقع شده است. Uniwersytet Warszawski (UW) که به طور رسمی توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان (وزارت علوم و آموزش عالی لهستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لهستانی (محدوده ثبت نام uniR: بیش از 45000 دانشجو) است. Uniwersytet Warszawski (UW) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لهستانی با قدمت 203 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی لهستانی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UW همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 384

دانشگاه Jagiellonian

لهستان - اروپا
ul. Golebia 24 Kraków 31-007 Lesser Poland Voivodeship Poland

Uniwersytet Jagiellonski (دانشگاه Jagiellonian) که در سال 1364 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ کراکوف (محدوده جمعیتی 500,000 تا 1,000,000 نفر)، Voivodeship لهستان کوچک واقع شده است. Uniwersytet Jagiellonski (UJ) که به طور رسمی توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان (وزارت علوم و آموزش عالی لهستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لهستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. Uniwersytet Jagiellonski (UJ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لهستانی با قدمت 656 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی لهستانی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UJ همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 426

دانشگاه صنعتی ورشو

لهستان - اروپا
pl. Politechniki 1 Warszawa 00-661 Masovian Voivodeship Poland

Politechnika Warszawska (دانشگاه فناوری ورشو) که در سال 1826 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ورشوا (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) وویودی مازووی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Plock است. Politechnika Warszawska (PW) که به طور رسمی توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان (وزارت علوم و آموزش عالی لهستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لهستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. Politechnika Warszawska (PW) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی لهستانی 194 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی لهستانی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. PW همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 637

دانشگاه علم و صنعت AGH

لهستان - اروپا
al. Mickiewicza 30 Kraków 30-059 Lesser Poland Voivodeship Poland

Akademia Górniczo-Hutnicza (دانشگاه علم و صنعت AGH) در سال 1919 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ کراکوف (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) و Lesser Poland واقع شده است. . Akademia Górniczo-Hutnicza (AGH) که رسماً توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان (وزارت علوم و آموزش عالی لهستان) به رسمیت شناخته شده است (AGH) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لهستانی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو). Akademia Górniczo-Hutnicza (AGH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لهستانی 101 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AGH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 717

دانشگاه آدام میکیویچ در پوزنان

لهستان - اروپا
ul. H. Wieniawskiego 1 Poznan 61-712 Greater Poland Voivodeship Poland

تاسیس در سال 1919، Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (دانشگاه Adam Mickiewicz در پوزنان) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ پوزنان (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) وویودای بزرگ لهستان واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Kalisz، Gniezno، Slubice. رسماً توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان (وزارت علوم و آموزش عالی لهستان)، Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (UaM) یک موسسه آموزش عالی مختلط لهستانی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (UaM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لهستانی 101 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UaM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 760

دانشگاه نیکلاس کوپرنیک در تورون

لهستان - اروپا
ul. Gagarina 11 Torun 87-100 Kuyavian-Pomeranian Voivodeship Poland

Uniwersytet Mikolaja Kopernika w Toruniu (دانشگاه نیکولاس کوپرنیک در تورون) در سال 1945 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک تورون (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، پومر کویاویان واقع شده است. وویودی. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در بیدگوشچ است. به طور رسمی توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان (وزارت علوم و آموزش عالی لهستان) به رسمیت شناخته شده است. Uniwersytet Mikolaja Kopernika w Toruniu (UMK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لهستانی 75 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UMK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 823

دانشگاه وروتسواف

لهستان - اروپا
pl. Uniwersytecki 1 Wroclaw 50-137 Lower Silesian Voivodeship Poland

Uniwersytet Wroclawski (دانشگاه Wroclawski) در سال 1702 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ Wroclaw (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر جمعیت)، Voivodeship Silesian Silesian واقع شده است. Uniwersytet Wroclawski (UWr) که به طور رسمی توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان (وزارت علوم و آموزش عالی لهستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لهستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. Uniwersytet Wroclawski (UWr) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لهستانی 317 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UWr همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 931

دانشگاه علم و صنعت Wroclaw

لهستان - اروپا
ul. Wybrzeze Wyspianskiego 27 Wroclaw 50-370 Lower Silesian Voivodeship Poland

Politechnika Wroclawska (دانشگاه علم و فناوری Wroclaw) که در سال 1945 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Wroclaw (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر)، Voivodeship Silesian Silesian واقع شده است. Politechnika Wroclawska (PW/WUST) که به طور رسمی توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان (وزارت علوم و آموزش عالی لهستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لهستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. Politechnika Wroclawska (PW/WUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی لهستانی با قدمت 74 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی لهستانی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PW/WUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 973

دانشگاه صنعتی رززوو ایگناسی لوکاسیویچ

لهستان - اروپا
ul. Wincentego Pola 2 Rzeszów 35-959 Podkarpackie Voivodeship Poland

Politechnika Rzeszowska im در سال 1951 تأسیس شد. Ignacego Lukasiewicza (دانشگاه فناوری Rzeszow ) یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Rzeszów (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، Voivodeship Podkarpackie واقع شده است. رسماً توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان، Politechnika Rzeszowska im به رسمیت شناخته شده است. Ignacego Lukasiewicza یک مؤسسه آموزش عالی لهستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Lukasiewicza دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لهستانی 69 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Lukasiewicza همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1045

دانشگاه گدانسک

لهستان - اروپا
ul. Jana Bazynskiego 8 Gdansk 80-309 Pomeranian Voivodeship Poland

Uniwersytet Gdanski (دانشگاه گدانسک) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1970 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر بزرگ گدانسک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر)، Voivodeship Pomeranian واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Sopot، Gdynia، Hel. Uniwersytet Gdanski (UG) که به طور رسمی توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لهستانی (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. Uniwersytet Gdanski (UG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لهستانی با قدمت 50 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1095

دانشگاه ماریا کوری-اسکلودوسکا در لوبلین

لهستان - اروپا
pl. Marii Curie-Skùodowskiej 5 Lublin 20-031 Lublin Voivodeship Poland

Uniwersytet Marii Curie-Sklodowskiej w Lublinie (دانشگاه ماریا کوری-اسکلودوسکا در لوبلین) که در سال 1944 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط لوبلین (محدوده جمعیت 250,000 تا 499,999 هکتار) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Bialej Podlaskiej، Bilgoraju، Kazimierzu Dolnym، Radomiu. به طور رسمی توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان (وزارت علوم و آموزش عالی لهستان) شناخته شده است، یک مؤسسه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجوی آموزش عالی لهستانی) . Uniwersytet Marii Curie-Sklodowskiej w Lublinie (UMCS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لهستانی 75 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UMCS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1202

دانشگاه سیلسیا در کاتوویتس

لهستان - اروپا
ul. Bankowa 12 Katowice 40-007 Silesian Voivodeship Poland

Uniwersytet Slaski w Katowicach (دانشگاه سیلزیا در کاتوویتس) در سال 1968 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط کاتوویتس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Silesian. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Sosnowiec، Cieszyn، Chorzów. Uniwersytet Slaski w Katowicach (ایالات متحده) که به طور رسمی توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان (وزارت علوم و آموزش عالی لهستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لهستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. Uniwersytet Slaski w Katowicach (ایالات متحده) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 52 ساله لهستانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی لهستانی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ایالات متحده همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1225
رتبه جهانی: 1329

دانشگاه فنی سیلسیا

لهستان - اروپا
ul. Akademicka 2A Gliwice 44-100 Silesian Voivodeship Poland

Politechnika Slaska (دانشگاه فناوری سیلزی) که در سال 1945 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک گلیویس (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، Voivodeship سیلزی واقع شده است. Politechnika Slaska (PS/SUT) که به طور رسمی توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لهستانی است (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو). Politechnika Slaska (PS/SUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لهستانی 75 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. PS/SUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1367

دانشگاه لودز

لهستان - اروپا
ul. G. Narutowicza 68 Lodz 90-131 Lodz Voivodeship Poland

Uniwersytet Lódzki (دانشگاه لودز) که در سال 1945 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ لودز (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر)، Voivodeship لودز واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Tomaszów Mazowiecki است. Uniwersytet Lódzki (UL) که به طور رسمی توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان (وزارت علوم و آموزش عالی لهستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لهستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. Uniwersytet Lódzki (UL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لهستانی 75 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UL همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 1535

دانشگاه صنعتی کراکو تادئوش کوشیوشکو

لهستان - اروپا
ul. Warszawska 24 Kraków 31-155 Lesser Poland Voivodeship Poland

Politechnika Krakowska im در سال 1945 تأسیس شد. Tadeusza Kosciuszki (دانشگاه فناوری Tadeusza Kosciuszko کراکوف) یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کراکوف (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) و Lesser Poland Voivodeship واقع شده است. رسماً توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان (وزارت علوم و آموزش عالی لهستان)، Politechnika Krakowska im به رسمیت شناخته شده است. Tadeusza Kosciuszki (PK/CUT) یک موسسه آموزش عالی مختلط لهستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kosciuszki (PK/CUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لهستانی 75 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. PK/CUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1596

دانشگاه صنعتی پوزنان

لهستان - اروپا
pl. Marii Curie-Sklodowskiej 5 Poznan 60-965 Greater Poland Voivodeship Poland

Politechnika Poznanska (دانشگاه فناوری پوزنان) در سال 1919 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ پوزنان (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر)، Voivodeship لهستان بزرگ واقع شده است. Politechnika Poznanska (PUT) که به طور رسمی توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان (وزارت علوم و آموزش عالی لهستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لهستانی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000 تا 24999 دانشجو). Politechnika Poznanska (PUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لهستانی 101 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی لهستانی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. PUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1669

دانشگاه WSB در پوزنان

لهستان - اروپا
al. Niepodlegùoúci 2 Poznan 61-874 Greater Poland Voivodeship Poland

Wyzsza Szkola Bankowa w Poznaniu (دانشگاه WSB) که در سال 1994 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ پوزنان (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) وویودای لهستان بزرگ واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Bydgoszcz, Chorzów, Gdansk, Opole, Szczecin, Torun, Wroclaw. Wyzsza Szkola Bankowa w Poznaniu (WSB) که به طور رسمی توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان (وزارت علوم و آموزش عالی لهستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لهستانی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. Wyzsza Szkola Bankowa w Poznaniu (WSB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. WSB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1731

آکادمی لئون کوزمینسکی

لهستان - اروپا
ul. Jagiellonska 57 Warszawa 03-301 Masovian Voivodeship Poland

آکادمیا لئونا کوزمینسکیگو (دانشگاه کوزمینسکی) که در سال 1993 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر وارشوا (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، Voivodeship Masovian واقع شده است. آکادمی لئونا کوزمینسکیگو (ALK/KU) که رسماً توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان (وزارت علوم و آموزش عالی لهستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی لهستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 8000-8999 دانشجو) است. . آکادمی لئونا کوزمینسکیگو (ALK/KU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لهستانی 27 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ALK/KU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1781

دانشگاه SWPS

لهستان - اروپا
ul. Chodakowska 19/31 Warszawa 03-815 Masovian Voivodeship Poland

Uniwersytet SWPS (دانشگاه علوم اجتماعی و انسانی SWPS) که در سال 1996 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر وارشوا (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) ووئوودوده واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: پوزنان، وروتسواف، سوپوت، کاتوویتس. Uniwersytet SWPS (SWPS) که به طور رسمی توسط وزیر علوم و آموزش عالی لهستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لهستانی است (محدوده ثبت نام با رتبه: 10000-14999 دانشجو). Uniwersytet SWPS (SWPS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لهستانی 24 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی لهستانی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SWPS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1924