4 دانشگاه برتر لیبریا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه کاتینگتون

لیبریا - آمریکای شمالی
PO Box 10-0277 Monrovia 1000 Montserrado Liberia

دانشگاه کاتینگتون که در سال 1998 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلانشهر مونروویا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) مونتسرادو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کاکاتا است. دانشگاه کاتینگتون (CU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش لیبریا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی لیبریایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین مسیحی-انگلیسی وابسته است. دانشگاه کاتینگتون (CU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 22 ساله لیبریایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. CU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10361

دانشگاه لیبریا

لیبریا - آمریکای شمالی
Capitol Hill Monrovia 9020 Montserrado Liberia

دانشگاه لیبریا در سال 1951 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مونروویا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) مونتسرادو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Fendall است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش لیبریا به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه لیبریا (UL) یک موسسه آموزش عالی لیبریایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه لیبریا (UL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لیبریایی 69 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی لیبریایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. UL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11707

دانشگاه اسقفی متدیست آفریقا

لیبریا - آمریکای شمالی
34 Camp Johnson Road Monrovia Montserrado Liberia

دانشگاه اسقفی متدیست آفریقایی که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مونروویا (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، مونتسرادو واقع شده است. دانشگاه اسقفی متدیست آفریقا (AMEU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش لیبریا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط لیبریایی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-متدیست وابسته است. دانشگاه اسقفی متدیست آفریقا (AMEU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 25 ساله لیبریایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی لیبریایی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AMEU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12265
رتبه جهانی: 12508