29 دانشگاه برتر لیبیا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه بین المللی پزشکی لیبی

لیبیا - آمریکای شمالی
Al-Kairawan Street, Al-Fowyhat Benghazi Benghazi Libya

دانشگاه بین‌المللی پزشکی لیبی که در سال 2007 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ بنغازی (محدوده جمعیتی 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه بین المللی پزشکی لیبی (LIMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی لیبی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط لیبیایی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی پزشکی لیبی (LIMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 13 ساله لیبی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی لیبی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. LIMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5217

دانشگاه طرابلس

لیبیا - آمریکای شمالی
PO Box 13275, University Road, Sidy Almasry Tripoli Tripoli Libya

دانشگاه طرابلس که در سال 1957 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر طرابلس (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: بن گاشر، جانزور. دانشگاه طرابلس (UoT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی لیبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی لیبیایی مختلط (محدوده ثبت نام واحد: بیش از 45000 دانشجو) است. دانشگاه طرابلس (UoT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 63 ساله لیبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی لیبی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UoT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را برای دانشجویان فراهم می کند، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 5971

دانشگاه میسوراتا

لیبیا - آمریکای شمالی
PO Box 2478 Misrata Misrata Libya

دانشگاه میسوراتا که در سال 1984 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Misrata (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: بن ولید، الخمس، زلیتن. دانشگاه میسوراتا (MisurataU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی لیبی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط لیبیایی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام واحد: بیش از 45000 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه Misurata (MisurataU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 36 ساله لیبی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی لیبی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. MisurataU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6946

دانشگاه بنغازی

لیبیا - آمریکای شمالی
Uruba Street, Garyunis Benghazi Benghazi Libya

دانشگاه بنغازی که در سال 1955 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ بنغازی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: اجدبیه، الکفره، المرج، الابیار، الوحات، گامنس، سلوق، توکرا. دانشگاه بنغازی (UoB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی لیبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی لیبیایی مختلط (محدوده ثبت نام واحد: بیش از 45000 دانشجو) است. دانشگاه بنغازی (UoB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 64 ساله لیبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UoB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8683

دانشگاه سبها

لیبیا - آمریکای شمالی
37 Environment Street Sabha 00218 Sabha Libya

دانشگاه سبها که در سال 1984 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک سبها (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: سربها، براک، مورزق، گات، اوبری، الشووریف، چاد. دانشگاه سبها (SU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی لیبی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است که در لیبی تحصیل می کند. دانشگاه سبها (SU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 36 ساله لیبی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی لیبی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8719

دانشگاه زاویه

لیبیا - آمریکای شمالی
PO Box 16418 Zawiya Tripolitania Libya

دانشگاه زاویه که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط Zawiya (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، طرابلس واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: الزاویه، العجائلات، زواره. دانشگاه زاویه که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی لیبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی لیبیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه زاویه دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 32 ساله لیبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه زاویه همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9035

دانشگاه عزایتونا

لیبیا - آمریکای شمالی
PO Box 5338 Tripoli Tripoli Libya

دانشگاه Azzaytuna که در سال 2001 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلانشهر طرابلس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Azzaytuna (AZU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی لیبی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط لیبیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه Azzaytuna (AZU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 19 ساله لیبی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی لیبی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AZU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 9835

دانشگاه عمر المختار

لیبیا - آمریکای شمالی
PO Box 991 Bayda Jabal al Akhdar Libya

دانشگاه عمر المختار که در سال 1960 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط بیدا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) جبل الاخدر واقع شده است. دانشگاه عمر المختار (OMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی لیبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی لیبیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 40,000-44,999 دانشجو) است. دانشگاه عمر المختار (OMU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 60 ساله لیبی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی لیبی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. OMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10303
رتبه جهانی: 10674

آکادمی لیبی برای تحصیلات تکمیلی

لیبیا - آمریکای شمالی
PO Box 79031, Janzour Tripoli Tripoli Libya

آکادمی تحصیلات تکمیلی لیبی که در سال 1988 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر طرابلس (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: بنغازی، میسوراتا. آکادمی لیبی برای تحصیلات تکمیلی که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی لیبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لیبی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو). آکادمی لیبی برای تحصیلات تکمیلی دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 32 ساله لیبی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی لیبی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. آکادمی تحصیلات تکمیلی لیبی همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10718

دانشگاه المرگیب

لیبیا - آمریکای شمالی
Port Street Al Khums 40414 Elmergib Libya

دانشگاه المرگیب که در سال 1991 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط الخمس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) المرگیب واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: مصلات، الگاربولی، گسر اخیار. دانشگاه المرگیب (EMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی لیبی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لیبی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه المرگیب (EMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله لیبی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی لیبی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. EMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10821

دانشگاه غاریان

لیبیا - آمریکای شمالی
Gharyan Nalut Libya

دانشگاه غاریان که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک غاریان (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، نالوت واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Assabah, Mezda, Kikla, Nalut, Drj, Zintan, Bader, Jado. دانشگاه غریان (GU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی لیبی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی در لیبی است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه غریان (GU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله لیبی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی لیبی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. GU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 11469

دانشگاه طرابلس الاهلیا

لیبیا - آمریکای شمالی
Tripoli Tripoli Libya

دانشگاه طرابلس الاهلیا که در سال 1999 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر طرابلس (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه طرابلس الاهلیا که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی لیبی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی لیبیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه طرابلس الاهلیا دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 21 ساله لیبی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی لیبی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه طرابلس الاهلیا همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12708
رتبه جهانی: 13116