37 دانشگاه برتر لیتوانی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ویلنیوس

لیتوانی - اروپا
Universiteto Street 3 Vilnius 01513 Vilnius Lithuania

دانشگاه ویلنیوس (دانشگاه ویلنیوس) که در سال 1579 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ویلنیوس (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کاوناس است. Vilniaus Universitetas (VU) که توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministriija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لیتوانی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو). دانشگاه ویلنیوس (VU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 441 ساله لیتوانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. VU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 937

دانشگاه صنعتی کاوناس

لیتوانی - اروپا
K. Donelaicio g. 73 Kaunas 44249 Kaunas Lithuania

Kauno technologijos universitetas (دانشگاه فناوری کاوناس) که در سال 1922 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط کاوناس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Panevezys است. Kauno technologijos universitetas (KTU) که رسماً توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministriija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لیتوانیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Kauno technologijos universitetas (KTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 98 ساله لیتوانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. KTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1496

دانشگاه ویتاوتاس مگنوس

لیتوانی - اروپا
K. Donelaicio g. 58 Kaunas 44248 Kaunas Lithuania

Vytauto Didžiojo universitetas (دانشگاه ویتاوتاس مگنوس) که در سال 1922 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط کاوناس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. Vytauto Didžiojo universitetas (VDU) که رسماً توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزشی عالی لیتوانیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام رتبه بندی: 8000-8999 دانشجو) است که به صورت رسمی تحصیلی لیتوانیایی دارد. وابسته به مذهب مسیحی-کاتولیک. Vytauto Didžiojo universitetas (VDU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 98 ساله لیتوانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی لیتوانیایی را انتخابی ترین موسسه می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. VDU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1753

دانشگاه فنی ویلنیوس گدیمیناس

لیتوانی - اروپا
Sauletekio al. 11 Vilnius 10223 Vilnius Lithuania

دانشگاه ویلنیوس گدیمینو تکنیکوس (دانشگاه فنی ویلنیوس گدیمیناس) که در سال 1956 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ویلنیوس (محدوده جمعیتی 500000 تا 1000000 نفر جمعیت) واقع شده است. Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas (VGTU) که رسماً توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministriija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجوی آموزش عالی لیتوانیایی) با مذهب مسیحی-کاتولیک. Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas (VGTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لیتوانیایی 64 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی لیتوانی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. VGTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1905

دانشگاه میکولو رومریو

لیتوانی - اروپا
20 Ateities Street Vilnius 08303 Vilnius Lithuania

دانشگاه میکولو رومریو (دانشگاه مایکولاس رومریس) که در سال 1990 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ویلنیوس (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کاوناس است. Mykolo Romerio Universitetas (MRU) که رسما توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministriija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لیتوانیایی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. Mykolo Romerio Universitetas (MRU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 30 ساله لیتوانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. MRU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2397

دانشگاه کلایپدوس

لیتوانی - اروپا
H. Manto g. 84 Klaipeda 92294 Klaipeda Lithuania

Klaipedos Universitetas (دانشگاه کلایپدا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1991 تأسیس شد که در محیط شهری شهر کوچک کلایپدا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. دانشگاه Klaipedos (KU) که به طور رسمی توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministriija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی لیتوانیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 8000-8999 دانشجو) است. Klaipedos Universitetas (KU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله لیتوانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی لیتوانی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3035

دانشگاه علوم بهداشت لیتوانی

لیتوانی - اروپا
A. Mickeviciaus str. 9 Kaunas 44307 Kaunas Lithuania

Lietuvos sveikatos mokslu universitetas (دانشگاه علوم بهداشت لیتوانی) که در سال 1922 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط کاوناس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. Lietuvos sveikatos mokslu universitetas (LSMU) که به طور رسمی توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 4000-4999 دانشجوی لیتوانی) است. Lietuvos sveikatos mokslu universitetas (LSMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لیتوانیایی 98 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی لیتوانی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. LSMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3736

دانشگاه سیائولیو

لیتوانی - اروپا
P. Visinskio Street 38 Siauliai 76352 Siauliai Lithuania

Šiauliu Universitetas (دانشگاه Siauliai) که در سال 1948 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Siauliai (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. Šiauliu Universitetas (ŠU) که به طور رسمی توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministriija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لیتوانیایی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. Šiauliu Universitetas (ŠU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لیتوانیایی 72 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ŠU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3829

دانشگاه علوم انسانی اروپا

لیتوانی - اروپا
Tauro Street 12 Vilnius 01114 Vilnius Lithuania

Europos Humanitarinis Universitetas (دانشگاه علوم انسانی اروپا) که در سال 1992 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ویلنیوس (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministriija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، Europos Humanitarinis Universitetas (EHU) یک موسسه آموزش عالی مختلط لیتوانیایی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 500-999 دانشجو) است. Europos Humanitarinis Universitetas (EHU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی لیتوانیایی 28 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. EHU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5375

دانشگاه مدیریت و اقتصاد ISM

لیتوانی - اروپا
Arkliu g. 18 Vilnius 01305 Kaunas Lithuania

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas (دانشگاه مدیریت و اقتصاد ISM) که در سال 1999 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ ویلنیوس (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) کاوناس واقع شده است. ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas (ISM) که به طور رسمی توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لیتوانیایی (ISM) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام واحد رتبه: 1000-1999 دانشجو) . ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas (ISM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 21 ساله لیتوانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ISM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5460

کالج ویلنیوس

لیتوانی - اروپا
Saltoniškiu g. 58 Vilnius 08105 Vilnius Lithuania

Vilniaus kolegija (کالج ویلنیوس) که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ویلنیوس (محدوده جمعیت 500000 تا 1000000 نفر) واقع شده است. Vilniaus kolegija (VK) که رسماً توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی لیتوانیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه بندی تک: 6000-6999 دانشجو) است. Vilniaus kolegija (VK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله لیتوانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. VK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 5465

دانشگاه ورزش لیتوانی

لیتوانی - اروپا
Sporto str. 6 Kaunas 44221 Kaunas Lithuania

Lietuvos sporto universitetas (دانشگاه ورزشی لیتوانی) که در سال 1934 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط کاوناس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. Lietuvos sporto universitetas (LSU) که به طور رسمی توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministriija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لیتوانی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو). Lietuvos sporto universitetas (LSU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 86 ساله لیتوانیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. LSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5879

آکادمی هنر ویلنیوس

لیتوانی - اروپا
Maironio Str. 6 Vilnius 01124 Vilnius Lithuania

Vilniaus Dailes Akademija (آکادمی هنر، ویلنیوس) در سال 1793 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ویلنیوس (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Kaunas، Klaipeda، Telsiai. Vilniaus Dailes Akademija (VDA) که رسماً توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministriija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لیتوانیایی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. Vilniaus Dailes Academija (VDA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 227 ساله لیتوانی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. VDA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6201

کالج کاوناس

لیتوانی - اروپا
Pramones pr. 20 Kaunas 50468 Kaunas Lithuania

Kauno Kolegija (کالج کاوناس) که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط کاوناس (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Druskininkai، Taurage. Kauno Kolegija (KK) که به طور رسمی توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministriija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی لیتوانیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. Kauno Kolegija (KK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله لیتوانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی لیتوانیایی را به یک مؤسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. KK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6515

آکادمی موسیقی و تئاتر لیتوانی

لیتوانی - اروپا
Gedimino pr. 42 Vilnius 01110 Vilnius Lithuania

Lietuvos muzikos ir teatro akademija (آکادمی موسیقی و تئاتر لیتوانی) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1933 تأسیس شد که در محیط شهری شهر بزرگ ویلنیوس (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کلایپدا است. Lietuvos muzikos ir teatro akademija (LMTA) که به طور رسمی توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانشجوی آموزش عالی لیتوانیایی) . Lietuvos muzikos ir teatro akademija (LMTA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 87 ساله لیتوانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی لیتوانی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. LMTA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6689

دانشگاه بین المللی ال سی سی

لیتوانی - اروپا
Kretingos g. 36 Klaipeda 92307 Klaipeda Lithuania

LCC tarptautinis universitetas (دانشگاه بین المللی LCC) که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک کلایپدا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. LCC tarptautinis universitetas (LCC) که به طور رسمی توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی لیتوانیایی بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500 تا 999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی لیتوانیایی مختلط است. با مذهب مسیحی-ارتدوکس. LCC tarptautinis universitetas (LCC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله لیتوانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی لیتوانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. LCC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6897

کالج ایالتی کلایپدا

لیتوانی - اروپا
Jaunystes g. 1 Klaipeda 91274 Klaipeda Lithuania

Klaipedos valstybine kolegija (کالج دولتی کلایپدا) که در سال 2009 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک کلایپدا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. Klaipedos valstybine kolegija (KVK) یک موسسه آموزش عالی لیتوانیایی است که به طور رسمی توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministriija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است. Klaipedos valstybine kolegija (KVK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 11 ساله لیتوانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. KVK همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 7984

کالج بازرگانی ویلنیوس

لیتوانی - اروپا
Kalvariju 129 Vilnius 08221 Vilnius Lithuania

Vilniaus verslo kolegija (کالج تجاری ویلنیوس) که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ویلنیوس (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: کاوناس، کلایپدا. Vilniaus verslo kolegija (VVK) که رسماً توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministriija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی لیتوانیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: زیر 250 دانشجو) است. Vilniaus verslo kolegija (VVK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 31 ساله لیتوانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. VVK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8097

کالج پانوزیس

لیتوانی - اروپا
Laisves a. 23, Panevežys 35200 Panevezys Lithuania

Panevežio kolegija (کالج Panevežys) که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Panevežys (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) Panevezys واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Rokiðkis است. Panevežio kolegija (PK) که به طور رسمی توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministriija (وزارت آموزش و پرورش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی لیتوانیایی کوچک (محدوده ثبت نام uniRank: 2000-2999 دانشجو) است. Panevežio kolegija (PK) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله لیتوانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8172

دانشگاه کازیمیراس سیموناویسیوس

لیتوانی - اروپا
Kauno g. 34 Vilnius 02189 Vilnius Lithuania

Kazimiero Simonaviciaus universitetas (دانشگاه Kazimieras Simonavicius) که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ ویلنیوس (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کلایپدا است. Kazimiero Simonaviciaus universitetas (KSU) که رسماً توسط Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministriija (وزارت آموزش و علوم جمهوری لیتوانی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لیتوانیایی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. Kazimiero Simonaviciaus universitetas (KSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. KSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8182