3 دانشگاه برتر لیختن اشتاین به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه لیختن اشتاین

لیختن اشتاین - اروپا
Fürst-Franz-Josef-Strasse Vaduz 9490 Liechtenstein

Universität Liechtenstein (دانشگاه لیختن اشتاین) که در سال 1961 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط وادوز (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) واقع شده است. Universität Liechtenstein (UNILI) که به طور رسمی توسط وزارت امور داخلی، آموزش و محیط زیست لیختن اشتاین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط لیختن اشتاین (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. Universität Liechtenstein (UNILI) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 59 ساله لیختن اشتاین دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNILI همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3243

آکادمی بین المللی فلسفه

لیختن اشتاین - اروپا
Im Schwibboga 7b-c Bendern 9487 Liechtenstein

آکادمی بین المللی فلسفه (Internationale Akademie für Philosophie) یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در سال 1986 تأسیس شد که در محیط شهری شهر متوسط بندرن (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: سانتیاگو د شیلی، گرانادا. Akademie für Philosophie (IAP) که به طور رسمی توسط وزارت امور داخلی، آموزش و محیط زیست لیختن اشتاین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط لیختن اشتاین (محدوده ثبت نام تک رتبه: زیر 250 دانشجو) است. Internationale Akademie für Philosophie (IAP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 34 ساله لیختن اشتاین دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی لیختن اشتاین را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IAP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8136

دانشگاه خصوصی در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین - اروپا
Dorfstrasse 24 Triesen 9495 Liechtenstein

دانشگاه خصوصی لیختن اشتاین (دانشگاه علوم انسانی در لیختن اشتاین) که در سال 2004 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط تریسن (محدوده جمعیت 2،999-2000 نفر) واقع شده است. . به طور رسمی توسط وزارت امور داخلی، آموزش و محیط زیست لیختن اشتاین، دانشگاه خصوصی im fürstentum لیختن اشتاین (UFL) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط لیختن اشتاین (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: زیر 250 دانشجو) است. دانشگاه خصوصی لیختن‌اشتاین (UFL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله لیختن اشتاین دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UFL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8838