6 دانشگاه برتر ماداگاسکار به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه آنتاناناریوو

ماداگاسکار - آمریکای شمالی
Campus Universitaire d'Ankatso; Boîte Postale 566 Ambohitsaina Antananarivo 101 Antananarivo Madagascar

دانشگاه آنتاناناریوو (دانشگاه آنتاناناریوو) که در سال 1961 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر آنتاناناریوو (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه آنتاناناریوو که رسماً توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ماداگاسکار (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ماداگاسکار) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مالاگاسی است. Université d'Antananarivo دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مالاگاسی 59 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. Université d'Antananarivo همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6230

دانشگاه تواماسینا

ماداگاسکار - آمریکای شمالی
Boîte Postale 591 Barikadimy Toamasina 501 Toamasina Madagascar

Université de Toamasina (دانشگاه تواماسینا) که در سال 1977 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک تواماسینا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. Université de Toamasina که رسماً توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ماداگاسکار (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ماداگاسکار) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مالاگاسی است. Université de Toamasina دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 43 ساله مالاگاسی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. Université de Toamasina همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10844

دانشگاه تولیارا

ماداگاسکار - آمریکای شمالی
Maninday; Boîte Postale 185 Toliara 601 Toliara Madagascar

دانشگاه تولیارا (دانشگاه تولیاری) که در سال 1977 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک تولیارا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه تولیارا که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ماداگاسکار رسماً توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ماداگاسکار به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مالاگاسی است. Université de Toliara دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 43 ساله مالاگاسی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. دانشگاه د تولیارا همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11033

دانشگاه فیانارانتسوآ

ماداگاسکار - آمریکای شمالی
Boîte Postale 1264 Fianarantsoa 301 Fianarantsoa Madagascar

Université de Fianarantsoa (دانشگاه Fianarantsoa) که در سال 1977 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Fianarantsoa (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. دانشگاه Fianarantsoa که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ماداگاسکار رسماً توسط Ministère de l'Enseignement Supérieur et de la Recherche Scientifique، ماداگاسکار (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ماداگاسکار) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مالاگاسی است. Université de Fianarantsoa دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 43 ساله مالاگاسی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. Université de Fianarantsoa همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 11182

دانشگاه ماهاجانگا

ماداگاسکار - آمریکای شمالی
5 Rue Georges V Mahajanga 401 Mahajanga Madagascar

دانشگاه ماهاجانگا (دانشگاه ماهاجانگا) که در سال 1977 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط ماهاجانگا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. ماداگاسکار (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ماداگاسکار) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی ماداگاسکار به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه ماهاجانگا (UMGA) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 1,9991 دانشجوی همکار) موسسه آموزش عالی مالاگازی. Université de Mahajanga (UMGA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 43 ساله مالاگاسی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی مالاگاسی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UMGA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 11334