22 دانشگاه برتر مالاوی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه مالاوی

مالاوی - آمریکای شمالی
PO Box 278 Zomba Southern Region Malawi

دانشگاه مالاوی که در سال 1964 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک زومبا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، منطقه جنوبی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Blantyre، Lilongwe. به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی مالاوی به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه مالاوی (یونیما) یک مؤسسه آموزش عالی مالاوی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه مالاوی (یونیما) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی مالاویایی با قدمت 56 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. یونیما همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7109

دانشگاه یونیکاف، مالاوی

مالاوی - آمریکای شمالی
Unit 1 Shoppers Mall (Opposite Game & Shoprite), Area 4, Plot 67 Lilongwe Central Region Malawi

دانشگاه یونیکاف، مالاوی یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلانشهر لیلونگوه (محدوده جمعیتی بین 1،000،000-5،000،000 نفر)، منطقه مرکزی واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم و فناوری مالاوی، دانشگاه یونیکاف، مالاوی یک موسسه آموزش عالی مالاویایی مختلط است. دانشگاه یونیکاف، مالاوی دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشگاه یونیکاف، مالاوی همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9179

دانشگاه علم و صنعت مالاوی

مالاوی - آمریکای شمالی
Off Robert Mugabe Highway, Near Ndata Farm in Thyolo; PO Box 5196 Limbe Southern Region Malawi

دانشگاه علم و صنعت مالاوی که در سال 2012 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط لیمبه (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، منطقه جنوبی واقع شده است. به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی مالاوی به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه علم و صنعت مالاوی (MUST) یک مؤسسه آموزش عالی مالاویایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه علم و صنعت مالاوی (MUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مالاویایی 8 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10546

دانشگاه لیوینگستونیا

مالاوی - آمریکای شمالی
PO Box 112, Mzuzu Livingstonia Northern Region Malawi

دانشگاه لیوینگستونیا در سال 1895 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر متوسط لیوینگستونیا (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) منطقه شمالی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در اکوندنی است. به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی مالاوی به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه لیوینگستونیا (UNILIA) یک موسسه آموزش عالی مختلط مالاویایی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-پریشبیتری وابسته است. دانشگاه لیوینگستونیا (UNILIA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه) در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNILIA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11206

دانشگاه کاتولیک مالاوی

مالاوی - آمریکای شمالی
PO Box 5452 Limbe Southern Region Malawi

دانشگاه کاتولیک مالاوی که در سال 2006 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط لیمبه (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، منطقه جنوبی واقع شده است. به طور رسمی توسط شورای ملی آموزش عالی مالاوی به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه کاتولیک مالاوی (CUNIMA) یک موسسه آموزش عالی مالاوی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه کاتولیک مالاوی (CUNIMA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مالاوی 14 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی مالاوی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CUNIMA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11289

دانشگاه بین المللی بلانتایر

مالاوی - آمریکای شمالی
Tikumbe Building, off Naperi Road Blantyre Southern Region Malawi

دانشگاه بین المللی بلانتایر که در سال 2008 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بلانتایر (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه جنوبی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در نیو ناپری است. دانشگاه بین المللی بلانتایر (BIU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم و فناوری مالاوی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مالاویایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه بین‌المللی بلانتایر (BIU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مالاوی 12 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی مالاوی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 12837
رتبه جهانی: 13044

دانشگاه اکسپلویتز

مالاوی - آمریکای شمالی
Exploits University Building, Kenyatta Drive Lilongwe Central Region Malawi

دانشگاه اکسپلویتز یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر لیلونگوه (محدوده جمعیت 1000000-5000000 نفر) منطقه مرکزی واقع شده است. دانشگاه اکسپلویتز (EU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علم و فناوری مالاوی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مالاویایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه اکسپلویتز (EU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مالاوی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی مالاوی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. اتحادیه اروپا همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 13271