6 دانشگاه برتر مالت به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه مالت

مالت - اروپا
Tal-Qroqq Campus Msida MSD 2080 Malta

دانشگاه مالت که در سال 1769 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط مسیدا (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در گوزو است. رسما توسط وزارت آموزش و پرورش به رسمیت شناخته شده است؟ دانشگاه مالت، دانشگاه مالت (UM) یک مؤسسه آموزش عالی مالتا با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 8000-8999 دانشجو) است. دانشگاه مالت (UM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مالتی با قدمت ۲۵۱ ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 963

کالج هنر، علم و فناوری مالتا

مالت - اروپا
Rahal Gdid Paola PLA 9032 Malta

کالج هنر، علم و فناوری مالتا که در سال 2001 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط پائولا (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) واقع شده است. رسما توسط وزارت آموزش و پرورش به رسمیت شناخته شده است؟ کالج مالتا، کالج هنر، علم و فناوری مالتا (MCAST) یک موسسه آموزش عالی مالتی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. کالج هنر، علم و فناوری مالتا (MCAST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. MCAST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5338

موسسه مطالعات گردشگری مالت

مالت - اروپا
Aviation Park, Aviation Avenue Luqa LQA 9023 Malta

مؤسسه مطالعات گردشگری مالتا که در سال 1987 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط لوقا (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در گوزو است. رسما توسط وزارت آموزش و پرورش به رسمیت شناخته شده است؟ مالتا، موسسه مطالعات گردشگری مالت (ITS) یک موسسه آموزش عالی مالتا است. مؤسسه مطالعات گردشگری مالت (ITS) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ITS همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8481

دانشگاه آمریکایی مالت

مالت - اروپا
Triq Dom Mintoff Cospicua BML 1013 Malta

دانشگاه آمریکایی مالت که در سال 2016 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط کوسپیکوا (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Marsaskala است. رسما توسط وزارت آموزش و پرورش به رسمیت شناخته شده است؟ از مالتا، دانشگاه آمریکایی مالت (AUM) یک مؤسسه آموزش عالی مالتی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: زیر 250 دانشجو) بسیار کوچک است. دانشگاه آمریکایی مالت (AUM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مالتی با قدمت 4 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی مالتی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AUM همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10068