45 دانشگاه برتر مالزی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه مالایا

مالزی - آسیا
Pantai Valley Kuala Lumpur 50603 Kuala Lumpur Malaysia

دانشگاه مالایا (دانشگاه مالایا) که در سال 1905 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر کوالالامپور (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه مالایا (UM) که به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مالزیایی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه مالایا (UM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مالزیایی با قدمت 115 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UM همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 634

دانشگاه کبانگ ساان مالزی

مالزی - آسیا
Jalan Reko Bangi 43600 Selangor Malaysia

دانشگاه کبانگ ساان مالزی (دانشگاه ملی مالزی) که در سال 1970 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ بانگی (محدوده جمعیت 10،000 تا 49،999 نفر)، سلانگور واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Cheras، کوالالامپور. دانشگاه Kebangsaan مالزی (UKM) که به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مالزیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه Kebangsan مالزی (UKM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی مالزیایی با قدمت 50 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UKM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 655

دانشگاه پوترا مالزی

مالزی - آسیا
Universiti Putra Malaysia Seri Kembangan 43400 Selangor Malaysia

دانشگاه پوترا مالزی (دانشگاه پوترا مالزی) که در سال 1973 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ سری کمبانگان (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) سلانگور واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: بینتولو، ساراواک. دانشگاه پوترا مالزی (UPM) که به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مالزیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه پوترا مالزی (UPM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UPM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 833

دانشگاه فناوری مارا

مالزی - آسیا
Shah Alam 40450 Selangor Malaysia

Universiti Teknologi MARA (دانشگاه فنی MARA) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1956 تأسیس شد که در محیط شهری شهر متوسط شاه علم (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) سلانگور واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Petaling Jaya، Puncak Alam City. Universiti Teknologi MARA (UiTM) که به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مالزیایی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. Universiti Teknologi MARA (UiTM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مالزیایی 64 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UiTM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 846

دانشگاه فناوری مالزی

مالزی - آسیا
Skudai, Locked Bag 791 Johor Bahru 81310 Johor Malaysia

دانشگاه فناوری مالزی (دانشگاه فناوری مالزی) که در سال 1904 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ جوهور بارو (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) جوهور واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کوالالامپور است. Universiti Teknologi Malaysia (UTM) که به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مالزی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو). Universiti Teknologi مالزی (UTM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مالزیایی با قدمت 116 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UTM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 854

دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی

مالزی - آسیا
Jalan Gombak Kuala Lumpur 68100 Kuala Lumpur Malaysia

دانشگاه اسلام آنتاربانگسا مالزی (دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی) که در سال 1983 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوالالامپور (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در گمبک نیز می باشد. Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (IIUM) که به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مالزیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 20,000-24,999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه اسلام آنتارابانگسا مالزی (IIUM) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مالزیایی 37 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. IIUM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1214

دانشگاه مالزی ساراواک

مالزی - آسیا
Jalan Datuk Mohd Musa Kota Samarahan 94300 Sarawak Malaysia

دانشگاه مالزی ساراواک (دانشگاه مالزی، ساراواک) که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک کوتا ساماراهان (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، ساراواک واقع شده است. دانشگاه مالزی ساراواک (UNIMAS) که به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مالزیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام uniRank: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه مالزی ساراواک (UNIMAS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مالزیایی 27 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. یونیماس همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1468

دانشگاه اوتارا مالزی

مالزی - آسیا
Sintok 06010 Kedah Malaysia

دانشگاه اوتارا مالزی (دانشگاه شمالی مالزی) که در سال 1984 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ سینتوک (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، کداه واقع شده است. دانشگاه اوتارا مالزی (UUM) که به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مالزیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه اوتارا مالزی (UUM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مالزیایی 36 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی مالزی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UUM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1517

دانشگاه تونکو عبدالرحمن

مالزی - آسیا
Jalan Sungai Long, Bandar Sungai Long, Cheras Kajang 43000 Selangor Malaysia

دانشگاه تونکو عبدالرحمن (دانشگاه تونکو عبدالرحمن) که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط کاجانگ (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، سلانگور واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کامپر است. دانشگاه تونکو عبدالرحمان (UTAR) که به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مالزیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20,000 تا 24,999 دانشجو) است. دانشگاه تونکو عبدالرحمن (UTAR) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مالزیایی 18 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی مالزی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UTAR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1710

دانشگاه آموزش سلطان ادریس

مالزی - آسیا
Jalan Slim Tanjong Malim 35900 Perak Malaysia

Universiti Pendidikan Sultan Idris (دانشگاه آموزش سلطان ادریس) که در سال 1922 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک تانجونگ مالیم (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، پراک واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در رودخانه اسلیم است. به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی)، دانشگاه Pendidikan Sultan Idris (UPSI) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مالزیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. Universiti Pendidikan Sultan Edris (UPSI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مالزیایی 97 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی مالزی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UPSI همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2102

Universiti Tun Hussein Onn مالزی

مالزی - آسیا
Beg Berkunci 101, Parit Raja Batu Pahat 86400 Johor Malaysia

دانشگاه تون حسین اون مالزی (دانشگاه تون حسین اون مالزی) که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک باتو پاهات (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، جوهور واقع شده است. . Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM) که توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مالزی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو). دانشگاه Tun Hussein Onn مالزی (UTHM) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله مالزی دارای سیاست پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UTHM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 2121

دانشگاه صباح مالزی

مالزی - آسیا
Locked Bag 2073 Kota Kinabalu 88999 Sabah Malaysia

دانشگاه مالزی صباح (دانشگاه صباح مالزی) که در سال 1994 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط کوتا کینابالو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، صباح واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Labuan است. دانشگاه مالزی صباح (UMS) که به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مالزیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000 تا 14,999 دانشجو) است. دانشگاه مالزی صباح (UMS) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UMS همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2432

دانشگاه مالزی پاهانگ

مالزی - آسیا
Lebuhraya Tun Razak Kuantan 26300 Pahang Malaysia

دانشگاه مالزی پاهانگ (دانشگاه مالزی، پاهانگ) که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط کوانتان (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، پاهانگ واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در پکان نیز می باشد. دانشگاه مالزی پاهانگ (UMP) که به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مالزیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. دانشگاه مالزی پاهانگ (UMP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مالزیایی 18 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی مالزی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UMP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2768

Universiti Sains Islam مالزی

مالزی - آسیا
Bandar Baru Nilai Nilai 71800 Negeri Sembilan Malaysia

Universiti Sains Islam Malaysia (دانشگاه علوم اسلامی مالزی) که در سال 1998 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ نیلای (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر)، Negeri Sembilan واقع شده است. Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) که رسما توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مالزیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 7000-7999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 22 ساله مالزی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. USIM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2904

دانشگاه چند رسانه ای

مالزی - آسیا
Jalan Multimedia Cyberjaya 63100 Selangor Malaysia

دانشگاه چندرسانه‌ای که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ Cyberjaya (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر)، سلانگور واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Bukit Beruang است. دانشگاه چند رسانه ای (MMU) که به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مالزیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه چندرسانه‌ای (MMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله مالزی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. MMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 3314

دانشگاه سلطان زین العابدین

مالزی - آسیا
Jalan Sultan Mahmud Kuala Terengganu 20400 Terengganu Malaysia

دانشگاه سلطان زینال ابیدین (دانشگاه دارالایمان، مالزی) در سال 2005 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط کوالا ترنگانو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، ترنگانو واقع شده است. دانشگاه سلطان زینال ابیدین (UniSZA) که به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی دینی مالزیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام رتبه تک رتبه: 9000 تا 9999 دانشجو) است که به طور رسمی به مؤسسه آموزش عالی اسلامی وابسته است. دانشگاه سلطان زین العابدین (UniSZA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UniSZA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3354

دانشگاه فنی ملاکا مالزی

مالزی - آسیا
Karung Berkunci 1200, Hang Tuah Jaya Ayer Keroh 75450 Malacca Malaysia

Universiti Teknikal Malaysia Melaka (دانشگاه فنی مالزی، Melaka) که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ Ayer Keroh (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) مالاکا واقع شده است. Universiti Teknikal Malaysia Melaka (UTeM) که به طور رسمی توسط Kementerian Pendidikan Tinggi (وزارت آموزش عالی مالزی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مالزی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 8000-8999 دانشجو) است. Universiti Teknikal Malaysia Melaka (UTeM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UTeM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3399