10 دانشگاه برتر مالی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه علم، فناوری و فناوری باماکو

مالی - آمریکای شمالی
Bamako Bamako Capital District Mali

دانشگاه علوم و فنون باماکو (دانشگاه علم و فناوری باماکو) که در سال 2011 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر باماکو (محدوده جمعیتی بین 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. منطقه پایتخت باماکو به رسمیت شناخته شده توسط Ministère de l'Enseignement Supérieur et de la Recherche Scientifique، مالی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات مالی)، دانشگاه علوم، تکنیک ها و فناوری های باماکو (USTTB) یک موسسه آموزش عالی مالی است. دانشگاه علوم، تکنیک‌ها و فناوری‌های باماکو (USTTB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. USTTB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11014

دانشگاه علوم حقوقی و سیاسی باماکو

مالی - آمریکای شمالی
Bamako Bamako Capital District Mali

Université des Sciences juridiques et politiques de Bamako (دانشگاه حقوق و علوم سیاسی باماکو) که در سال 2011 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر باماکو (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,0000000000000000000 تا 000 هزار نفر باماکو) واقع شده است. ناحیه. به رسمیت شناخته شده توسط Ministère de l'Enseignement Supérieur et de la Recherche Scientifique، مالی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات مالی)، دانشگاه علوم حقوقی و سیاسی باماکو (USJPB) یک موسسه آموزش عالی مالی است. دانشگاه علوم حقوقی و سیاسی باماکو (USJPB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. USJPB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11943

موسسه پلی تکنیک روستایی برای آموزش و تحقیقات کاربردی کاتیبوگو

مالی - آمریکای شمالی
Katibougou Koulikoro Mali

مؤسسه پلی‌تکنیک Rural de Formation et de Recherches Appliquées de Katibougou (موسسه آموزشی و تحقیقات کاربردی پلی‌تکنیک روستایی Katibougou) که در سال 1897 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ Katibougou (محدوده جمعیت 000-001) واقع شده است. 49999 نفر) کولیکورو. به رسمیت شناخته شده توسط Ministère de l'Enseignement Supérieur et de la Recherche Scientifique، مالی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات مالی)، Institut Polytechnique Rural de Formation et de Recherches Appliquées de Katibougou (IPR-IFRA) یک آموزش عالی مشترک مالی است. موسسه، نهاد. Institut Polytechnique Rural de Formation et de Recherches Appliquées de Katibougou (IPR-IFRA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. IPR-IFRA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12347

دانشکده ملی مهندسین آبدرهامه بابا توره

مالی - آمریکای شمالی
Bamako Bamako Capital District Mali

École Nationale d'Ingénieurs Abderhame Baba Touré (مدرسه ملی مهندسین Abderhamane Baba Touré) که در سال 1963 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر باماکو (محدوده جمعیت 1,000,000 بیت، 000،000،000،000،000،000،000،000،000،000،000،000،000،000،000،000،000،000،000،000،000،0; . École Nationale d'Ingénieurs Abderhame Baba Touré (ENI-ABT) که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی مالی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات مالی) به رسمیت شناخته شده است (ENI-ABT) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط است. École Nationale d'Ingénieurs Abderhame Baba Touré (ENI-ABT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ENI-ABT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12590

دانشگاه ادبیات و علوم انسانی باماکو

مالی - آمریکای شمالی
Bamako Bamako Capital District Mali

Université des lettres et des sciences humaines de Bamako (دانشگاه هنر و علوم انسانی باماکو) که در سال 2011 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر باماکو (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000000000000000000 تا 000 هزار نفر باماکو) واقع شده است. ناحیه. به رسمیت شناخته شده توسط Ministère de l'Enseignement Supérieur et de la Recherche Scientifique، مالی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات مالی)، Université des lettres et des Sciences Humaines de Bamako (ULSHB) یک موسسه آموزش عالی مالی است. Université des lettres et des sciences humanes de Bamako (ULSHB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ULSHB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12774

دانشگاه علوم اجتماعی و مدیریت باماکو

مالی - آمریکای شمالی
Campus Universitaire de Badalabougou; Boîte Postale E.2528 Bamako Bamako Capital District Mali

Université des Sciences sociales et de gestion de Bamako (دانشگاه علوم اجتماعی و مدیریت باماکو) که در سال 2011 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر باماکو (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 باماکو بیت) واقع شده است. ناحیه پایتخت به رسمیت شناخته شده توسط Ministère de l'Enseignement Supérieur et de la Recherche Scientifique، مالی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات مالی)، دانشگاه علوم اجتماعی و منطقه باماکو (USSGB) یک موسسه آموزش عالی مالی است. Université des Sciences sociales et de gestion de Bamako (USSGB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. USSGB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12911

مدرسه عادی آموزش فنی و حرفه ای

مالی - آمریکای شمالی
Bamako Bamako Capital District Mali

École Normale d'Enseignement Technique et Professionnel (مدرسه عادی آموزش فنی و حرفه ای) که در سال 2010 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلانشهر باماکو (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,0000000000000000000000000000000 متر مربع) واقع شده است. . به رسمیت شناخته شده توسط Ministère de l'Enseignement Supérieur et de la Recherche Scientifique، مالی (وزارت آموزش عالی و تحقیقات مالی)، École Normale d'Enseignement Technique et Professionnel (ENETP) یک مؤسسه آموزش عالی مالایی است. École Normale d'Enseignement Technique et Professionnel (ENETP) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ENETP همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 13154