8 دانشگاه برتر ماکائو به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ماکائو

ماکائو - آسیا
Avenida da Universidade, Taipa Macao 999078 Macau

Universidade de Macau (دانشگاه ماکائو) که در سال 1981 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ماکائو (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط Gabinete do Secretário para os Assuntos Sociais e Cultura، ماکائو (دفتر دبیر امور اجتماعی و فرهنگ ماکائو)، دانشگاه ماکائو (UM) یک دانشگاه بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانش آموز) مختلط ماکائو است. موسسه آموزش عالی. دانشگاه ماکائو (UM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 39 ساله ماکائو دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1068

موسسه پلی تکنیک ماکائو

ماکائو - آسیا
Rua de Luís Gonzaga Gomes Macao Macau

Instituto Politécnico de Macau (موسسه پلی تکنیک ماکائو) در سال 1991 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ماکائو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط Gabinete do Secretário para os Assuntos Sociais e Cultura، ماکائو (دفتر دبیر امور اجتماعی و فرهنگ ماکائو)، مؤسسه سیاسی ماکائو (IPM) یک دانش آموز کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 3000-3999 دانشجو) است. موسسه آموزش عالی ماکائو Instituto Politécnico de Macau (IPM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله ماکائو دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IPM همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3316

دانشگاه علم و صنعت ماکائو

ماکائو - آسیا
Avenida Wai Long Macao Macau

دانشگاه علم و صنعت ماکائو که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ماکائو (محدوده جمعیت 500000-1000000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط Gabinete do Secretário para os Assuntos Sociais e Cultura، ماکائو (دفتر دبیر امور اجتماعی و فرهنگ ماکائو)، دانشگاه علم و صنعت ماکائو (MUST) یک دانشگاه بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 10000-14999 دانشجو) است. ) موسسه آموزش عالی مختلط ماکائو. دانشگاه علم و صنعت ماکائو (MUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله ماکائو دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی ماکائو را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3633

موسسه آموزش گردشگری

ماکائو - آسیا
Colina de Mong-Há Macao Macau

Instituto de Formação Turística (موسسه مطالعات گردشگری) که در سال 1995 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ماکائو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط Gabinete do Secretário para os Assuntos Sociais e Cultura، ماکائو (دفتر دبیر امور اجتماعی و فرهنگ ماکائو) به رسمیت شناخته شده است، Instituto de Formação Turística (IFT) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانش آموز) موسسه آموزش عالی مختلط ماکائو Instituto de Formação Turística (IFT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 25 ساله ماکائو دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی ماکائو را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IFT همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3695

دانشگاه سنت جوزف، ماکائو

ماکائو - آسیا
Estrada Marginal da Ilha Verde, 14-17 Macao Macau

دانشگاه سنت جوزف، ماکائو که در سال 1996 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر بزرگ ماکائو (محدوده جمعیتی 500000 تا 1000000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط Gabinete do Secretário para os Assuntos Sociais e Cultura، ماکائو (دفتر دبیر امور اجتماعی و فرهنگ ماکائو)، دانشگاه سنت جوزف، ماکائو (USJ) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 1000-1999) دانشجویان) مؤسسه آموزش عالی مختلط ماکائو. دانشگاه سنت جوزف، ماکائو (USJ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله ماکائو دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. USJ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7071

کالج پرستاری کیانگ وو ماکائو

ماکائو - آسیا
Est. Repouso No.35, R/C Macao Macau

کالج پرستاری کیانگ وو ماکائو که در سال 1923 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ ماکائو (محدوده جمعیتی بین 500000 تا 1000000 نفر) واقع شده است. کالج پرستاری کیانگ وو ماکائو (KWNC) که به طور رسمی توسط Gabinete do Secretário para os Assuntos Sociais e Cultura، ماکائو (دفتر دبیر امور اجتماعی و فرهنگ ماکائو) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی ماکائو است. کالج پرستاری کیانگ وو ماکائو (KWNC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 97 ساله ماکائو دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. KWNC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9583