41 دانشگاه برتر مجارستان به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه Eötvös Loránd

مجارستان - اروپا
Egyetem tér 1-3 Budapest 1053 Budapest Hungary

Eötvös Loránd Tudományegyetem (دانشگاه Eötvös Loránd) که در سال 1635 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بوداپست (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Szombathely است. Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) که به طور رسمی توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مجارستانی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو). Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی مجارستانی با قدمت 385 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی مجارستان را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ELTE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 453

دانشگاه اروپای مرکزی

مجارستان - اروپا
Nador ut. 9 Budapest 1051 Budapest Hungary

Közép-Európai Egyetem (دانشگاه اروپای مرکزی) که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بوداپست (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Közép-Európai Egyetem (KEE/CEU) که به طور رسمی توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مجارستانی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو). Közép-Európai Egyetem (KEE/CEU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مجارستانی 29 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KEE/CEU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 622

دانشگاه صنعت و اقتصاد بوداپست

مجارستان - اروپا
Mûegyetem rakpart 3-9 Budapest 1111 Budapest Hungary

Budapesti Muszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست) که در سال 1782 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بوداپست (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000 در هکتار) واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان)، Budapesti Muszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) یک موسسه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: 20000-24999 دانشجوی آموزش عالی مجارستانی) Budapesti Muszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی مجارستانی با قدمت 238 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. BME همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 632

دانشگاه سگد

مجارستان - اروپا
Dugonics tér 13 Szeged 6720 Csongrad Hungary

Szegedi Tudományegyetem (دانشگاه Szeged) یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در سال 1872 تأسیس شد که در محیط شهری شهر کوچک Szeged (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) Csongrad واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Hódmezõvásárhely است. Szegedi Tudományegyetem (SZTE) که به طور رسمی توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مجارستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. Szegedi Tudományegyetem (SZTE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مجارستانی با قدمت 148 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی مجارستان را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SZTE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 799

دانشگاه دبرسن

مجارستان - اروپا
1. Egyetem ter Debrecen 4032 Hajdu-Bihar Hungary

Debreceni Egyetem (دانشگاه دبرسن) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1912 تأسیس شد که در محیط حومه شهر کوچک دبرسن (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Hajdu-Bihar واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Nyíregyháza است. Debreceni Egyetem (DE) که به طور رسمی توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مجارستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. Debreceni Egyetem (DE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مجارستانی 108 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. DE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 903

دانشگاه پچ

مجارستان - اروپا
Vasvári Pál str. 4 Pécs 7622 Baranya Hungary

Pécsi Tudományegyetem (دانشگاه پچ) یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در سال 1912 تأسیس شد که در محیط شهری شهر کوچک پچ (محدوده جمعیت 50,000 تا 249,999 نفر) Baranya واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Szekszárd، Kaposvár، Szombathely، Zalaegerszeg. Pécsi Tudományegyetem (PTE) که به طور رسمی توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مجارستانی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. Pécsi Tudományegyetem (PTE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مجارستانی 108 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی مجارستانی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. PTE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1366

دانشگاه کوروینوس بوداپست

مجارستان - اروپا
8 Fovam ter Budapest 1093 Budapest Hungary

Budapesti Corvinus Egyetem (دانشگاه کوروینوس بوداپست) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1920 تأسیس شد که در محیط شهری کلان شهر بوداپست (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Budapesti Corvinus Egyetem (BCE/CUB) که توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مجارستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Budapesti Corvinus Egyetem (BCE/CUB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 100 ساله مجارستانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی مجارستانی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. BCE/CUB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1944

دانشگاه میسکولک

مجارستان - اروپا
Egyetemvaros Miskolc 3515 Borsod-AbaUj-Zemplen Hungary

Miskolci Egyetem (دانشگاه Miskolc) که در سال 1949 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک Miskolc (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) Borsod-AbaUj-Zemplen واقع شده است. Miskolci Egyetem (UM) که به طور رسمی توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مجارستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 9000-9999 دانشجو) است. Miskolci Egyetem (UM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مجارستانی 71 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UM همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1989

دانشگاه سملویز

مجارستان - اروپا
Üllõi út. 26 Budapest 1085 Budapest Hungary

Semmelweis Egyetem (دانشگاه سملوایس) که در سال 1769 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بوداپست (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Semmelweis Egyetem (SE) که به طور رسمی توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مجارستانی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. Semmelweis Egyetem (SE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 251 ساله مجارستانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی مجارستان را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. SE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2017

دانشگاه Szent Istvan

مجارستان - اروپا
Páter Károly utca 1 Gödöllo 2100 Pest Hungary

Szent István Egyetem (دانشگاه Szent István) که در سال 2000 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ گودولو (محدوده جمعیت 10،000-49،999 نفر)، Pest واقع شده است. این مؤسسه همچنین دارای شعبه‌های پردیس در مکان‌های زیر است: بوداپست، اسزارواس، برگزاز، سیکسزردا، زنتا، کومارم. Szent István Egyetem (SZIE) که به طور رسمی توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مجارستانی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Szent István Egyetem (SZIE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله مجارستانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. SZIE همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2701

دانشگاه کاتولیک پازمانی پیتر

مجارستان - اروپا
Szentkirályi útca 28 Budapest 1088 Budapest Hungary

Pázmány Péter Katolikus Egyetem (دانشگاه کاتولیک Pazmány Péter) که در سال 1635 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بوداپست (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Piliscsaba، Esztergom. Pázmány Péter Katolikus Egyetem (PPKE) که به طور رسمی توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 9000-9999) دارای تحصیلات عالی با دانشجویان مذهبی مجارستانی-مجارستانی. Pázmány Péter Katolikus Egyetem (PPKE) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی مجارستانی با قدمت 385 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PPKE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2917
رتبه جهانی: 3379

دانشگاه کارولی استرهازی

مجارستان - اروپا
Eszterházy tér 1 Eger 3300 Heves Hungary

Eszterházy Károly Egyetem (دانشگاه Eszterházy Károly) در سال 1774 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Eger (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، هیوز واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Jászberényi، Sárospatak. Eszterházy Károly Egyetem (EKE) که به طور رسمی توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مجارستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Eszterházy Károly Egyetem (EKE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مجارستانی با قدمت 246 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی مجارستان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. EKE همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 3500

دانشگاه سوپرون

مجارستان - اروپا
Bajcsy Zs. u. 4 Sopron 9400 Gyor-Moson-Sopron Hungary

Soproni Egyetem (دانشگاه Sopron) در سال 1808 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی واقع در شهر کوچک Sopron (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Gyor-Moson-Sopron. Soproni Egyetem که توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مجارستانی مختلط است. Soproni Egyetem دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مجارستانی با قدمت 212 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. Soproni Egyetem همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3588

دانشگاه موسیقی لیست فرنک

مجارستان - اروپا
Liszt Ferenc tér 8. Budapest 1061 Budapest Hungary

Liszt Ferenc Zenemuvészeti Egyetem (آکادمی موسیقی Liszt Ferenc) که در سال 1875 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بوداپست (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 اینچ) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Kecskemét است. Liszt Ferenc Zenemuvészeti Egyetem (LFZE) که توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مجارستانی است. Liszt Ferenc Zenemuvészeti Egyetem (LFZE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مجارستانی با قدمت 145 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. LFZE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3671

دانشگاه Széchényi István

مجارستان - اروپا
Egyetem ter 1 Gyor 9026 Gyor-Moson-Sopron Hungary

Széchényi István Egyetem (دانشگاه Széchenyi István) که در سال 1968 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Gyor (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) Gyoron-Moson واقع شده است. Széchényi István Egyetem (SZE) که توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مجارستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. Széchényi István Egyetem (SZE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 52 ساله مجارستانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SZE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4288

دانشگاه هنر موهولی-ناگی

مجارستان - اروپا
Zugligeti út 9-25. Budapest 1121 Budapest Hungary

Moholy-Nagy Muvészeti Egyetem (دانشگاه هنر و طراحی موهولی-ناگی) یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بوداپست (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Moholy-Nagy Muvészeti Egyetem (MOME) که به طور رسمی توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مجارستانی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. Moholy-Nagy Muvészeti Egyetem (MOME) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی مجارستانی با قدمت 140 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. MOME همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4391

دانشگاه پانون

مجارستان - اروپا
Egyetem u. 10 Veszprém 8200 Veszprem Hungary

Pannon Egyetem (دانشگاه پانونیا) که در سال 1949 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Veszprém (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، Veszprem واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Keszthely، Nagykanizsa، Pápa، Székesfehérvár. Pannon Egyetem (PE/UP) که به طور رسمی توسط Magyar Felsooktatási Akkreditációs Bizottság (کمیته اعتباربخشی مجارستان) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مجارستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Pannon Egyetem (PE/UP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 71 ساله مجارستانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی مجارستان را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PE/UP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4767