37 دانشگاه برتر مراکش به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه کادی ایاد

مراکش - آمریکای شمالی
Avenue Abdelkrim Khattabi; Boîte Postale 511 Marrakech 40000 Marrakesh-Safi Morocco

دانشگاه Cadi Ayyad (دانشگاه Cadi Ayyad) که در سال 1978 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ مراکش (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر)، مراکش-صافی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Safi Kalaa Sraghana Saouira است. دانشگاه Cadi Ayyad (UCA) که توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه ای مراکش (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه ای مراکش) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بسیار بزرگ است. : 30000-34999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی مراکشی که به طور رسمی وابسته به دین اسلام است. Université Cadi Ayyad (UCA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مراکشی 42 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3057

دانشگاه الاخاوین

مراکش - آمریکای شمالی
Hassan II Avenue, PO Box 104 Ifrane 53000 Fes-Meknes Morocco

دانشگاه Al Akhawayn (دانشگاه Al Akhawayn) که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ Ifrane (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، Fes-Meknes واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کازابلانکا است. دانشگاه الاخاوین (AUI) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه‌ای مراکش (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه‌ای مراکش) به رسمیت شناخته شده است، یک فهرست کوچک (uniRank: uniRank) است. 2000-2999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی مراکشی. Université Al Akhawayn (AUI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 25 ساله مراکشی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی مراکشی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AUI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3280

دانشگاه محمد پنجم

مراکش - آمریکای شمالی
Avenue des Nations Unies, Agdal; BP 8007.N.U Rabat 10000 Rabat-Sale-Kenitra Morocco

دانشگاه محمد پنجم (دانشگاه محمد پنجم) که در سال 1957 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر رباط (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه محمد پنجم (UM5) که توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه ای مراکش (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه ای مراکش) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بسیار بزرگ است. : بیش از 45000 دانشجو) موسسه آموزش عالی مراکشی. Université Mohammed V (UM5) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مراکشی 63 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UM5 همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد که شامل کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری می باشد.

رتبه جهانی: 3632

دانشگاه سیدی محمد بن عبدالله

مراکش - آمریکای شمالی
Route d'Imouzzer; Boîte Postale 2626 Fez 30000 Fes-Meknes Morocco

دانشگاه سیدی محمد بن عبدالله (دانشگاه سیدی محمد بن عبدالله) که در سال 1975 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر فاس (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر جمعیت) واقع شده است. دانشگاه سیدی محمد بن عبدالله (USMBA) که توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه ای مراکش به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بسیار بزرگ است. محدوده ثبت نام: بیش از 45000 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی مراکشی که به طور رسمی وابسته به دین اسلام است. دانشگاه سیدی محمد بن عبدالله (USMBA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مراکشی 45 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. USMBA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4813

دانشگاه حسن دوم کازابلانکا

مراکش - آمریکای شمالی
19, Rue Tarik Bnou Ziad Casablanca 20100 Casablanca-Settat Morocco

دانشگاه حسن دوم کازابلانکا (دانشگاه حسن دوم کازابلانکا) که در سال 1975 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کازابلانکا (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر-Sastatata) واقع شده است. دانشگاه حسن دوم کازابلانکا (UH2C) که توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه ای مراکش (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه ای مراکش) به رسمیت شناخته شده است. محدوده ثبت نام: بیش از 45000 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی مراکشی. دانشگاه حسن دوم کازابلانکا (UH2C) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مراکشی با قدمت 45 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UH2C همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 5380

دانشگاه عبدالمالک اسدی

مراکش - آمریکای شمالی
Quartier M’haneche II, avenue Palestine (près de la Faculté des sciences); Boîte Postale 2117 Tétouan 93000 Tanger-Tetouan-Al Hoceima Morocco

دانشگاه عبدالمالک اسعدی (دانشگاه عبدالمالک اسعدی) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1982 تأسیس شده است که در شهر کوچک تتوآن (محدوده جمعیت 50,000 تا 249,999 نفر)، Tanger-Tetouan-Al Hoceaim واقع شده است. دانشگاه عبدالمالک اسادی (امارات متحده عربی) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، دانشگاه عبدالمالک اسادی (امارات متحده عربی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مشترک در مراکش است. دانشگاه عبدالمالک اسدی (امارات متحده عربی) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. امارات همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5888

دانشگاه ابن زهر

مراکش - آمریکای شمالی
Boîte Postale 32/S Agadir 80000 Souss-Massa Morocco

دانشگاه ابن زهر (دانشگاه ابن زهر) که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ آگادیر (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر)، سوس-ماسا واقع شده است. این مؤسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: آیت ملول، اوارزازات، تارودانت، گولمیم، اسمارا، دخلا. دانشگاه ابن زهر (UIZ) که توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه ای مراکش به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مراکشی است. دانشگاه ابن زهر (UIZ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مراکشی 31 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UIZ همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5978

دانشگاه مولای اسماعیل

مراکش - آمریکای شمالی
Marjane II; Boîte Postale 298 Meknès 50050 Fes-Meknes Morocco

دانشگاه مولای اسماعیل (دانشگاه مولای اسماعیل) که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ مکنس (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر)، Fes-Meknes واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Errachidia است. دانشگاه مولای اسماعیل (UMI) که توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه ای مراکش (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه ای مراکش) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بسیار بزرگ است. : 40000-44999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی مراکشی. دانشگاه مولای اسماعیل (UMI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مراکشی 30 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UMI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6430

دانشگاه ابن طفیل

مراکش - آمریکای شمالی
Boîte Postale 242 Kénitra 14000 Rabat-Sale-Kenitra Morocco

دانشگاه ابن طوفیل (دانشگاه ابن طفیل) که در سال 1989 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط کنیترا (محدوده جمعیتی 250,000-499,999 نفر)، Rabat-Sale-Kenitra واقع شده است. دانشگاه ابن توفیل (UIT) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و تشکیل کادرها (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه‌ای مراکش) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بزرگ است (uniRank: 10000-14999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی مراکشی مختلط. Université Ibn Tofail (UIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه) در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مراکشی 31 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6512

دانشگاه محمد برتر

مراکش - آمریکای شمالی
Boîte Postale 724 Oujda 60000 Oriental Morocco

Université Mohammed Premier (دانشگاه محمد اول Oujda) که در سال 1978 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط اوجدا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) شرقی واقع شده است. Université Mohammed Premier (UMP) که رسما توسط وزارت آموزش عالی، علمی و تشکیل کادرها (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه ای مراکش) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مراکشی است. Université Mohammed Premier (UMP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UMP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7012

دانشگاه بین المللی رباط

مراکش - آمریکای شمالی
Technopolis Rabat-Shore Rocade Rabat 11000 Rabat-Sale-Kenitra Morocco

Université Internationale de Rabat (دانشگاه بین المللی رباط) که در سال 2010 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلانشهر رباط (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر)، Rabat-Sale-Kenitra واقع شده است. دانشگاه بین‌المللی رباط (UIR) که توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه‌ای مراکش (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه‌ای مراکش) به رسمیت شناخته شده است، یک رشته کوچک است. : 2000-2999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی مراکشی. دانشگاه بین‌المللی رباط (UIR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UIR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7175

موسسه مطالعات مدیریت پیشرفته HEM

مراکش - آمریکای شمالی
Avenue Al Qods - Californie Casablanca 20150 Casablanca-Settat Morocco

HEM Institut des Hautes Etudes de Management (HEM Institut des Hautes Etudes de Management) در سال 1988 (HEM) یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کازابلانکا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Casablanca-Set واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: کازابلانکا، رباط، مراکش، تانگر، فاس، اوجدا. HEM Institut des Hautes Etudes de Management (HEM) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی، علمی و تشکیل کادرها (وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه ای مراکش) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه بسیار کوچک است. (محدوده ثبت نام uniRank: 1000-1999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی مراکشی. HEM Institut des Hautes Etudes de Management (HEM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مراکشی 32 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی مراکشی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. HEM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7471

دانشگاه سلطان مولای سلیمان

مراکش - آمریکای شمالی
Avenue Ibn Khaldoun; Boîte Postale 581 Béni Mellal 23000 Beni Mellal-Khenifra Morocco

Université Sultan Moulay Slimane (دانشگاه Sultan Moulay Slimane) که در سال 2007 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Béni Mellal (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Beni Mellal-Khenifra واقع شده است. دانشگاه سلطان مولای اسلیمان (USMS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات علمی و آموزش حرفه ای مراکش به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه متوسط است. محدوده ثبت نام: 7000-7999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی مراکشی. Université Sultan Moulay Slimane (USMS) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. USMS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9275