54 دانشگاه برتر مصر به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه آمریکایی در قاهره

مصر - آمریکای شمالی
AUC Avenue, PO Box 74 New Cairo 11835 Cairo Egypt

دانشگاه آمریکایی در قاهره که در سال 1919 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک قاهره جدید (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، قاهره واقع شده است. دانشگاه آمریکایی در قاهره (AUC) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مصری کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه آمریکایی در قاهره (AUC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 101 ساله مصری دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AUC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 844

دانشگاه قاهره

مصر - آمریکای شمالی
5th Ahmed Zewail st. (Tharwat st.) - Dokki Giza 12613 Giza Egypt

دانشگاه قاهره که در سال 1908 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ جیزه (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه قاهره (CU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی مصر به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مصری بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه قاهره (CU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 112 ساله مصری دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی مصری را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. CU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1060

دانشگاه منصوره

مصر - آمریکای شمالی
60, El Gomhoria Street Mansoura 35516 Dakahlia Egypt

دانشگاه منصوره که در سال 1972 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط منصوره (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) دکاهلیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در دامیتا است. دانشگاه منصوره (MANS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی مصر به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مصری بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه منصوره (MANS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 48 ساله مصری دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MANS همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1489

آکادمی عربی برای علم، فناوری و حمل و نقل دریایی

مصر - آمریکای شمالی
Abou Keer, PO Box 1029 Alexandria Alexandria Egypt

آکادمی علوم، فناوری و حمل و نقل دریایی عرب که در سال 1972 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلان شهر بزرگ اسکندریه (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: قاهره، اسوان، پورت سعید، لاذقیه. آکادمی عربی برای علم، فناوری و حمل و نقل دریایی (AASTMT) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی مصر به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مصری (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. آکادمی علوم، فناوری و حمل و نقل دریایی عربی (AASTMT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 48 ساله مصری دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AASTMT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2336

دانشگاه اسکندریه

مصر - آمریکای شمالی
22 Al-Guish Avenue Alexandria 21526 Alexandria Egypt

دانشگاه اسکندریه که در سال 1942 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ اسکندریه (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در مطروح می باشد. دانشگاه اسکندریه (AU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی مصر به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مصری بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه اسکندریه (AU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 78 ساله مصری دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی مصری را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2425

دانشگاه آلمان در قاهره

مصر - آمریکای شمالی
Main Entrance El-Tagamoa El-Khames New Cairo 21212 Cairo Egypt

دانشگاه آلمان در قاهره که در سال 2003 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک قاهره جدید (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، قاهره واقع شده است. دانشگاه آلمان در قاهره (GUC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی مصر به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مصری کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000 تا 5999 دانشجو) است. دانشگاه آلمان در قاهره (GUC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 17 ساله مصری دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50 تا 60 درصد است که این سازمان آموزش عالی مصر را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. GUC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2628

دانشگاه بنها

مصر - آمریکای شمالی
Farid Nada Street Benha 13518 Qalyubia Egypt

دانشگاه بنها که در سال 1976 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک بنها (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، قالیوبیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: مشتهور، شبره، العبور. دانشگاه بنها (BU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی مصر به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مصری بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه بنها (BU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 43 ساله مصری دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی مصری را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3131

دانشگاه اسیوت

مصر - آمریکای شمالی
Asyut 71515 Asyut Egypt

دانشگاه Assiut که در سال 1957 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر Asyut (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در دره جنوبی است. دانشگاه Assiut (AU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی مصر به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مصری بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه Assiut (AU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهینامه‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 63 ساله مصری دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3202

دانشگاه تانتا

مصر - آمریکای شمالی
El-Geish Street Tanta 31111 Gharbia Egypt

دانشگاه تانتا که در سال 1972 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط تانتا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، غربیا واقع شده است. دانشگاه تانتا (TU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی مصر به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مصر است. دانشگاه تانتا (TU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 48 ساله مصری دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 3278

دانشگاه الازهر

مصر - آمریکای شمالی
Yosief Abbas Street Cairo 11754 Cairo Egypt

دانشگاه الازهر که در سال 1961 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ قاهره (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Assuit Tanta Mansoura Alexandria Zaqaziq Qena Shebin-Elkom است. دانشگاه الازهر که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی مصر به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مصری بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه الازهر دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشگاه الازهر همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3390

دانشگاه علم و صنعت مصر

مصر - آمریکای شمالی
Al Motamayez District 6th of October City Giza Egypt

دانشگاه علوم و فناوری مصر که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط شهر 6 اکتبر (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، جیزه واقع شده است. دانشگاه مصر برای علم و فناوری (MUST) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی مصر به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مصری (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه علوم و فناوری Misr (MUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله مصری دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 3564

دانشگاه حلوان

مصر - آمریکای شمالی
Cairo 11790 Cairo Egypt

دانشگاه حلوان که در سال 1975 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ قاهره (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه حلوان که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی مصر به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مصری بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه حلوان دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 45 ساله مصری دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی مصری را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه حلوان همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4134

دانشگاه علوم و هنرهای نوین

مصر - آمریکای شمالی
26 July Mehwar Road intersection with Wahat Road 6th of October City 12566 Giza Egypt

دانشگاه علوم و هنرهای مدرن که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط شهر 6 اکتبر (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، جیزه واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی مصر به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه علوم و هنرهای مدرن (MSA) یک موسسه آموزش عالی مختلط مصری بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه علوم و هنرهای مدرن (MSA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله مصری دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی مصری را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. MSA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4682

دانشگاه بین المللی مصر

مصر - آمریکای شمالی
Km 28 Cairo-Ismailia Road, Ahmed Orabi District Cairo Cairo Egypt

دانشگاه بین المللی Misr که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ قاهره (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه بین المللی مصر (MIU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی مصر به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مصری با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی Misr (MIU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله مصری دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی مصر را به یک موسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. MIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4684

دانشگاه سوهاگ

مصر - آمریکای شمالی
Sohag University Street Nasser City 82524 Sohag Egypt

دانشگاه سوهاگ که در سال 2006 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک ناصر سیتی (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، سوهاگ واقع شده است. دانشگاه سوهاگ (SO) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی مصر به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مصری (محدوده ثبت نام تک رتبه: 40,000-44,999 دانشجو) است. دانشگاه سوهاگ (SO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 14 ساله مصری دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60 تا 70 درصد است که این سازمان آموزش عالی مصر را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SO همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4737

دانشگاه بریتانیا در مصر

مصر - آمریکای شمالی
Misr Ismalia Road El Shorouk 11837 Cairo Egypt

دانشگاه بریتانیایی در مصر که در سال 2005 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر ال شوروک (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) قاهره واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی مصر به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه بریتانیا در مصر (BUE) یک مؤسسه آموزش عالی مصری کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه بریتانیا در مصر (BUE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله مصری دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. BUE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4848

دانشگاه کافرشیخ

مصر - آمریکای شمالی
El-Geish Street Kafr El Sheikh 33516 Kafr el-Sheikh Egypt

دانشگاه کفرلشیخ که در سال 2006 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کفر الشیخ (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کفر الشیخ واقع شده است. دانشگاه کافرشیخ (KFS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی مصر به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مصری بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25,000-29,999 دانشجو) است. دانشگاه کافرشیخ (KFS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 14 ساله مصری دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی مصری را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. KFS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5029