64 دانشگاه برتر مغولستان به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ملی مغولستان

مغولستان - آسیا
University Street 1 Ulaanbaatar 210646 Ulaanbaatar Mongolia

دانشگاه ملی مغولستان که در سال 1942 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر اولان باتور (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه پردیس در مکان های زیر است: اردنت، زاوخان. دانشگاه ملی مغولستان (NUM) که به طور رسمی توسط شورای ملی اعتباربخشی آموزش و پرورش مغولستان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مغولستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه ملی مغولستان (NUM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 78 ساله مغولی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی مغولستان را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NUM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5102

دانشگاه علم و صنعت مغولستان

مغولستان - آسیا
PO Box 46/520 Ulaanbaatar 216046 Ulaanbaatar Mongolia

دانشگاه علم و فناوری مغولستان که در سال 1959 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر اولان‌باتور (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Erdenet، Darkhan، Arvaiheer، Baruun-Urt. دانشگاه علم و فناوری مغولستان (MUST) که به طور رسمی توسط شورای ملی اعتباربخشی آموزش و پرورش مغولستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مغولستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه علم و صنعت مغولستان (MUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 61 ساله مغولی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی مغولستان را انتخابی ترین موسسه می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 6595

دانشگاه ملی علوم پزشکی مغولستان

مغولستان - آسیا
S. Zorig Street 3 Ulaanbaatar 14210 Ulaanbaatar Mongolia

دانشگاه ملی علوم پزشکی مغولستان که در سال 1942 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر اولان‌باتور (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Darkhan-Uul، Sainshand، Gobi-Altai. دانشگاه ملی علوم پزشکی مغولستان (MNUMS) که توسط شورای ملی مغولستان برای اعتباربخشی آموزش به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مغولی است. دانشگاه ملی علوم پزشکی مغولستان (MNUMS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 78 ساله مغولی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی مغولستان را انتخابی ترین موسسه می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MNUMS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد که شامل کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری می باشد.

رتبه جهانی: 7934

دانشگاه دولتی آموزش و پرورش مغولستان

مغولستان - آسیا
PO Box 48 Ulaanbaatar 210648 Ulaanbaatar Mongolia

دانشگاه دولتی آموزش و پرورش مغولستان که در سال 1951 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر اولان‌باتور (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه آموزش دولتی مغولستان (MSUE) که به طور رسمی توسط شورای ملی اعتباربخشی آموزش و پرورش مغولستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مغولستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی آموزش و پرورش مغولستان (MSUE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. MSUE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8774

دانشگاه علوم زیستی مغولستان

مغولستان - آسیا
MSUA, Han-Uul District Ulaanbaatar 17024 Ulaanbaatar Mongolia

دانشگاه علوم زندگی مغولستان که در سال 1958 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر اولان‌باتور (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه علوم زیستی مغولستان (MULS) که به طور رسمی توسط شورای ملی اعتباربخشی آموزش و پرورش مغولستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه علوم زندگی مغولستان (MULS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 62 ساله مغولی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MULS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9844

دانشگاه مالی و اقتصاد

مغولستان - آسیا
13381, Peace Avenue-5, Bayanzurkh District; PO Box 49 Ulaanbaatar 210649 Ulaanbaatar Mongolia

دانشگاه مالی و اقتصاد که در سال 1924 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلانشهر اولان‌باتور (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه امور مالی و اقتصاد (UFE) که به طور رسمی توسط شورای ملی مغولستان برای اعتباربخشی آموزش به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه مالی و اقتصاد (UFE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UFE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله یک کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10285

دانشگاه ملی هنر و فرهنگ مغولستان

مغولستان - آسیا
PO Box 46 Ulaanbaatar 210646 Ulaanbaatar Mongolia

دانشگاه ملی هنر و فرهنگ مغولستان که در سال 1990 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلانشهر اولان‌باتور (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه ملی هنر و فرهنگ مغولستان (MNUAC) که به طور رسمی توسط شورای ملی اعتباربخشی آموزش و پرورش مغولستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مغولستانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه ملی هنر و فرهنگ مغولستان (MNUAC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. MNUAC همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 10520

دانشگاه بین المللی مغولستان

مغولستان - آسیا
MIU, 13th Khoroo, Bayanzurkh District Ulaanbaatar Ulaanbaatar Mongolia

دانشگاه بین‌المللی مغولستان که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر اولان‌باتور (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه بین المللی مغولستان (MIU) که به طور رسمی توسط شورای ملی اعتباربخشی آموزش و پرورش مغولستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مغولستانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی مغولستان (MIU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 18 ساله مغولی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 10943

دانشگاه اوتگونتنگر

مغولستان - آسیا
Jucov Street, Peace Avenue Ulaanbaatar 210351 Ulaanbaatar Mongolia

دانشگاه اوتگونتنگر که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر اولان باتور (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Tosontzengel، Zavhan. دانشگاه اوتگونتنگر (OTU) که به طور رسمی توسط شورای ملی اعتباربخشی آموزش مغولستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه Otgontenger (OTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله مغولی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی مغولستان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. OTU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11331

دانشگاه مندخ

مغولستان - آسیا
Bayangol district, 16 th khoroo, Amarsanaa street 18/1 Ulaanbaatar 11000 Ulaanbaatar Mongolia

دانشگاه ماندخ که در سال 1992 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر اولان باتور (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در شهر دارخان اول است. دانشگاه مانداخ (MU) که به طور رسمی توسط شورای ملی اعتباربخشی آموزش مغولستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه مندخ (MU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله مغولی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی مغولستان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. MU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 11934