16 دانشگاه برتر مقدونیه شمالی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه Sv. سیریل و متدیوس در اسکوپیه

مقدونیه شمالی - اروپا
Bulevar 'Krste Misirkov' b.b. Skopje 1000 North Macedonia

تاسیس در سال 1949، دانشگاه Sv. Kiril i Metódij vo Skopje (دانشگاه Ss. Cyril and Methodius of Skopje) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ اسکوپیه (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش و علوم مقدونیه شمالی، Univerzitet Sv. Kiril i Metódij vo Skopje (UKIM) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مقدونیه شمالی بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 35000-39999 دانشجو). دانشگاه Sv. Kiril i Metódij vo Skopje (UKIM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 71 ساله مقدونیه شمالی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UKIM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2755

دانشگاه گوچه دلچف استیپ

مقدونیه شمالی - اروپا
Krste Misirkov 10-A, PO Box 201 Štip 2000 North Macedonia

دانشگاه Goce Delcev در اشتیپ که در سال 2007 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک اشتیپ (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Strumica, Kocani, Radovis, Vinica, Probistip, Sv. نیکوله، کاوادارچی، گئوگلیا، پریلپ، اسکوپیه. دانشگاه Goce Delcev در اشتیپ (UGD) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش مقدونیه شمالی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مقدونیه شمالی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه Goce Delcev اشتیپ (UGD) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 13 ساله مقدونیه شمالی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UGD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4658

دانشگاه اروپای جنوب شرقی

مقدونیه شمالی - اروپا
Ilindenska n. 335 Tetovo 1200 North Macedonia

دانشگاه اروپای جنوب شرقی که در سال 2001 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک تتوو (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در اسکوپیه است. دانشگاه اروپای جنوب شرقی (SEEU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش مقدونیه شمالی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مقدونیه شمالی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه اروپای جنوب شرقی (SEEU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 19 ساله مقدونیه شمالی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی مقدونیه شمالی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SEEU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5484

دانشگاه Sv. کلیمنت اوهریدسکی در بیتولا

مقدونیه شمالی - اروپا
Bulevar 1-vi maj bb Bitola 7000 North Macedonia

در سال 1979 تاسیس شد، دانشگاه Sv. Kliment Ohridski vo Bitola (دانشگاه سنت کلمنت اوهرید در بیتولا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک بیتولا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: پریلپ، اوهرید، ولز، کیچوو، استروگا، اسکوپیه. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش و علوم مقدونیه شمالی، Univerzitet Sv. Kliment Ohridski vo Bitola (UKLO) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مقدونیه شمالی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه Sv. Kliment Ohridski vo Bitola (UKLO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 41 ساله مقدونیه شمالی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی مقدونیه شمالی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UKLO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6942

دانشگاه علوم و فناوری اطلاعات سنت پل رسول

مقدونیه شمالی - اروپا
Partizanska b.b. Ohrid 6000 North Macedonia

دانشگاه علوم و فناوری اطلاعات سنت پل رسول یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 2009 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر کوچک اوهرید (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و علوم مقدونیه شمالی به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه علوم و فناوری اطلاعات سنت پل رسول (UIST) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مقدونیه شمالی (UIST) است. دانشگاه علوم و فناوری اطلاعات سنت پل رسول (UIST) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 11 ساله مقدونیه شمالی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی مقدونیه شمالی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UIST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7215

دانشگاه تتووا

مقدونیه شمالی - اروپا
str. Ilinden nn Tetovo 1200 North Macedonia

دانشگاه تتووا (دانشگاه تتووا) که در سال 1994 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک تتوو (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کومانوو است. دانشگاه i Tetovës (UT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم مقدونیه شمالی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مقدونیه شمالی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه i Tetovës (UT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله مقدونیه شمالی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8280

دانشگاه آمریکایی کالج اسکوپیه

مقدونیه شمالی - اروپا
Treta makedonska birgada b.b. Skopje 1000 North Macedonia

دانشگاه امریکن کالج اسکوپیه که در سال 2005 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ اسکوپیه (محدوده جمعیت 500000 تا 1000000 نفر) واقع شده است. دانشگاه امریکن کالج اسکوپیه (UACS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش مقدونیه شمالی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مقدونیه شمالی است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-ارتدوکس وابسته است. دانشگاه امریکن کالج اسکوپیه (UACS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله مقدونیه شمالی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی مقدونیه شمالی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UACS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8650

دانشگاه آمریکایی اروپا

مقدونیه شمالی - اروپا
Str. Kiro Gligorov B.B. Skopje 1000 North Macedonia

دانشگاه FON (دانشگاه FON) که در سال 2003 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ اسکوپیه (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: استروگا، گستیوار، استرومیکا. FON Univerzitet (FON) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش مقدونیه شمالی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مقدونیه شمالی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. FON Univerzitet (FON) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 17 ساله مقدونیه شمالی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی مقدونیه شمالی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. FON همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8712

دانشگاه بین المللی استروگا

مقدونیه شمالی - اروپا
Naselba Ezerski Lozja, No. 1 Struga 6330 North Macedonia

دانشگاه Nderkombetar i Struges (دانشگاه بین المللی استروگا) که در سال 2006 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ استروگا (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در گستیوار نیز می باشد. دانشگاه Nderkombetar i Struges (IUST) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش مقدونیه شمالی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مقدونیه شمالی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه Nderkombetar i Struges (IUST) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 14 ساله مقدونیه شمالی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. IUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10175

دانشگاه بین المللی اسلاو G. R. Derzhavin

مقدونیه شمالی - اروپا
Marshall Tito 77 Sveti Nikole 2220 North Macedonia

دانشگاه بین‌المللی اسلاوی G. R. Derzhavin که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی است که در شهر بزرگ سوتی نیکوله (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) واقع شده است. این موسسه دارای یک پردیس شعبه در شهر بیتولا نیز می باشد. دانشگاه بین‌المللی اسلاو G. R. Derzhavin که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش مقدونیه شمالی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مقدونیه شمالی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی اسلاوی G. R. Derzhavin دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشگاه بین‌المللی اسلاوی G. R. Derzhavin همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 10590

دانشگاه گردشگری و مدیریت در اسکوپیه

مقدونیه شمالی - اروپا
Bulevar Partizanski Odredi 99 Skopje 1000 North Macedonia

دانشگاه گردشگری و مدیریت در اسکوپیه که در سال 2006 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ اسکوپیه (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه گردشگری و مدیریت در اسکوپیه (UTMS) که توسط وزارت آموزش و علوم مقدونیه شمالی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مقدونیه شمالی است. دانشگاه گردشگری و مدیریت در اسکوپیه (UTMS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UTMS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 11034

دانشگاه MIT

مقدونیه شمالی - اروپا
Bulevar Treta Makedonska Brigada, bb Skopje 1000 North Macedonia

دانشگاه MIT (دانشگاه MIT) که در سال 2007 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ اسکوپیه (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه MIT (MIT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش مقدونیه شمالی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مقدونیه شمالی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. MIT Univerzitet (MIT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 13 ساله مقدونیه شمالی دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. MIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11333

دانشگاه بین المللی ویژن

مقدونیه شمالی - اروپا
ul. Major C. Filiposki No. 1 Gostivar 1230 North Macedonia

Uluslararasi Vizyon Üniversitesi (دانشگاه بین المللی ویژن) که در سال 2014 تأسیس شد یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک گستیوار (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. Uluslararasi Vizyon Üniversitesi (IVU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش مقدونیه شمالی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مقدونیه شمالی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. Uluslararasi Vizyon Üniversitesi (IVU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 6 ساله مقدونیه شمالی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی مقدونیه شمالی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IVU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 11426

دانشگاه نیویورک اسکوپیه

مقدونیه شمالی - اروپا
Saraj b.b. Skopje 1066 North Macedonia

دانشگاه نیویورک اسکوپیه که در سال 2005 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ اسکوپیه (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه نیویورک اسکوپیه (NYUS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم مقدونیه شمالی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مقدونیه شمالی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه نیویورک اسکوپیه (NYUS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله مقدونیه شمالی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی مقدونیه شمالی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NYUS همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 0