4 دانشگاه برتر موریتانی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه علم، صنعت و پزشکی

موریتانی - آمریکای شمالی
Boîte Postale 5026 Nouakchott Mauritania

Université des Sciences, de Technologie et de Dédecine (دانشگاه علم، فناوری و پزشکی) که در سال 1981 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ نواکشوت (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط Ministère de l'Enseignement Secondaire et Supérieur، موریتانی (وزارت آموزش متوسطه و عالی موریتانی)، دانشگاه علوم، فن‌آوری و پزشکی (USTM) یک متوسط است (محدوده ثبت‌نام: 8،9090-8 رتبه‌بندی واحد) دانشجویان) موسسه آموزش عالی موریتانی. دانشگاه علوم، فن‌آوری و پزشکی (USTM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. USTM همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8258

دانشگاه بین المللی لبنان در موریتانی

موریتانی - آمریکای شمالی
ILOT C, 004, Près de l Autorité de Régulation Ou Nord l’Université de Nouakchott Nouakchott Mauritania

Université Libanaise Internationale en Mauritanie (دانشگاه بین المللی لبنان موریتانی) که در سال 2008 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ نواکشوت (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و عالی، موریتانی (وزارت آموزش متوسطه و عالی موریتانی) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه بین‌المللی لیبانا در موریتانی (LIU) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 500-99 دانش‌آموز با تحصیلات بالاتر) موسسه آموزشی. Université Libanaise Internationale en Mauritanie (LIU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. LIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11678

دانشکده ملی مدیریت، روزنامه نگاری و دادگستری

موریتانی - آمریکای شمالی
Avenue Gamal Abdel Nasser; Boîte Postale 252 Nouakchott Mauritania

École Nationale d'Administration, de Journalisme et de Magistrature (مدرسه ملی مدیریت، روزنامه نگاری و دادگستری) که در سال 1966 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی است که در شهر بزرگ نواکشوت (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط Ministère de l'Enseignement Secondaire et Supérieur، موریتانی (وزارت آموزش متوسطه و عالی موریتانی)، École Nationale d'Administration, de Journalisme et de Magistrature (ENAJM) یک موسسه آموزش عالی مختلط مائوری است. École Nationale d'Administration, de Journalisme et de Magistrature (ENAJM) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ENAJM همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12855

مؤسسه عالی مطالعات و تحقیقات اسلامی

موریتانی - آمریکای شمالی
Nouakchott Mauritania

Institut Supérieur d'Etudes et de Recherche Islamiques (موسسه پیشرفته مطالعات و تحقیقات اسلامی) که در سال 1979 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی است که در شهر بزرگ نواکشوت (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط Ministère de l'Enseignement Secondaire et Supérieur، موریتانی (وزارت آموزش متوسطه و عالی موریتانی)، Institut Supérieur d'Etudes et de de Recherche Islamiques (ISERI) یک مؤسسه آموزش عالی مذهبی موریتانی است که به طور مختلط از دین اسلام تشکیل شده است. . Institut Supérieur d'Etudes et de Recherche Islamiques (ISERI) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ISERI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13097