11 دانشگاه برتر موزامبیک به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ادواردو موندلین

موزامبیک - آمریکای شمالی
Praca 25 de Junho Caixa Postal 257 Maputo Maputo City Mozambique

Universidade Eduardo Mondlane (دانشگاه Eduardo Mondlane) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1962 تأسیس شد که در کلان شهر ماپوتو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر ماپوتو واقع شده است. دانشگاه Eduardo Mondlane (UEM) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و Desenvolvimento Humano، موزامبیک (وزارت آموزش و توسعه انسانی موزامبیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام واحد: 30,000-34,999 دانشجوی آموزش عالی مشترک موزامبیک). Universidade Eduardo Mondlane (UEM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 58 ساله موزامبیک دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UEM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2375

دانشگاه علوم تربیتی

موزامبیک - آمریکای شمالی
Rua Comandante Augusto Cardoso Maputo Maputo City Mozambique

Universidade Pedagógica (دانشگاه آموزشی) که در سال 1985 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر ماپوتو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر ماپوتو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Beira، Nampula، Quelimane، Gaza، Niassa. Universidade Pedagógica (UP) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و Desenvolvimento Humano، موزامبیک (وزارت آموزش و توسعه انسانی موزامبیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام یک رتبه: 40,000-44,999 دانشجوی آموزش عالی موزامبیک). Universidade Pedagógica (UP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6404

دانشگاه کاتولیک موزامبیک

موزامبیک - آمریکای شمالی
Rua Marquês de Soveral, 960 Beira Sofala Mozambique

Universidade Católica de Mocambique (دانشگاه کاتولیک موزامبیک) که در سال 1996 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ بیرا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) سوفالا واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش و پرورش و Desenvolvimento Humano، موزامبیک (وزارت آموزش و توسعه انسانی موزامبیک)، دانشگاه Católica de Moçambique (UCM) یک مؤسسه متوسط است (محدوده ثبت نام uniRank: 69990-6 دانشجوی آموزش عالی همگانی). به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Universidade Católica de Mocambique (UCM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UCM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6799

دانشگاه سائو توماس د موزامبیک

موزامبیک - آمریکای شمالی
Avenida Ahmed Sekou Touré n.610 Maputo Maputo City Mozambique

دانشگاه سائو توماس د موکامبیک (دانشگاه سنت توماس موزامبیک) یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر ماپوتو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر ماپوتو واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش و پرورش و Desenvolvimento Humano، موزامبیک (وزارت آموزش و توسعه انسانی موزامبیک)، دانشگاه سائو توماس د موکامبیک (USTM) یک مؤسسه کوچک است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-499 دانشجو در سطح تحصیلات عالی موزامبیک) وابسته به مذهب مسیحی-کاتولیک. دانشگاه سائو توماس د موکامبیک (USTM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. USTM همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10203
رتبه جهانی: 10379
رتبه جهانی: 10456

دانشگاه پلی تکنیک

موزامبیک - آمریکای شمالی
Avenida Paulo Samuel Kankhomba, 1011 Maputo 1170 Maputo City Mozambique

Universidade Politécnica (دانشگاه پلی تکنیک) که در سال 1994 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر ماپوتو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) شهر ماپوتو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Quelimane، Nampula، Nacala، Tete e Xai-xai. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و Desenvolvimento Humano، موزامبیک (وزارت آموزش و توسعه انسانی موزامبیک) به رسمیت شناخته شده است، Universidade Politécnica (APOLITECNICA) یک مؤسسه کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 3000-3999 دانشجوی آموزش عالی مشترک موزامبیک) است. Universidade Politécnica (APOLITECNICA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. APOLITECNICA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10701

دانشگاه ژان پیاژه موزامبیک

موزامبیک - آمریکای شمالی
Campus universitário de Inhamizua Beira Sofala Mozambique

دانشگاه ژان پیاژه د موکامبیک (دانشگاه ژان پیاژه موزامبیک) یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ بیرا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) سوفالا واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش و پرورش و Desenvolvimento Humano، موزامبیک (وزارت آموزش و توسعه انسانی موزامبیک)، دانشگاه ژان پیاژه د موکامبیک (UniPiaget) یک مؤسسه بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجوی آموزش عالی موزامبیک) . Universidade Jean Piaget de Mocambique (UniPiaget) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UniPiaget همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11358

دانشگاه فنی موزامبیک

موزامبیک - آمریکای شمالی
Avenida Albert Lithuli No 408/ 438 Maputo Maputo City Mozambique

دانشگاه فنی موزامبیک (دانشگاه فنی موزامبیک) که در سال 2003 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر ماپوتو (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر)، شهر ماپوتو واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش و پرورش و Desenvolvimento Humano، موزامبیک (وزارت آموزش و توسعه انسانی موزامبیک)، دانشگاه Técnica de Moçambique (UDM) یک مؤسسه بسیار کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-199 دانشجوی آموزش عالی موزامبیک) است. Universidade Técnica de Mocambique (UDM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UDM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11508
رتبه جهانی: 13258