21 دانشگاه برتر مولداوی به ترتیب رتبه جهانی

آکادمی مطالعات اقتصادی مولداوی

مولداوی - اروپا
Banulescu-Bodoni, 59 Chisinau 2005 Chisinau Moldova

Academia de Studii Economice din Moldova (آکادمی مطالعات اقتصادی مولداوی) در سال 1991 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ کیشینو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. Academia de Studii Economice din Moldova (ASEM) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش مولداوی (وزارت آموزش و پرورش جمهوری مولداوی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مولداوی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. Academia de Studii Economice din Moldova (ASEM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله مولداوی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی مولداوی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ASEM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5180

دانشگاه دولتی پزشکی و داروسازی

مولداوی - اروپا
Bulevardul Stefan cel Mare, 165 Chisinau 2004 Chisinau Moldova

Universitatea de Stat de Medicina si Farmacie (دانشگاه دولتی پزشکی و داروسازی مولداوی) که در سال 1945 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ کیشینو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. . Universitatea de Stat de Medicina si Farmacie (USMF) که رسما توسط وزیر آموزش و پرورش مولداوی (وزارت آموزش و پرورش جمهوری مولداوی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مولداوی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 250-499 دانشجو). Universitatea de Stat de Medicina si Farmacie (USMF) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه مطالعه. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مولداوی با قدمت 75 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی مولداوی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. USMF همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5669

دانشگاه دولتی مولداوی

مولداوی - اروپا
A. Mateevici, 60 Chisinau 2009 Chisinau Moldova

Universitatea de Stat din Moldova (دانشگاه دولتی مولداوی) که در سال 1946 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ کیشینو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. Universitatea de Stat din Moldova (USM) که رسما توسط وزیر آموزش و پرورش مولداوی (وزارت آموزش و پرورش جمهوری مولداوی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مولداوی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو). Universitatea de Stat din Moldova (USM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مولداوی با قدمت 74 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. USM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5680

دانشگاه فنی مولداوی

مولداوی - اروپا
Bulervardul Stefan cel Mare, 168 Chisinau 2004 Chisinau Moldova

Universitatea Tehnica a Moldovai (دانشگاه فنی مولداوی) که در سال 1964 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ کیشیناو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. Universitatea Tehnica a Moldovei (UTM) که رسما توسط وزیر آموزش و پرورش مولداوی (وزارت آموزش و پرورش جمهوری مولداوی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مولداوی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو). Universitatea Tehnica a Moldovei (UTM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مولداوی 56 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UTM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6124

دانشگاه آزاد بین المللی مولداوی

مولداوی - اروپا
52, Vlaicu Pircalab str. Chisinau 2012 Chisinau Moldova

Universitatea Libera Internationala din Moldova (دانشگاه بین‌المللی آزاد مولداوی) که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ کیشینو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. Universitatea Libera Internationala din Moldova (ULIM) که رسماً توسط وزیر آموزش و پرورش مولداوی (وزارت آموزش و پرورش جمهوری مولداوی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مولداوی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو). Universitatea Libera Internationala din Moldova (ULIM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 28 ساله مولداوی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی مولداوی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ULIM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 7235

دانشگاه دولتی کشاورزی مولداوی

مولداوی - اروپا
44, Mircesti str. Chisinau 2049 Chisinau Moldova

Universitatea Agrara de Stat din Moldova (دانشگاه دولتی کشاورزی مولداوی) که در سال 1933 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ کیشینو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. Universitatea Agrara de Stat din Moldova (UASM) که رسما توسط وزارت آموزش و پرورش مولداوی (وزارت آموزش و پرورش جمهوری مولداوی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000 تا 4999 دانشجو) است. Universitatea Agrara de Stat din Moldova (UASM) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی مولداوی 87 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UASM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7691

دانشگاه آکادمی علوم مولداوی

مولداوی - اروپا
3/2 Academiei str. Chisinau 2028 Chisinau Moldova

Universitatea Academiei de Stiinte a Moldova (دانشگاه آکادمی علوم مولداوی) که در سال 1961 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ کیشینو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. Universitatea Academiei de Stiinte a Moldovei که رسماً توسط وزیر آموزش و پرورش جمهوری مولداوی (وزارت آموزش و پرورش جمهوری مولداوی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مولداوی است. Universitatea Academiei de Stiinte a Moldovei دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. Universitatea Academiei de Stiinte a Moldovei همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8001

دانشگاه آموزشی دولتی Ion Creanga

مولداوی - اروپا
Strada Ion Creangã, 1 Chisinau 2069 Chisinau Moldova

Universitatea Pedagogica de Stat Ion Creanga (دانشگاه دولتی آموزشی Ion Creanga) که در سال 1940 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ کیشینو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. Universitatea Pedagogica de Stat Ion Creanga (UPS) که توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری مولداوی (وزارت آموزش و پرورش جمهوری مولداوی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی متوسط است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) مولدووان. Universitatea Pedagogica de Stat Ion Creanga (UPS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UPS همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8168

دانشگاه دولتی Bogdan Petriceicu Hasdeu

مولداوی - اروپا
1, Piata Independentei Cahul 3909 Cahul Moldova

Universitatea de Stat Bogdan Petriceicu Hasdeu (دانشگاه دولتی Bogdan Petriceicu Hasdeu) که در سال 1999 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ کاهول (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) واقع شده است. Universitatea de Stat Bogdan Petriceicu Hasdeu (USC) که رسما توسط وزیر آموزش و پرورش مولداوی (وزارت آموزش و پرورش جمهوری مولداوی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مولداوی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو). Universitatea de Stat Bogdan Petriceicu Hasdeu (USC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 21 ساله مولداوی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. USC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9656

فرهنگستان موسیقی، تئاتر و هنرهای زیبا

مولداوی - اروپا
str. A. Mateevici 111 Chisinau 2009 Chisinau Moldova

Academia de Muzica، Teatru si Arte Plastice (آکادمی موسیقی، تئاتر و هنرهای زیبا) در سال 1940 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ کیشینو (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000) واقع شده است. ساکنان). رسماً توسط وزیر آموزش و پرورش جمهوری مولداوی (وزارت آموزش و پرورش جمهوری مولداوی)، Academia de Muzica، Teatru si Arte Plastice (AMTAP) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مولداوی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) . Academia de Muzica، Teatru si Arte Plastice (AMTAP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مولداوی با قدمت 80 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی مولداوی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AMTAP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9736

دانشگاه مطالعات اروپایی مولداوی

مولداوی - اروپا
2/1, Ghenadie Iablocikin str. Chisinau 2069 Chisinau Moldova

Universitatea de Studii Europene din Moldova (دانشگاه مطالعات اروپایی مولداوی) یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در سال 1992 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر بزرگ کیشینو (محدوده جمعیت 500000 تا 1000000 نفر) واقع شده است. Universitatea de Studii Europene din Moldova (USEM) که رسماً توسط وزیر آموزش و پرورش مولداوی (وزارت آموزش و پرورش جمهوری مولداوی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط مولداوی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو). Universitatea de Studii Europene din Moldova (USEM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 28 ساله مولداوی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی مولداوی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. USEM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10255

دانشگاه مطالعات سیاسی و اقتصادی اروپا

مولداوی - اروپا
Bulevardul Stefan cel Mare, 200 Chisinau 2025 Chisinau Moldova

Universitatea de Studii Politice si Economice Europene (دانشگاه مطالعات سیاسی و اقتصادی اروپا) که در سال 1997 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ کیشیناو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. Universitatea de Studii Politice si Economice Europene (USPEE) که به طور رسمی توسط وزیر آموزش و پرورش جمهوری مولداوی (وزارت آموزش و پرورش جمهوری مولداوی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط مولداوی است. Universitatea de Studii Politice si Economice Europene (USPEE) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. USPEE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11013