541 دانشگاه برتر مکزیک به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ملی خودمختار مکزیک

مکزیک - آمریکای لاتین
Ciudad Universitaria Mexico City 04510 Mexico City Mexico

Universidad Nacional Autónoma de México (دانشگاه ملی خودمختار مکزیک) که در سال 1551 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ مکزیکو سیتی (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Ensenada، Morelos، Juriquilla، Temixco، Morelia، Mérida. Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM) که رسماً توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی مختلط بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی با قدمت 469 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UNAM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 58

تکنولوژیکو مونتری

مکزیک - آمریکای لاتین
Avenida Eugenio Garza Sada No. 2501 Sur, Colonia Tecnológico Monterrey 64849 Nuevo Leon Mexico

Tecnológico de Monterrey (موسسه فناوری مونتری) در سال 1943 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مونتری (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) نوو لئون واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه پردیس در 26 نقطه دیگر در سراسر کشور است. به طور رسمی توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، Tecnológico de Monterrey (Tec de Monterrey) یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی مختلط بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام واحد رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Tecnológico de Monterrey (Tec de Monterrey) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی 77 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Tec de Monterrey همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورس تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری. .

رتبه جهانی: 154

دانشگاه گوادالاخارا

مکزیک - آمریکای لاتین
Avenida Juárez No. 975 Planta Alta Esq. Enrique Díaz de León, Colonia Centro Guadalajara 44100 Jalisco Mexico

دانشگاه گوادالاخارا (دانشگاه گوادالاخارا) که در سال 1792 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر گوادالاخارا (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر)، جالیسکو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Ameca، Autlán، Colotlán، Cd. گوزمان، هوئنتیتان ال آلتو، اوکوتلان، پورتو والارتا، تپاتیتلان د مورلوس، زاپوپان. Universidad de Guadalajara (UDG) که رسماً توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی مختلط بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. دانشگاه گوادالاخارا (UDG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی 227 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UDG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 341

دانشگاه خودمختار نووو لئون

مکزیک - آمریکای لاتین
Avenida Pedro de Alba s/n Torre de Rectoría 8º Piso Ciudad Universitaria San Nicolás de Los Garza 66451 Nuevo Leon Mexico

Universidad Autónoma de Nuevo León (دانشگاه خودمختار Nuevo Leon) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1933 تأسیس شد که در محیط حومه شهر کوچک San Nicolás de Los Garza (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. ، نووو لئون. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Mederos، Monterrey، Linares، Sabinas Hidalgo، Marín. Universidad Autónoma de Nuevo León (UANL) که رسماً توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی مختلط بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: بیش از 45000 دانشجو) است. Universidad Autónoma de Nuevo León (UANL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی 87 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UANL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 498

موسسه ملی پلی تکنیک

مکزیک - آمریکای لاتین
Avenida Luis Enrique Erro S/N, Unidad Profesional Adolfo López Mateos, Zacatenco, Delegación Gustavo A. Madero Mexico City 07738 Mexico City Mexico

Instituto Politécnico Nacional (موسسه ملی پلی تکنیک) که در سال 1936 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ مکزیکو سیتی (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Naucalpan de Juárez, Ecatepec, Pachuca, León, Zacatecas. Instituto Politécnico Nacional (IPN) که به طور رسمی توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Instituto Politécnico Nacional (IPN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی 84 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IPN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 578

دانشگاه وراکروز

مکزیک - آمریکای لاتین
Lomas del Estadio s/n Edif. A, 3er. Piso Zona Universitaria Xalapa 91090 Veracruz Mexico

دانشگاه وراکروزانا (دانشگاه وراکروز) که در سال 1944 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط Xalapa (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) وراکروز واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Veracruz، Boca del Río، Orizaba، Córdoba، Nogales، Ciudad Mendoza، Ixtaczoquitlán، Poza Rica، Tuxpan، Coatzacoalcos، Minatitlán، Acayucan. Universidad Veracruzana (UV) که رسماً توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universidad Veracruzana (UV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی 76 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UV همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 585

دانشگاه ایالتی مکزیک خودمختار

مکزیک - آمریکای لاتین
Calle Instituto Literario No. 100 Oriente, Colonia Centro Toluca 50000 Estado de Mexico Mexico

Universidad Autónoma del Estado de México (دانشگاه خودمختار ایالت مکزیک) که در سال 1956 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تولوکا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. ورزشگاه مکزیک این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Amecameca، Atlacomulco، Ecatepec، Temascaltepec، Tenancingo، Texcoco، Valle de Chalco، Valle de México، Teotihuacan، Zumpango. Universidad Autónoma del Estado de México (UAEM) که به طور رسمی توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی مختلط (محدوده ثبت نام واحد رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universidad Autónoma del Estado de México (UAEM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی 64 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UAEM همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 782

دانشگاه خودمختار متروپولیتن

مکزیک - آمریکای لاتین
Prolongación Canal de Miramontes, 3855 Mexico City 14387 Mexico City Mexico

Universidad Autónoma Metropolitana (دانشگاه خودمختار متروپولیتان) که در سال 1974 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ مکزیکو سیتی (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Azcapzalco، Iztapalapa، Cuajimalpa، Xochimilco، Lerma. Universidad Autónoma Metropolitana (UAM) که به طور رسمی توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی مختلط بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universidad Autónoma Metropolitana (UAM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی 46 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UAM همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 841

دانشگاه آمریکای پوئبلا

مکزیک - آمریکای لاتین
Exhacienda de Sta. Catarina Mártir s/n San Andrés Cholula 72820 Puebla Mexico

Universidad de las Américas Puebla (دانشگاه لاس آمریکا، پوئبلا) که در سال 1940 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط حومه شهر کوچک سن آندرس چولولا (محدوده جمعیت 50000-249.999 نفر) Puebla واقع شده است. Universidad de las Américas Puebla (UDLAP) که توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مکزیکی است. Universidad de las Américas Puebla (UDLAP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی 80 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UDLAP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 971

دانشگاه خودمختار ایالت هیدالگو

مکزیک - آمریکای لاتین
Abasolo, 600 Pachuca 42039 Hidalgo Mexico

Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo (دانشگاه خودمختار ایالت هیدالگو) که در سال 1869 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط پاچوکا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، هیدالگو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Ciudad Sahagún است. Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo (امارات متحده عربی) که به طور رسمی توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 40000-44999 دانشجو) است. Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo (امارات متحده عربی) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی 151 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. امارات همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1175

دانشگاه خودمختار Benemerita در پوئبلا

مکزیک - آمریکای لاتین
Calle 4 Sur No. 104 Edificio Carolino, Colonia Centro Puebla 72000 Puebla Mexico

Benemerita Universidad Autonoma de Puebla (دانشگاه خودمختار پوئبلا) در سال 1587 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر پوئبلا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Tehuacan، Libres، Huauchinango، Tetela de Ocampo. Benemerita Universidad Autonoma de Puebla (BUAP) که رسماً توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 40000-44999 دانشجو) است. Benemerita Universidad Autonoma de Puebla (BUAP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی با قدمت 433 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. BUAP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1180

دانشگاه بین آمریکایی برای توسعه

مکزیک - آمریکای لاتین
Cerro de las Campanas No. 1, Colonia San Andres Atenco Tlalnepantla 54040 Estado de Mexico Mexico

Universidad Interamericana para el Desarrollo (دانشگاه بین آمریکایی توسعه) که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ Tlalnepantla (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر)، Estado de Mexico واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه پردیس در 43 نقطه دیگر است. Universidad Interamericana para el Desarrollo (UNID) که توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مکزیکی است. Universidad Interamericana para el Desarrollo (UNID) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNID همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1464

Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Occidente A.C.

مکزیک - آمریکای لاتین
Periférico Sur Manuel Gómez Morín No. 8585 Tlaquepaque 45604 Jalisco Mexico

Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Occidente AC (موسسه فناوری و آموزش عالی غربی) که در سال 1957 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ Tlaquepaque (محدوده جمعیتی 500,000-500,000-500000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 تا 500000000000000000000-5000000-500000000-500000) تأسیس شد. ساکنان)، جالیسکو. به طور رسمی توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک)، Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Occidente AC (ITESO) یک مؤسسه بزرگ است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجوی تحصیلات عالی) وابسته به مذهب مسیحی-کاتولیک. Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Occidente A.C. (ITESO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی 63 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ITESO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1569

Universidad Iberoamericana A.C.

مکزیک - آمریکای لاتین
Prolongación Paseo de la Reforma, 880 Mexico City 12190 Mexico City Mexico

Universidad Iberoamericana A.C (دانشگاه ایبرو-آمریکایی، مکزیکو سیتی) که در سال 1943 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ مکزیکو سیتی (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. این مؤسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: آکاپولکو، گوادالاخارا، لئون، پوئبلا، تیجوانا، تورئون، اواکساکا. Universidad Iberoamericana AC (Ibero) که رسماً توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) مختلط مکزیکی است که دارای یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی است که به طور رسمی یک مؤسسه آموزش عالی-مسیحی دارد. دین Universidad Iberoamericana A.C (Ibero) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی 77 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ایبرو همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1611

دانشگاه گواناخواتو

مکزیک - آمریکای لاتین
Lascurain de Retana No. 5, Colonia Centro Guanajuato 36000 Guanajuato Mexico

Universidad de Guanajuato (دانشگاه Guanajuato) یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در سال 1945 تأسیس شد که در محیط شهری شهر کوچک Guanajuato (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Irapuato، Leon، Celaya، Salamanca، Salvatierra، Silao. Universidad de Guanajuato (UGto) که به طور رسمی توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. Universidad de Guanajuato (UGto) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 75 ساله مکزیکی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UGto همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1613

دانشگاه سونورا

مکزیک - آمریکای لاتین
Calle Rosales y Boulevard Luis Encinas s/n, Colonia Centro Hermosillo 83000 Sonora Mexico

Universidad de Sonora (دانشگاه سونورا) که در سال 1942 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ هرموسیلو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) سونورا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Caborca، Navojoa، Santa Ana. Universidad de Sonora (یونیسون) که رسماً توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. Universidad de Sonora (UNISON) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 77 ساله مکزیکی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. یونیسون همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1623

دانشگاه آناهواک مکزیک شمالی

مکزیک - آمریکای لاتین
Avenida Universidad Anáhuac s/n, Colonia Lomas Anahuac Huixquilucan 52786 Estado de Mexico Mexico

دانشگاه آناهواک مکزیک نورته (دانشگاه آناهواک مکزیک شمالی) در سال 1964 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک Huixquilucan (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Estado de Mexico واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: مکزیکو سیتی، مریدا، زالاپا، کانکون، اواکساکا، پوئبلا، کوئرتارو، تامپیکو. Universidad Anáhuac México Norte (UA) که رسماً توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام رتبه تک: 7000-7999 دانشجو) است که دارای یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی است. دین مسیحی-کاتولیک. Universidad Anáhuac México Norte (UA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 56 ساله مکزیکی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1672

کالج مکزیک

مکزیک - آمریکای لاتین
Camino al Ajusco 20 Mexico City 10740 Mexico City Mexico

El Colegio de México (Colegio de Mexico) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1940 تأسیس شد که در محیط شهری کلان شهر بزرگ مکزیکو سیتی (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. El Colegio de México (COLMEX) که به طور رسمی توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. El Colegio de México (COLMEX) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی 79 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. COLMEX همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1689

دانشگاه خودمختار باخا کالیفرنیا

مکزیک - آمریکای لاتین
Avenida Álvaro Obregón y Julián Carrillo s/n, Colonia Nueva Edificio de Rectoría Mexicali 21100 Baja California Mexico

Universidad Autónoma de Baja California (دانشگاه خودمختار باخا کالیفرنیا) در سال 1957 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ مکیکالی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) باجا کالیفرنیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Tijuana، Ensenada، Tecate، Rosarito. Universidad Autónoma de Baja California (UABC) که به طور رسمی توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. Universidad Autónoma de Baja California (UABC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی مکزیکی 63 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی مکزیکی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UABC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1715

موسسه فناوری خودمختار مکزیک

مکزیک - آمریکای لاتین
Río Hondo 1 Co. Progreso Tizapán Mexico City 01080 Mexico City Mexico

Instituto Tecnológico Autonómo de México (موسسه فناوری خودکار مکزیک) در سال 1946 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ مکزیکو سیتی (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. Instituto Tecnológico Autonómo de México (ITAM) که به طور رسمی توسط Secretaría de Educación Pública، مکزیک (دبیرخانه آموزش عمومی مکزیک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مکزیکی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. Instituto Tecnológico Autonómo de México (ITAM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 74 ساله مکزیکی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ITAM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1737